Sjuka bensinpriser!!!!

Hyperdrive

Time is the fire in which we burn
Gick med
28 Apr 2004
Ort
Sollentuna
Hoj
MT-01 -05
P@trik skrev:
Just därför använder man en "skräppostadress", där kan dom få spamma på bäst fan dom vill.

Jo, man hoppas ju att alla andra har den nivån av datormognad. Jag är skeptisk till alla "tipsa en kompis", kedje-, nigeria-modell mail.

"Paranoia runs deep"
 

Missnöjdmc

matte
Gick med
24 Apr 2005
Ort
Järfälla
Hoj
VTR 1000 F
Ja, en skräppost adress funkar. Men samtidigt har man ett alternativ!
Om man klickar längst till höger på den angivna länken så har man ett alternativ, att skriva på en e-post lista.
På så sätt kan man förefalla ganska anonym i det här sammanhanget men samtidigt göra sin röst hörd. Jag tycker iallafall att man ska försöka säga till om man inte är riktigt nöjd. Eller vad tycker ni andra? Varför bli helt överkörd när man kanske kan göra nått åt det!
 

HBmanneN

vill åka snart
Gick med
16 Jan 2004
Ort
El Stockholmia
Hoj
yzf600r -98
asossialpartiet inget för överlevaren

ni får ursäkta min mening..!!
om vi inte försörjde en miljard kanelbullar å andra balltasar´s så kanske.... osv.. osv.. ja e inte invandrar fientlig lr så men rå om oss först, sen ge bort dom stålar som möjligt kan finnas kvar i kassan.. STÄNG GRÄNSERNA SATSA PÅ SVERIGE..

skulle de hända!!! så skulle vi slippa trängselavgifter, fastighetsskatt, arvskatt, förmögenhetsskatt, hedersmord å annat skit som inte hör hemma här..

nu ska inte ni som inte är av svensk innebörd å kan följa spelets regler ta åt sig å tycka att ja e ett satans svin (eller tyck d om ni vill)
följ spelets regler så blir alla gladare..

nu ska ja gå å sova ruset av mig.. räjs till ju dör...
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
HBmanneN skrev:
trängselavgifter
Ge fan i å trängs då!

HBmanneN skrev:
fastighetsskatt
Vad är det för fel med husvagn då?

HBmanneN skrev:
Medhåll!

HBmanneN skrev:
förmögenhetsskatt
Pengar på hög? Köp trimprylar istället och ha kul!

HBmanneN skrev:
Stämpeln "hedersmord" är ett mediapåhitt för att racka ned på en viss folkgrupp. Mord finns överallt i alla kulturer. I bl.a. USA och Kina kallas det för "rättvisa".

HBmanneN skrev:
å annat skit som inte hör hemma här..
Som t.ex. inlägg av den här typen?
 

Bo_jahn

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2004
Ort
Askersund
Hoj
GSXR 1000 x2, KX 125; EC300
Coola Ola skrev:
De samlade utgifterna för all trafik, exklusive kostnader för underhåll av och nybyggnad i vägnätet, uppgår till c:a 35 miljarder. Då ingår bl.a. kostnader för trafikolyckor, trängsel, buller, hälso- och miljöpåverkan.

Är det verkligen så dyrt?
Kan du förklara för mig hur man beräknar priset på trängsel, buller och miljöpåverkan? Det måste väl ändå vara godtyckliga värden?
 

flipm0de

Radical Riders
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Lund
Hoj
.
HBmanneN skrev:
ni får ursäkta min mening..!!
om vi inte försörjde en miljard kanelbullar å andra balltasar´s så kanske.... osv.. osv.. ja e inte invandrar fientlig lr så men rå om oss först, sen ge bort dom stålar som möjligt kan finnas kvar i kassan.. STÄNG GRÄNSERNA SATSA PÅ SVERIGE..

skulle de hända!!! så skulle vi slippa trängselavgifter, fastighetsskatt, arvskatt, förmögenhetsskatt, hedersmord å annat skit som inte hör hemma här..

nu ska inte ni som inte är av svensk innebörd å kan följa spelets regler ta åt sig å tycka att ja e ett satans svin (eller tyck d om ni vill)
följ spelets regler så blir alla gladare..

nu ska ja gå å sova ruset av mig.. räjs till ju dör...

var bara tvungen att svara...

Det finns ju mer svenskar än invandrare som går hemma o snyltar pengar... Kanske inte procentuellt iofs, men hade jag varit dig så hade jag klagat på alla och inte bara på en folkgrupp.

Hedersmord och annat skit? Nu syftar du igen på samma folkgrupp, men jag kan säga dig att finnar och danskar är mer kriminella, vilket visade sig efter en undersökning som gjordes när folkpartiet förslog att utvisa alla invandrare som inte kunde sköta sig. (Av dom som kommit till sverige)
 

.luzt

Livsnjutare
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
Superduke 05
HBmanneN skrev:
ni får ursäkta min mening..!!
om vi inte försörjde en miljard kanelbullar å andra balltasar´s så kanske.... osv.. osv.. ja e inte invandrar fientlig lr så men rå om oss först, sen ge bort dom stålar som möjligt kan finnas kvar i kassan.. STÄNG GRÄNSERNA SATSA PÅ SVERIGE..

skulle de hända!!! så skulle vi slippa trängselavgifter, fastighetsskatt, arvskatt, förmögenhetsskatt, hedersmord å annat skit som inte hör hemma här..

nu ska inte ni som inte är av svensk innebörd å kan följa spelets regler ta åt sig å tycka att ja e ett satans svin (eller tyck d om ni vill)
följ spelets regler så blir alla gladare..

nu ska ja gå å sova ruset av mig.. räjs till ju dör...
Instämmer till viss del!

