Obs! ingen reklam!! Obs!
men har du kollat med insplanet.se? har en del polare som fått tips om "billiga" försäkringar från dem, vet inte hur det funkar riktigt men men...
Jag tog försäkring via insplanet.se. Bara att ringa upp dem och berätta vad man vill ha för försäkring och sedan letar de upp den billigaste av dem som passar dig bäst. Det kostar ingenting. De får provision av de försäkringsbolag som anlitat dem.
Min hoj är den första jag haft och tog kortet förra året. Jag bor ut i förorten (skall flytta härifrån i december dock) och har eget garage och halvförsäkring. Betalar 1089/mån hos Salus Ansvar. Fyller 32 i år.
Det kan funka bra, men det verkar som om de inte har avtal/kollar alla bolag. Jag fick betydligt billigare på hojen då jag ringde själv. Bilen blev billigast med mäklare.
Nä, de har bara avtal med några st. Då var det väl en 9 st eller ngt.
If tex kan vara skitbilliga för vissa och svindyra för andra beroende mkt på vart man bor och så. För mig skulle de bli riktigt dyra.
Vilket bolag fick du bra avtal på då?
267kr/mån för halvförs. hos Salus. Fråga mig inte hur det gick till men jag är nöjd.
1324:- hel/hel för mig hos salus. kan inte klaga.
Hallåja, funderat på att ringa fler än 3 bolag?8359:- för R6an o 23000 för cbr:n
Men va fan man lever bara en gång...
nej.. har jag inte... vet inte heller hur det fukar.. var inne där men det verkade klyddigt.. så jag skippade.. ringde hela listan istället.
Efter som trådstartaren är "klar" med tråden, kanske man kan ställa en liten följdfråga.
Vad är skillnaden mer än ersättningen för egen hoj mellan Hel- och halvförsäkring?
Får man ersättning för invaliditeten när man sitter i rullstol resten av livet? eller går den på hem/liv?
Invaliditeten vet jag inte, men har för mig att den går på trafiken?
Halv så har man hojen stöld samt brandförsäkrad, sedan på hel så får man ersättning för skadorna på hojen utifall man gör tappa-hojen-tricket eller kör på ngt vilt-..(vagnskada), alltså att man kraschar hojen så betalar man självrisken och får den fixad efter säsongens slut typ
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|