Sjukhus..

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Det e ganska vanligt att det går sönder där..
och tiden efter e ganska lång . du kan räkna med å köra hoj till våren..
Men krya på dig å träna så mycket sjukgymnastik som du kan.

gaset

min hoj kan krasha snyggare än din hoj!
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Suzuki SV 650s
Får hoppas op. går bra idag då. aldrig roligt att bryta sönder ben, speciellt inte när de är tvugna att öppna upp och spika ihop.. känner för dig, krya på dig!

SilverJonten

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2007
Hoj
KTM690E/SMC, KXR250, Artic Cat 550 / ZR800
Lite uppdaterings dax då.
Operation i onsdag gick bra verkar det som. Ställningen e borta och nån special Titanplåt han använts till o sko skenbenet upp mot knäskålen.
Ont gör det fortfarande men vad värre är att man inte har nån kraft i benet. Kan lyfta knät nån centimeter ovanför sjukhus sägen när jag tränar. Man e en jävla klenis helt enkelt. Men de säger att det bara e övning o åter övning som gäller för att få gå hem så jag övar!

I morse fick jag mig en jäkla chock till!!
4st syrror stog över mig vid 6 tiden o sjög jamåhaleva o önskade grattis på 35års födelsedagen till mig, jäklar va rädd jag blev innan jag fatta va e syssla med.. Det värmde kan jag säga. :tummenupp

Vi avslutar med en liten bild så att ni kan försöka avhålla er från o hamna här med.

// Jonas

Bifogat

• 060101.JPG
    060101.JPG
    179.1 KB · Visningar: 58

Killerwhale

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2006
Hoj
2006 Triumph Daytona 955i
Lite uppdaterings dax då.
Operation i onsdag gick bra verkar det som. Ställningen e borta och nån special Titanplåt han använts till o sko skenbenet upp mot knäskålen.
Ont gör det fortfarande men vad värre är att man inte har nån kraft i benet. Kan lyfta knät nån centimeter ovanför sjukhus sägen när jag tränar. Man e en jävla klenis helt enkelt. Men de säger att det bara e övning o åter övning som gäller för att få gå hem så jag övar!

4st syrror stog över mig vid 6 tiden o sjög jamåhaleva o önskade grattis på 35års födelsedagen till mig, jäklar va rädd jag blev innan jag fatta va e syssla med.. Det värmde kan jag säga. :tummenupp

Vi avslutar med en liten bild så att ni kan försöka avhålla er från o hamna här med.

// Jonas

Sjyrre, dom använde alltså kontorsmaterial!! :tummenupp

cassie

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2007
Hoj
cbr 600 -07
Ingen rolig start på sommaren du fått!! Låg på sjukan förra sommarn så jag vet hur det känns......

Krya på dej o träna hårt!

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
// Jonas

Grattis får jag säga då! :födelseda
Inte till sjukhusvistelsen...utan ditt närmande till 40 strecket :tummenupp

SilverJonten

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2007
Hoj
Sådär ja, nu vart man utskriven och sjukskriven till 20080831...
Kändes som en lyckad provkörningsutflykt som resulterade i: 13 vårddygn, 1 avslaget högenskenben, 2 x operation samt en bruten vänstertå. :)
Får inte belasta högerben alls under 3 månader vilket känns jobbigt vilket nnebär kryckor under hela denna tiden. :(
Måste dock säga att man blir mycket väl omhändertagen på lassaretet men e inte så kul att jag kan rekommendera det om ni hänger med hur jag menar...
Så nu väntar man bara på att tjejen ska komma o hämta hem vårdpaketet ;)

Nu hoppas jag att jag kan rehabilitera fort så vi ses en liten sväng i år i alla fall.:yoparty

SilverJonten

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2007
Hoj
Hur går det för dig ?

Tackar som frågar!:tummenupp
Och jodå, det börjar o bli bättre o bättre. Tyvärr e man ju en jäkla invalid med kryckor.
E ju helt kasst, kan inte bära med sig mer än vad som får plats med i fickorna...

Operationssåret har läkt bra, sjukgymnasten är ganska nöjd med mig men det gör ont som djävulen på kvällarna men det e det värt att röra sig lite.
Sämsta e ju att jag inte får stödja på benet överhuvudtaget på ytterliggare 2 månader o det innebär ingen motorcykel eller bilkörning... :huvet
Men smart som man e så har man införskaffat invalid fordon med kryckhållare så nu kommer man åtminstonne ut lite:tummenupp

Bifogat

• Invalid.Moppe.JPG
    Invalid.Moppe.JPG
    46.4 KB · Visningar: 53

Skrot

Medlem
Gick med
24 Jul 2007
Hoj
Drömmer om CB1000R
Var det dig jag såg på E6 i höjd med mölndal idag kanske? Norrgående, klockan kanske var runt 16.20? Såg en fyrhjuling där med något som såg ut att vara en krycka med? :)

SilverJonten

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2007
Hoj
Var det dig jag såg på E6 i höjd med mölndal idag kanske? Norrgående, klockan kanske var runt 16.20? Såg en fyrhjuling där med något som såg ut att vara en krycka med? :)

:tummenupp Jajamen var jag det som var ute med permobilen ;)

Skrot

Medlem
Gick med
24 Jul 2007
Hoj
Drömmer om CB1000R
Haha, där ser man :). Köder söderut just då, tyckte det såg ut som en krycka men tänkte att det kan det väl fan inte vara hehe ;)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept