Självrespekt en Lördagkväll

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
En fika och sedan hejdå? Jodå, så har jag gjort ett antal gånger.

Sociala koder är inte riktigt min grej. Jag är däremot rätt social av mig och gillar människor. Dessutom gillar jag the. Det tog mig några år att fatta mig på det där med "en kopp the" och vad det brukar betyda.

Kort sagt så bjöd jag under dessa år hem ett rätt stort antal trevliga tjejer jag träffat ute på en kopp the. Sedan bjöd jag dem på the. Och det var det.

:huvet

Jag insåg mitt misstag när en av dem överföll mig på en fest någon vecka efter en nattlig fika och informerade mig om att hon känt sig lite lurad på konfekten fram tills dess. :)

Plötsligt var några lustiga reaktioner på förslag om fika mycket begripligare... och jävlar vad jag har missat chanser där! Pauline glömmer jag aldrig, att dricka te med henne var speciellt... :rofl

Edit: Jag hoppas att denna bravad inte riktigt är av silvertejpskaliber. Annars får jag väl regga ny användare nu. :hihi

Agent Apelsin

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
Kawasaki GPZ 750 -83
Kia skrev:
Ett ex är väl just precis ett ex av en anledning....

Prova nån ny... Gå vidare...

Nä men vilket bra tips!!!
Killen har nog inte tänkt på det utan bara struntat i alla vackra flickor som hänger efter honom överallt. :)

En grej som är ett problem där jag håller hus är att det inte är 5-6 tjejer som hänger på en varje kväll när man är ute. Så om man är ute och blir lite full och sugen så är alternativen oftast att gå hem ensam, prata med massa människor som ändå drar iväg sen eller sätta ett X som man vet var man har.

Jag brukar således gå hem ensam.

Men ska man ragga på krogen så har tjejer grymma fördelar jämfört med grabbar iallafall här i krokarna.

ft skrev:

Sociala koder är inte riktigt min grej. Jag är däremot rätt social av mig och gillar människor. Dessutom gillar jag the. Det tog mig några år att fatta mig på det där med "en kopp the" och vad det brukar betyda.

Kort sagt så bjöd jag under dessa år hem ett rätt stort antal trevliga tjejer jag träffat ute på en kopp the. Sedan bjöd jag dem på the. Och det var det.

Jag insåg mitt misstag när en av dem överföll mig på en fest någon vecka efter en nattlig fika och informerade mig om att hon känt sig lite lurad på konfekten fram tills dess. :)

Plötsligt var några lustiga reaktioner på förslag om fika mycket begripligare... och jävlar vad jag har missat chanser där! Pauline glömmer jag aldrig, att dricka te med henne var speciellt... :rofl

Edit: Jag hoppas att denna bravad inte riktigt är av silvertejpskaliber. Annars får jag väl regga ny användare nu. :hihi

Jag blir helt mållös, hur kan du leva med dig själv när du vet att du omedvetet raggat på tjejer och lyckats för att sen missa att hämta ut priset?

Paradoxy

Guest
ft skrev:

Får jag lov att bjuda på lite te? :gnissla

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Agent Apelsin skrev:
En grej som är ett problem där jag håller hus är att det inte är 5-6 tjejer som hänger på en varje kväll när man är ute. Så om man är ute och blir lite full och sugen så är alternativen oftast att gå hem ensam, prata med massa människor som ändå drar iväg sen eller sätta ett X som man vet var man har.
Är det Linköping du snackar om vet jag precis vad du menar. Tjejerna i den här stan är duktigt inbilska. Förra helgen var jag ute med ett par kompisar. Mycket folk ute, trångt vid bardisken. Jag tränger mig fram för att få tag i ett par öl. Där står det en förvisso attraktiv ung dam, men hon står i vägen för mina inköp. Jag säger ursäkta, mer hinner jag inte innan hon vrider på huvudet o mönstrar mig. Så säger hon, va? Stöter du på mig ditt äckel? Jag blir helt paff och svarar; ja, jag är inte kräsen och så är jag lite desperat så får duga. PANG, första örfilen varpå hon fnyser något och stormar iväg.