För övrigt, påskrivet
 

cleaner

. treat as you want to be treated .
Gick med
29 Jul 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Daytona 675, -07
HBmanneN skrev:
ni får ursäkta min mening..!!
om vi inte försörjde en miljard kanelbullar å andra balltasar´s så kanske.... osv.. osv.. ja e inte invandrar fientlig lr så men rå om oss först, sen ge bort dom stålar som möjligt kan finnas kvar i kassan.. STÄNG GRÄNSERNA SATSA PÅ SVERIGE..

skulle de hända!!! så skulle vi slippa trängselavgifter, fastighetsskatt, arvskatt, förmögenhetsskatt, hedersmord å annat skit som inte hör hemma här..

nu ska inte ni som inte är av svensk innebörd å kan följa spelets regler ta åt sig å tycka att ja e ett satans svin (eller tyck d om ni vill)
följ spelets regler så blir alla gladare..

nu ska ja gå å sova ruset av mig.. räjs till ju dör...

Hoppas du inte var allvarlig när du skrev det där. :kocko :mad:

Behövs mer :pannkyss , inte mera :näsblod i dagens samhälle.
 

-dB

Avatar av Per Liljeqvist
Gick med
27 Aug 2003
Ort
Skåne
Hoj
r6 -06
HBmanneN skrev:
ni får ursäkta min mening..!!
om vi inte försörjde en miljard kanelbullar å andra balltasar´s så kanske.... osv.. osv.. ja e inte invandrar fientlig lr så men rå om oss först, sen ge bort dom stålar som möjligt kan finnas kvar i kassan.. STÄNG GRÄNSERNA SATSA PÅ SVERIGE..

skulle de hända!!! så skulle vi slippa trängselavgifter, fastighetsskatt, arvskatt, förmögenhetsskatt, hedersmord å annat skit som inte hör hemma här..

nu ska inte ni som inte är av svensk innebörd å kan följa spelets regler ta åt sig å tycka att ja e ett satans svin (eller tyck d om ni vill)
följ spelets regler så blir alla gladare..

nu ska ja gå å sova ruset av mig.. räjs till ju dör...


spelar det nån roll var man kommer ifrån? eller det är ok för vissa att ta från o inte ge till den gemensamma kakan, bara man är född på rätt ställe.
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
Är inte detta en bensin tråd?

Trodde detta var en bensin skatte protest tråd....men den kommer väl spåra ur som vanligt.
Kanelbullar osv hör väl inte hemma i denna tråden,kanske starta en bageri tråd
:rofl
Balltasar,är det oxå en bakelse :va :hihi

Här har du en tråd HBmanneN som du kan bidra med dina erfarenheter kring kanelbullar osv goda bakelser :hihi

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=1379992#post1379992
 
Last edited:

*Superlight*

Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
Gick med
24 Jun 2004
Ort
sKåNe
Hoj
Ducati 985SL, 854R, 1098 CORSA
R1 racer skrev:
Trodde detta var en bensin skatte protest tråd....men den kommer väl spåra ur som vanligt.
Kanelbullar osv hör väl inte hemma i denna tråden,kanske starta en bageri tråd
:rofl
Balltasar,är det oxå en bakelse :va :hihi

Här har du en tråd HBmanneN som du kan bidra med dina erfarenheter kring kanelbullar osv goda bakelser :hihi

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=1379992#post1379992


Japp, nu håller vi oss till ämnet :va
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
Jepp

*Superlight* skrev:
Japp, nu håller vi oss till ämnet :va
Jepp! jag är en av dom som mail bombat Per Nuders mail box :hihi

Det där med bageri tråden var mest bara en grej för att folket skulle hålla sej till rätt ämne här o inte börja diskutera konstiga kanelbullar o balltasar :hihi
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
HBmanneN skrev:
ni får ursäkta min mening..!!
om vi inte försörjde en miljard kanelbullar å andra balltasar´s så kanske.... osv.. osv.. ja e inte invandrar fientlig lr så men rå om oss först, sen ge bort dom stålar som möjligt kan finnas kvar i kassan.. STÄNG GRÄNSERNA SATSA PÅ SVERIGE..

skulle de hända!!! så skulle vi slippa trängselavgifter, fastighetsskatt, arvskatt, förmögenhetsskatt, hedersmord å annat skit som inte hör hemma här..

nu ska inte ni som inte är av svensk innebörd å kan följa spelets regler ta åt sig å tycka att ja e ett satans svin (eller tyck d om ni vill)
följ spelets regler så blir alla gladare..

nu ska ja gå å sova ruset av mig.. räjs till ju dör...


Jag håller med. Synd att inte alla kan vara lika fina människor som dig. Eller som medelsvensson som dricker sig dyngrak varje helg och sen inte vågar hälsa på sin granne i hissen.

Du är en av de smartaste personerna jag fått tillfälle o höra. Vad smart ni på högstadiet är nu för tiden..
 

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg
Hoj
*såld*
Finns det ingen Etanolupprors lista? Den skulle jag skriva på vilken dag som hellst i veckan.

Vi kräver:
Varje bensinstation skall erbjuda E85
Understöd för omställning av fordonsparken till etanoldrift.
Skattebefrielse för fordonsetanol.
Skattebefrielse för etanolfordon.
Fri parkering överallt för etanolfordon.

Finns det ingen sån lista eller sånt uppror?
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top