Singeltråden

:hej

Har här hänt något de senaste åren?
Själv förälskade man sig, råkade producera ett kärleksbarn, köpa hus och bli familjefar och såhär när grabben är 3,5år inse att det inte är lönt att försöka rädda situationen längre. Så nu är man snart varannan vecka farsa, så snart hon flyttat ut.

Själv förälskade man sig, råkade producera ett kärleksbarn, köpa hus och bli familjefar och såhär när grabben är 3,5år inse att det inte är lönt att försöka rädda situationen längre. Så nu är man snart varannan vecka farsa, så snart hon flyttat ut.

DEt är så myCket som Kan råka hända. BaRa sådär :brynad

Råka gÖra gammaLt vrak till hUs är BättRe.
Regnbågshus.jpg

Tror du på riktigt att det skulle hänt något här? :hihi

Trist att höra att det inte fungerade. Personligen tänker jag ju dock att det borde vara skönt att bara ha en unge på halvtid, men antar att det kanske inte är så man känner som förälder. :D

Kalla mig gärna optimist ;)

Det är faktiskt med lite blandade känslor, helt plötsligt får man tillbaka massor med tid man inte hade, men man saknar den lilla parveln samtidigt. Det känns som värsta klyschan men det är nog omöjligt att förstå hur föräldrar älskar sina barn om man inte har barn själv.

Ja.. kan även vara källare eller gillestuga om det nu inte sitter en kätting i taket.

Kärt barn har många namn.

_45571040_amstetten_house_466_2.gif

Jag har inte varit på SH på evigheter och sist jag var inloggad så verkade denna tråden helt död.
Men nu var det plötsligt några inlägg här
Jag måste kanske logga in oftare.

Var har Pippit,Peter1980 och Blöjan tagit vägen????

Last edited:
Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...