Anderscbr929
Medlem
Haha vad lustigt ämne! Men ja, jag brukar sjunga när jag är ute med hojen och har kul och är uppspelt! Bara repetera någon härlig refräng åså
När jag ser katter brukar jag säga Mjau Mjau, nu kommer jag nog börja Mua på kossor också ?Sjunger gör jag inte, muttrar om folk som inte kan köra bil möjligtvis.
Vad jag däremot gör, ovillkorligen, är att råma när jag kör förbi en ko.
Muuuuuu! Vet inte varför, men det känns bra
Detta har jag alltid gjort. Riktigt högt och bröligt ska det vara, mmöööeeEEÖÖÖHHH!!Sjunger gör jag inte, muttrar om folk som inte kan köra bil möjligtvis.
Vad jag däremot gör, ovillkorligen, är att råma när jag kör förbi en ko.
Muuuuuu! Vet inte varför, men det känns bra
Hahah känner igen just det där osammanhängande! Så sjukt kul, skulle man spela in och lyssna efteråt så hade man blivit mörkrädd!Ja oh ja. Ofta osammanhängande dialektala monologer. Sist vart det fångad av en stormvind på en lång raka... då skämdes jag lite.
Om mitt förra inlägg var oklart så är det precis så jag gör. Blev lite bisarrt när jag körde hem från Skåne för några veckor sen och mötte upp en polare i Småland, vi parade ihop intercom och körde iväg. Plötsligt hör jag "vad är det du gör" när jag hade muat på andra flocken kor utan att tänka på att vi var uppkopplade.Detta har jag alltid gjort. Riktigt högt och bröligt ska det vara, mmöööeeEEÖÖÖHHH!!
Hmmm änd ju fjärt in the helmut?Jorå, en riktig brakskit slår allt, du vet en sån som smyger sig upp och ligger kvar när du typ är 1km därifrån?.
Ditt första gula kortSkriker varje gång jag är uta och kör
"DITT JÄVLA PUCKO, FICK DU DITT KÖRKORT I ETT CORNFLAKESPAKET"
edit.. vafan kom linjen i texten från ?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|