Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Jag är ju redan "fast" i ekorrhjulet så jag var mest nyfiken på om mitt jobb matchade deras test eller om det skulle peka åt något helt annat håll. Resultatet blev mellanmjölk som nog funkar på alla :glömdet

Fast din tolkning är ju sjukt mycket roligare, nu ska jag bara bestämma mig för om du är positiv eller naiv :D

Jag önskar jag vore mer naiv :3freak

Det är många som älskar mellanmjölk :D
Oändliga möjligheter, står jag fast vid :banana:banana

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Jag är ju redan "fast" i ekorrhjulet så jag var mest nyfiken på om mitt jobb matchade deras test eller om det skulle peka åt något helt annat håll. Resultatet blev mellanmjölk som nog funkar på alla :glömdet

Fast din tolkning är ju sjukt mycket roligare, nu ska jag bara bestämma mig för om du är positiv eller naiv :D

Lösningsorienterad, om Jobbsafari har rätt :rofl:rofl
När jag är hemma sjuk blir det såhär :rodnar:rodnar

"Fokus på innovation och att övervinna hinder"

ENTP-typer är ofta entusiastiska, utåtriktade och idérika personer, som är intresserade av många olika ämnen och tycker om att diskutera. Deras talang ligger ofta i att utveckla och bygga upp grundidéer för nyskapande projekt som de sätter igång. De är ofta mycket självständiga personer som kan hitta nya sätt att använda teorier på, så att de kan effektivisera existerande processer i organisationen eller produktionen. De ser inte problem, bara möjligheter för utveckling.

För ENTP-typer är det därför viktigt att organisationen eller företaget är obyråkratiskt och har en lös struktur med få regler som möjliggör snabba förändringar. Ofta hittar man ENTP-typer i jobb där de kan använda sin talang till att skapa förnyelse och förändring, så att de kan övervinna förhinder och lösa uppgifter på ett nytt och smartare sätt. Då de är intresserade av nästan allting hittar man dem i många olika typer av positioner som utmärks av att deras analytiska sinne utmanas.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
LOGISTICIAN PERSONALITY (ISTJ)

Stämmer rätt bra, orkar inte klippa beskrivningen med telefonen.

Lite kul med personlighetstester när man har det tråkigt :)

Skulle finnas en över vilken typ av SH:are man är också :surgubbe

Skickat med Tapatalk

Jag tycker sådant här är mer kul än vad som är nyttigt :rofl

Vi borde definitivt ha en SH-personlighetstest. :yoparty

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Fulspel är det enda riktiga spelet :fakta:fakta

En annan grej. Du som kan tala med bönder på bönders vis... Igår var det bara elektroniken och mina revolvermanreflexer som räddade mig från att dra på arselet för all dynga på Graneforsvägen.

Dina domäner - ditt ansvar. :bårdärlein

Last edited:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
En annan grej. Du som kan tala med bönder på bönders vis... Igår var det bara elektroniken och mina revolvermanreflexer som räddade mig från att dra på arselet för all dynga på Graneforsvägen.

Dina domäner - ditt ansvar. :bårdärlein

Det är för du inte kommer hit och hjälper mig bygga hus. Skyll dig själv :brinnerup

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...