Självrespekt en Lördagkväll

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Sååld
Jag var ute på krogen igårkväll och krökade. Sånt är alltid skönt efter en jävlig vecka. Ute på krogen träffar jag exet som gjorde slut för 5 månader sen. Hon är ganska full och har den där överlägsna attityden som hon fått sen vi gjorde slut.

Att vi gjort slut är bara halva sanningen det "Fysiska" i förhållandet har levt vidare vid flera tillfällen. Som dom flesta ät hon både full och kåt och vill dra hem till mig efter krogen. Hon vet att hon kan ta vad hon vill och att jag är aldeles för snäll och för beroende av henne för att säga nej.

Jag skämtar med henne och säger att jag kan "kan väl bjuda på en kopp te" och leer. Hon är övertygad om att hon fått mig dit hon vill.

Väl hemma hos mig så fikar vi och efter en stund känner man var saker är påväg. Istället för ett bra sex går jag till dörren och säger att jag är trött och ska upp i morron så det är nog bäst att du går, Hennes min är oförglömmlig :confused: :D

Låg under natten med ett leende på läpparna över hur jag kunde vara så dum men ändå få mig att tycka så bra om mig själv. Helt underbar känsla, rekomenderas varmt. Helle ensam än olycklig. Någon som gjort nåt liknande?

Gabor

Guest
Chii skrev:
Jag var ute på krogen igårkväll och krökade. Sånt är alltid skönt efter en jävlig vecka. Ute på krogen träffar jag exet som gjorde slut för 5 månader sen. Hon är ganska full och har den där överlägsna attityden som hon fått sen vi gjorde slut.

Att vi gjort slut är bara halva sanningen det "Fysiska" i förhållandet har levt vidare vid flera tillfällen. Som dom flesta ät hon både full och kåt och vill dra hem till mig efter krogen. Hon vet att hon kan ta vad hon vill och att jag är aldeles för snäll och för beroende av henne för att säga nej.

Jag skämtar med henne och säger att jag kan "kan väl bjuda på en kopp te" och leer. Hon är övertygad om att hon fått mig dit hon vill.

Väl hemma hos mig så fikar vi och efter en stund känner man var saker är påväg. Istället för ett bra sex går jag till dörren och säger att jag är trött och ska upp i morron så det är nog bäst att du går, Hennes min är oförglömmlig :confused: :D

Låg under natten med ett leende på läpparna över hur jag kunde vara så dum men ändå få mig att tycka så bra om mig själv. Helt underbar känsla, rekomenderas varmt. Helle ensam än olycklig. Någon som gjort nåt liknande?

Japp, :tummenupp ...helt kanon när man äntligen klarar pressen. En del tjejer tror att dom kan göra vad som helst, sen när de erbjuder SEX, så ska man komma tillbaks... :rofl :hihi . DU gjorde rätt, självkänslan ökar med 100 %.

ps. cleo, finns den klubben kvar under SAS Radisson ?? mycket roliga minnen därifrån !!

Paradoxy

Guest
Hahahaha, fan det måste varit riktigt roligt att se hennes mig :rofl

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Det är ännu bättre o gå steget längre och sätta igång lite förspel, helst med fokus på henne och sen efter ett tag säga: Nä fan jag är inte sugen.

Och sen lägga sig ned o somna :)

Chii

Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Sååld
Gabor skrev:
Japp, :tummenupp ...helt kanon när man äntligen klarar pressen. En del tjejer tror att dom kan göra vad som helst, sen när de erbjuder SEX, så ska man komma tillbaks... :rofl :hihi . DU gjorde rätt, självkänslan ökar med 100 %.

ps. cleo, finns den klubben kvar under SAS Radisson ?? mycket roliga minnen därifrån !!

Japp cleo är kvar, Idag hunting ground för skinnvästar och +35, Villebrådet (tjejerna) undviker således denna rovdjurstäta miljö, Slutsats cleo suger! Finns många bättre ställen, Igår kväll var det 70% tjejer och resten killar så jaktmöjlighererna var stora

Chii

Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Sååld
HanneZ skrev:
Det är ännu bättre o gå steget längre och sätta igång lite förspel, helst med fokus på henne och sen efter ett tag säga: Nä fan jag är inte sugen.

INGEN kille har den sortens självbehärskning med hennes kropp

Gabor

Guest
HanneZ skrev:

Den är obetalbar, men våga lägga sig å sova med en uppkåtad och sedan dumpad brud ?? vill du dö ?? :D

Chii skrev:
Japp cleo är kvar, Idag hunting ground för skinnvästar och +35, Villebrådet (tjejerna) undviker således denna rovdjurstäta miljö, Slutsats cleo suger! Finns många bättre ställen, Igår kväll var det 70% tjejer och resten killar så jaktmöjlighererna var stora

pma om annat ställe.

HanneZ skrev:
Snick snack, en överlägsen attityd + fylla skulle kunna få mig o dumpa precis vem som helst.

BRA sagt, dock så vet vi att du är en dryg och otrevlig typ som skiter i allt :rolleyes: ... :yoparty

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
HanneZ skrev:
Snick snack, en överlägsen attityd + fylla skulle kunna få mig o dumpa precis vem som helst.

Helt klart..

Chii skrev:
Hennes min är oförglömmlig :confused: :D

Jadå.. Inte dragit med hem men nekat på en rak fråga..

Tjejer är inte vana att bli nobbade så de jag råkat ut för har tom blivit otrevliga...

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
KalleNorton skrev:
Nja, jag har blivit utsatt för det. :huvet
Jupp, det har ju hänt någon gång. Senast för ett par veckor sedan.

Träffade en tjej på krogen som jävligt på. Hon ville till och med att vi skulle köra ett nummer på vägen hem. Men en massa minusgrader mitt i januarinatten fick mig att motstå frestelsen att fiska fram apparaten där och då. Istället fortsatte vi dit jag skulle bo för natten och började hångla i sängen. Då ringer hon en av sina kompisar "hej, hur är det? kan du skjutsa hem mig?". :huvet

Lite frustrerande just då. Men nu i efterhand känns det som att det var lika bra.

Chii: bra jobbat :tummenupp

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Shit alltså, det är nästan så man hör pipandet från hundratals tjejmobiler ända ner hit... Fatta vilken skvallerlavin du har utlöst!

Socrates

Guest
Mkt bra gjort! Behövs fler som du, vi män är för svaga för pussypowern! Fast du får nog räkna med att det kommer gå rykten om att du är homo nu :)

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
det är vidrigt med fulla brudar som vill ha ett par löpmeter, inte speciellt svårt att nobba

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
:tummenupp
Själv har jag så pass dålig karaktär att jag faller som en fura så fort mitt ex är i närheten :huvet

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Chii skrev:
INGEN kille har den sortens självbehärskning med hennes kropp

threadworthlesswithoutpicssmileys.gif

Gabor

Guest
Nitrogen skrev:
:tummenupp
Själv har jag så pass dålig karaktär att jag faller som en fura så fort mitt ex är i närheten :huvet

Du är bara någorlunda medmänsklig, du vet vad ditt ex behöver.... :tuttar

Kia

Guest
Ett ex är väl just precis ett ex av en anledning....

Prova nån ny... Gå vidare...

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...