Senare samma kväll kommer hon fram och vill prata lite, men hon är lite törstig
blink, blink. Då lackar jag på riktigt och drar mitt tal om vad jag tycker om "grogghoror" PANG, örfil nummer två. Men det var det tamigfaan värt. Antar att hon kände sig lite lurad också, hoppas det i alla fall.

Gabor

Guest
Thermal skrev:
Är det Linköping du snackar om vet jag precis vad du menar. Tjejerna i den här stan är duktigt inbilska. Förra helgen var jag ute med ett par kompisar. Mycket folk ute, trångt vid bardisken. Jag tränger mig fram för att få tag i ett par öl. Där står det en förvisso attraktiv ung dam, men hon står i vägen för mina inköp. Jag säger ursäkta, mer hinner jag inte innan hon vrider på huvudet o mönstrar mig. Så säger hon, va? Stöter du på mig ditt äckel? Jag blir helt paff och svarar; ja, jag är inte kräsen och så är jag lite desperat så får duga. PANG, första örfilen varpå hon fnyser något och stormar iväg.

Senare samma kväll kommer hon fram och vill prata lite, men hon är lite törstig
blink, blink. Då lackar jag på riktigt och drar mitt tal om vad jag tycker om "grogghoror" PANG, örfil nummer två. Men det var det tamigfaan värt. Antar att hon kände sig lite lurad också, hoppas det i alla fall.

don juan, vilken stil du har....klar vinnare...amatör. :rofl :hihi

Gabor

Guest
Thermal skrev:
Vaddå Don Juan, amatör? Var ju inte dugg intresserad av henne överhuvudtaget. Jag ville ha en öl, hon var otrevlig.

just för att hon var så otrevlig från början, det gör det till en sport att få henne att bli så intresserad att hon vill följa med hem, då så berättar man hur man uppför sig mot andra människor, inte som hon gjorde från början..ok? :tummenupp

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Gabor skrev:
just för att hon var så otrevlig från början, det gör det till en sport att få henne att bli så intresserad att hon vill följa med hem, då så berättar man hur man uppför sig mot andra människor, inte som hon gjorde från början..ok? :tummenupp
Så istället för att kalla henne för grogghora vid samtal nummer två skulle jag ha bjudit henne på sprit, sen dragit hem vederbörande på te o sen tala om vad hon är för typ o sen sparka ut henne?
Nä, det låter som för mycket jobb. Det är jag alldeles för lat för. :hihi

Gabor

Guest
Thermal skrev:
Så istället för att kalla henne för grogghora vid samtal nummer två skulle jag ha bjudit henne på sprit, sen dragit hem vederbörande på te o sen tala om vad hon är för typ o sen sparka ut henne?

nja någonstans däremellan, du får ett gott skratt, hon lite att tänka efter...
nä, glöm de sista, du får ett kul minne.... :)

Agent Apelsin

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
Kawasaki GPZ 750 -83
Thermal skrev:

Nä du skulle sagt till vakten att hon slår dig så hon blev utkastad, tjejer kan ofta inte hantera att vakten säger åt dom heller så då flippar dom å så åker dom ut fortare än dom hinner säga flaska.

Alternativt kunde du slagit ett slag för ett jämnställt samhälle, med en högerkrock. Det var ju hon som började veva. :gnissla

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Thermal skrev:
Är det Linköping du snackar om vet jag precis vad du menar. Tjejerna i den här stan är duktigt inbilska. Förra...

Det är rätt många av den sorten här ja. Fattar inte var de kommer ifrån? Jaja, du hanterade det med den äran må jag säga! :tummenupp

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Sååld

Agent Apelsin

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
Kawasaki GPZ 750 -83

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Twosaint skrev:
threadworthlesswithoutpicssmileys.gif
:word

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
KalleNorton skrev:
Nja, jag har blivit utsatt för det. :huvet

:rofl Natta? Fast det var inte ditt fel. Eller var det i helgen?

Jag brukar ha en ovana att kåta uppflickvännen på morgonen, sen när det nästan är dags kommer man på en bra bortförklaring, och garvar gott inombords. Nu har hon blivit mer van, så inte alltid jag får något när jag vill!! :4skrika

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept