Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
:brinnerup

Blir ett australiensiskt sjukhus då isf :arsele
View attachment 413333

Trevligt! Men med ditt track record lär du väl bli biten av en giftig spindul eller orm eller nåt... :glömdet

Inga..... Vill ju inte ha några!:)
Vänta du bara. Är din katt stor?

ja det är väll bara dummare om du är den som betalar.. sucks to be that guy!

Jepp du gillar ju att tjöpa öl åt galna tanters mot betalning in natura det är en bättre deal för bägge parter. :tummenupp

Last edited:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Jepp du gillar ju att tjöpa öl åt galna tanters mot betalning in natura det är en bättre deal för bägge parter. :tummenupp

Men va fan när det kommer till öl... då är "all bets off" :brynad

Men dock har jag för mig tant köpte öl till mig sist :7peta

EDIT: Eller det kanske var rockmorsan?... ah vad vet jag.. tanter comes tanter goes..

Last edited:

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Hoj
Kawa Z900
Trevligt! Men med ditt track record lär du väl bli biten av en giftig spindul eller orm eller nåt... :glömdet

Vänta du bara. Är din katt stor?

Japp hon är stor 6 år o stor som ett hus (raggdoll) hon släpar hem fåglar o allt möjligt:3freak

- - - Updated - - -

Tjohooooo sida 1977! Best ever!:banana:tummenupp

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Fy fan va härligt, själv åker man till staterna den 29e och kommer hem den 5e så blir att komma iväg lite också.. Kanske inte lika länge som du dock.

Men jag ser bara ett problem...

... Du saknar Logic, Photoshop och skype i din dock och du har inte uppdaterat till senaste Safari eller IOS :fakta
:7peta
Nice! va nära att jag å polarn skulle göra samma resa men 15 papp i flygbiljetter skrämde lite, så nu kollar vi på om vi kan fylla en 20 pers stuga i åre :banana

Du jag har absolut noll koll på mac (eller datorer överhuvudtaget) så jag har inte rört något på den månaden jag haft den :tungan

Hmmm så du tar betalt.......
På ett sätt eller annat :brynad

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Fy fan va härligt, själv åker man till staterna den 29e och kommer hem den 5e så blir att komma iväg lite också.. Kanske inte lika länge som du dock.

Men jag ser bara ett problem...

... Du saknar Logic, Photoshop och skype i din dock och du har inte uppdaterat till senaste Safari eller IOS :fakta

EDIT:
View attachment 413342
:7peta

better to burn out then fade away :)

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Lite smått intressant, när en KK jag träffade en kort period för två år sedan skickat ett meddelande, att hon tänkt mycket på mig under tiden och undrar ifall jag är intresserad av en fika. :rolleyes: Tydligen gör man ibland goda avtryck i människors liv. :)

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Nice! va nära att jag å polarn skulle göra samma resa men 15 papp i flygbiljetter skrämde lite, så nu kollar vi på om vi kan fylla en 20 pers stuga i åre :banana

15.000? Jag betalade ca 4.700 t/r i september till USA. Men... Hade gärna gjort samma resa som du ska, till Australien. Det enda jag gjorde där för en del år sedan var att se operahuset i Sydney från ovan, mellanlandade, för att sedan spendera tre veckor på Nya Zeeland.

Istället för att fylla en stuga i Åre kan du ju ta en tripp till Val Thorens för 5.900. I det ingår resa, boende, liftkort, en sittning (mat och vin), en barrunda och en miljon gånger bättre skidåkning än... Åre. ;)

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Hoj
Kawa Z900
Lite smått intressant, när en KK jag träffade en kort period för två år sedan skickat ett meddelande, att hon tänkt mycket på mig under tiden och undrar ifall jag är intresserad av en fika. :rolleyes: Tydligen gör man ibland goda avtryck i människors liv. :)

Hehe hör av sånt titt som tätt....men inte blir jag glad av det utan snarare irriterad.....finns ju en anledning till varför det heter EX:rolleyes:

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Hehe hör av sånt titt som tätt....men inte blir jag glad av det utan snarare irriterad.....finns ju en anledning till varför det heter EX:rolleyes:

Du är tjej, så klart det händer titt som tätt och förstår du därmed blir lite irriterad. ;) Jag blev inte det, men någon fika blir det inte. :tummenupp

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Du är tjej, så klart det händer titt som tätt och förstår du därmed blir lite irriterad. ;) Jag blev inte det, men någon fika blir det inte. :tummenupp

Jaha, jag är helt enkelt inte tjej :glömdet

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Men va fan när det kommer till öl... då är "all bets off" :brynad

Men dock har jag för mig tant köpte öl till mig sist :7peta

EDIT: Eller det kanske var rockmorsan?... ah vad vet jag.. tanter comes tanter goes..

Haha, jo det var jag som var för lat för att lyfta på röva så du fick en öl mot att du gick till baren och handlade. :)

Japp hon är stor 6 år o stor som ett hus (raggdoll) hon släpar hem fåglar o allt möjligt:3freak

Bli inte förvånad om hon släpar in Skäggot i farstun någon dag då... :hihi

better to burn out then fade away :)
:rock

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
15.000? Jag betalade ca 4.700 t/r i september till USA. Men... Hade gärna gjort samma resa som du ska, till Australien. Det enda jag gjorde där för en del år sedan var att se operahuset i Sydney från ovan, mellanlandade, för att sedan spendera tre veckor på Nya Zeeland.

Istället för att fylla en stuga i Åre kan du ju ta en tripp till Val Thorens för 5.900. I det ingår resa, boende, liftkort, en sittning (mat och vin), en barrunda och en miljon gånger bättre skidåkning än... Åre. ;)

Problemet är nyår och sent ute, vet att man kan åka direkt flyg t/r för fem papp men inte vid nyår.

Just val Thorens har jag inte kollat men annars va de jävligt uppbokat i alperna

Nya Zeeland verkar vara ett sjukt ballt land!

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA