!!!!!!!!sista chansen nu!!!!!!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Mattias650

Örebroare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 Kawasaki Z900
Jag blir ev. sen ikväll. Mina 2 systrar kommer och hälsar på. Den ena bor i Stockholm så vi träffas inte så ofta.

Jag instämmer "tyvärr" lite i vad Rainman skrev; jag kommer nog inte heller ha tid eller ork att hjälpa till med en Sporthojsfest i år.
Så ni har min fulla tillåtelse att bestämma vad ni vill om festen... ni som är unga och pigga! :)

ÄDIT: Jag dyker tyvärr inte upp ikväll. Sorry!

Last edited:

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
tyvär så kom jag hem kl 20,37 :( men ni verkade ju lösa det.. tyvär tycker inte jag att det är det bästa sättet :(

mindraper

Här kör vi året runt!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Power
blom skrev:
tyvär så kom jag hem kl 20,37 :( men ni verkade ju lösa det.. tyvär tycker inte jag att det är det bästa sättet :(
Kom på mötena då :7peta

Det här var ju sista chansen....

//SuperM

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
blom skrev:

vad tyckte du då??? varför sa du inte det när jag berättade för dej om min idé??

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
mindraper skrev:
Kom på mötena då :7peta

Det här var ju sista chansen....

//SuperM
gör mig inte förbannnnnnnad det första du gör på morgonen så är du snäll...

``tengil om jag inte hinner så kan väl du styra upp det ikväll,, japp det vet du blomman``

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
gör mig inte förbannnnnnnad det första du gör på morgonen så är du snäll...

``tengil om jag inte hinner så kan väl du styra upp det ikväll,, japp det vet du blomman``
Det gör jag inte! Jag säger vad jag tycker på ett lugnt och sansat sätt. Det borde väl alla få göra? Skulle lagt till, som jag alltid säger åt alla andra att göra :3freak , en ";)" efter kanske.
Det var bara ett stilla påpekande om att du tyckte det var tokviktigt att alla skulle komma och sen inte dyka upp själv. Jag tycker det är lite knepigt agerande... JAG är aldrig ute efter att reta upp nån, det vet du :fakta
Självfallet är hojbyte TOKBRA skäl att inte komma :tummenupp
Fixa upp nån bild på aset (kanske finns på annan plats redan?) omedelbums förresten :banana

Nog om det tjafset...
Inget är ju skrivet i sten om festen naturligtvis och vi kom fram till precis som du säger att det kanske inte är det allra bästa alternativet MEN med tanke på hur mkt jobb och ekonomisk risk det betyder så är det kanske bäst trots allt. Ser vi bara till att greja nåt mer än bara festen på dagen så kan det bli klart bra ändå tror jag. En idé var crosscartmästerskap på Täby kanske.

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
saken var den att jag skulle möta en lirare i sala kl 17,00 och han kommer först kl 18,00 sen ska det kollas osv ja du vet. kl blev 19,00 sen hem 13,5 mil i spöregn.. tanken var att komma ner vid 19,19,30 typ.. ja så blev det ialf.. men ni löste ju det där bra ialf :)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
saken var den att jag skulle möta en lirare i sala kl 17,00 och han kommer först kl 18,00 sen ska det kollas osv ja du vet. kl blev 19,00 sen hem 13,5 mil i spöregn.. tanken var att komma ner vid 19,19,30 typ.. ja så blev det ialf.. men ni löste ju det där bra ialf :)
Fan så bra....

Hur åkte ni? Vi spekulerade i hur fort ni skulle kunna köra från Sala med släp :D

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
Fan så bra....

Hur åkte ni? Vi spekulerade i hur fort ni skulle kunna köra från Sala med släp :D
jag körde dit och hem på hoj som sagt 27 mil i spöregn.. jag tänkte ett tag att jag inte ville leva längre men sen försvan all typ av sinne i huvet så då gick det bra en stund igen :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom