Vad gör man med en gammal sambo som terrar både mig och den blivande med sms, hot och smutskastande mail?
Skjuter?
Ignorerar?
Vad gör man med en gammal sambo som terrar både mig och den blivande med sms, hot och smutskastande mail?
Skjuter?
Ignorerar?
Ger henne mitt nummer?
Gärna!
Men tror inte det hjälper, hon verkar ganska fixerad...
Jag har varit i en liknande situation och det var grymt jobbigt! Hjälpte inte vad man än sa och efter ett par månader med den nya så tröttnade både jag och min nya riktigt rejält.
Det jag gjorde vet jag inte om man skall rekomendera eller inte direkt men det fungerade iaf.
Hon hade en kanin som hon gillade sjukt mycket. Jag skrev ett brev där jag bad henne genast upphöra med all form av kontakt till mig och min nya, plus att jag bifogade en bild på en kanin som var död (med liknande utseende såklart). Hon hajade piken och jag hörde aldrig mer av henne iaf
Var nog tur att hon hajade för jag hade ju aldrig rört hennes kanin på riktigt och då vettefan vad man skulle ha gjort
Skjuter?
Ignorerar?
Skjuter?
Ignorerar?
Min tjejs förra kille är precis likadan, det har gått 5 månader nu, han gav upp ett litet tag och fortsatte sen igen men nu verkar han ha släppt det.. hoppas jag, man orkar inte med allt. och nej det är inte bara att "slänga".
Det är faktiskt jobbigt.
Är det en ung tjej, tala med hennes föräldrar!Vad gör man med en gammal sambo som terrar både mig och den blivande med sms, hot och smutskastande mail?
Skjuter?
Ignorerar?
Av just denna anledning skall man ta varenda tillfälle att dokumentera med både foto och film när man "avancerar" i sovrummet eller på annat lämpligt ställe... Se bara till att det är du som sitter på kopiorna när förhållandet går åt helvete...
Sen räcker det oftast med ett litet MMS eller mail för att få tyst på slynan...
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|