Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Undrar om det hade varit skönare att vara ledig idag och ligga hemma under ett varmt täcke istället för att tvingas ut i -15 grader för att åka till jobbet? :va
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Undrar om det hade varit skönare att vara ledig idag och ligga hemma under ett varmt täcke istället för att tvingas ut i -15 grader för att åka till jobbet? :va

Jag är rätt glad att jag tagit ledigt idag. Jag har varit duktig och isolerat alla utsatta vattenledningar för att om inte har rinnande vatten åtminstone inte få något sönderfruset. Jag glömde däremot bort min tank och ledningar i källaren på det numer utblåsta huset. Det funkade inte bra med -10 :gråta

Jag roar mig alltså med att försöka tina upp alla rör och behållare samtidigt som jag håller tummen jättehårt att inte pumpen brunnit upp av detta. :3freak
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Jag är rätt glad att jag tagit ledigt idag. Jag har varit duktig och isolerat alla utsatta vattenledningar för att om inte har rinnande vatten åtminstone inte få något sönderfruset. Jag glömde däremot bort min tank och ledningar i källaren på det numer utblåsta huset. Det funkade inte bra med -10 :gråta

Jag roar mig alltså med att försöka tina upp alla rör och behållare samtidigt som jag håller tummen jättehårt att inte pumpen brunnit upp av detta. :3freak

Så dåligt förberedd du var.
Är det kallare med -10° i Blekinge än -40° i Lappmarken frågas.
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag är rätt glad att jag tagit ledigt idag. Jag har varit duktig och isolerat alla utsatta vattenledningar för att om inte har rinnande vatten åtminstone inte få något sönderfruset. Jag glömde däremot bort min tank och ledningar i källaren på det numer utblåsta huset. Det funkade inte bra med -10 :gråta

Jag roar mig alltså med att försöka tina upp alla rör och behållare samtidigt som jag håller tummen jättehårt att inte pumpen brunnit upp av detta. :3freak

Vore inte ett sätt att värma upp källaren att förvara ett okänt antal personer där nere? :brynad
 

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Ort
10 nautiska från slottet
Hoj
Ja
Jag är rätt glad att jag tagit ledigt idag. Jag har varit duktig och isolerat alla utsatta vattenledningar för att om inte har rinnande vatten åtminstone inte få något sönderfruset. Jag glömde däremot bort min tank och ledningar i källaren på det numer utblåsta huset. Det funkade inte bra med -10 :gråta

Jag roar mig alltså med att försöka tina upp alla rör och behållare samtidigt som jag håller tummen jättehårt att inte pumpen brunnit upp av detta. :3freak

Usch va trist med frusna rör. Hoppas att allt ordnar sig.
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Så dåligt förberedd du var.
Är det kallare med -10° i Blekinge än -40° i Lappmarken frågas.

Jag glömde ju den jävla källaren. Vi detta laget skulle ju utbygge vara gjort och huset isolerat enligt ursprungsplan. :gråta

Nä, det har inte varit så obehagligt på det viset :)

- - - Updated - - -

Vore inte ett sätt att värma upp källaren att förvara ett okänt antal personer där nere? :brynad

Den var tom :näsblod

- - - Updated - - -

Usch va trist med frusna rör. Hoppas att allt ordnar sig.

Vatten finnes nu, men det porlar sakta. Det ska hålla sig från -4 och uppåt några dagar så jag hoppas hinna mjuka upp alla rör :D
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Jag glömde ju den jävla källaren. Vi detta laget skulle ju utbygge vara gjort och huset isolerat enligt ursprungsplan. :gråta

Vad gjorde du av all "isolering"?

Det ska hålla sig från -4 och uppåt några dagar så jag hoppas hinna mjuka upp alla med ett rör :D

Aha, nu läste jag ordentligt. De var inte välnärda nog att klara kylan. :fakta
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nu när man har lite snedvriden dygnsrytm pg a ledighet så inser jag hur lugnt det är där jag bor..

Finns där inget ställe man kan bo på där det händer nånting om nätterna? En jordbävning eller så?

Vore inte det festligt? Har Poopen nåt förslag?

Käft, det är gruvsprängningar och det är otäckt när rutorna närapå spricker.

Undrar om det hade varit skönare att vara ledig idag och ligga hemma under ett varmt täcke istället för att tvingas ut i -15 grader för att åka till jobbet? :va

-15 är ju sommarvärme mot våra -38.
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Lycka är när pepsin är varm och det räcker med tio minuter på balkongen för att få slush. :kär:
 
Last edited:
Nyheter
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top