sista färden...

pittbull

***MEAN MACHINE***
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
full preppad gsx-r 1000-k6a
till alla i gävle. ska vi dra ihop ett gäng,för den sista färden för i år.hör av er om nån e sugen...

iskalla_killen

Boooooring
Gick med
14 May 2004
Hoj
VTR1000F - Såld :( Letar nytt...
pittbull skrev:
till alla i gävle. ska vi dra ihop ett gäng,för den sista färden för i år.hör av er om nån e sugen...

Hallå?! Hur hamna detta under Filmer och Bilder??? :kocko

Hur som helst, ta en titt i Samåkning och Gävletråden...

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
pittbull skrev:

Sluta tramsa nu :kocko , sista färden är inte förrän det är antingen fuktigt o runt noll, eller snö och is(snö o barmark går bra!)
Fattar inte vad det är med en del mc-människor, ta ut hojjen i Juni och in igen i garaget i september, en annan har dubbelt så lång säsong :yoparty .

pittbull

***MEAN MACHINE***
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
full preppad gsx-r 1000-k6a
Larsson skrev:
ingen aning när vi blir ett gäng.... kalla mej för :kocko . fuck mannen. jag åker runt i denna hojlösa skit stad always on my own.verkar som det inte bor nån me hoj här efter kl 1800. så kalla inte mej för :kocko din mupp.jag kan köra när det e is ute tom: :banana

Sassa

längtar efter min vibrator....
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
Yamaha Fazer 1000 -02
pittbull skrev:
ingen aning när vi blir ett gäng.... kalla mej för :kocko . fuck mannen. jag åker runt i denna hojlösa skit stad always on my own.verkar som det inte bor nån me hoj här efter kl 1800. så kalla inte mej för :kocko din mupp.jag kan köra när det e is ute tom: :banana

Sååå ja lugna sig nu!

Ang "sista färden"så är jag på pm:a när du vet mer! :yoparty

Efter som du, citat -jag kan köra när det e is ute tom: :banana, så räknar jag in dig när vi kör lussetåget på hoj genom Gävle :D Så slingra dig ur detta om du kan :hihi :hihi :hihi

Sassa

Benny Bubbla

Jorå så att.......
Gick med
30 Jun 2004
Hoj
honda crf450r
kle1991 skrev:
Sluta tramsa nu :kocko , sista färden är inte förrän det är antingen fuktigt o runt noll, eller snö och is(snö o barmark går bra!)
Fattar inte vad det är med en del mc-människor, ta ut hojjen i Juni och in igen i garaget i september, en annan har dubbelt så lång säsong :yoparty .

antar att det har en del med försäkringspremierna på lite nyare sporthojar. det blir svindyrt och ha den stå försäkrad för att åka en dag ibland.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning