Wagge
Kiruna?
IO skrev:Tackar!
Klistermärkena åkte givetvis bort och ett Micron slip-on åkte på.
Den är numera såld till någon här på SH.
IO skrev:Tackar!
Klistermärkena åkte givetvis bort och ett Micron slip-on åkte på.
Den är numera såld till någon här på SH.
Pejo skrev:
Pullver skrev:Nääää letade länge innan jag fick tag i min. Blå/vit är så otroligt vanlig tycker jag.
Måste ägas av en jänkare, eller?Nic. skrev:jag tycker att blå och grönt var ganska coolt!
De är snygga. När jag köpte min gul/svarta (vila i bitar), så ville jag ha en blå/vit, men de var slut. När jag skulle köpa den andra så ville jag ha gul/svart. Men det fanns inga på rimligt avstånd.Pullver skrev:Nääää letade länge innan jag fick tag i min. Blå/vit är så otroligt vanlig tycker jag.
Teo skrev:Det där ÄR världens snyggaste hoj! Den kart finaste av de gula också...
Är det 01? eller kanske 02?
svampe skrev:Det är en -00'a
Det var en fråga angående den gula i pullvers inlägg. Kolla hela sammanhanget så klarnar det.starclassic skrev:Please allow me to retart!
Det där är en 02:a....! Det finns inga 1000R -00.
-01 var den första årgången http://www.suzukicycles.org/GSX-R-series/GSX-R1000.shtml
svampe skrev:Det var en fråga angående den gula, pullver... Kolla hela sammanhanget så klarnar det.
Klart att det inte fanns 1000R innan -01
Klipp & klistra.Teo skrev:
samuel w skrev:Ja dom är fina, brorsan hade den färgsättningen på sin gixxer1000 riktigt snygg.
svampe skrev:Det var en fråga angående den gula i pullvers inlägg. Kolla hela sammanhanget så klarnar det.
Klart att det inte fanns 1000R innan -01
1.starclassic skrev:Nej, jag kollar och kollar och kollar, och det klarnar fortfarande inte.....man kan ju inte ha en gul Gixxer!?!?!
2.pullver skrev:Nääää letade länge innan jag fick tag i min. Blå/vit är så otroligt vanlig tycker jag.
3.Teo skrev:Det där ÄR världens snyggaste hoj! Den kart finaste av de gula också...
Är det 01? eller kanske 02?
svampe skrev:Det är en -00'a
starclassic skrev:Nej, jag kollar och kollar och kollar, och det klarnar fortfarande inte.....man kan ju inte ha en gul Gixxer!?!?!
starclassic skrev:Om man läser det här riktigt sakta och försiktigt så kan en viss form av subtil humor vad gäller färgsättning på Gixxrar framträda i texten......!
men det är roligt att du tar dig tid att svara!
svampe skrev:Jag såg det, men jag kände för att köra hela rejset ialla fall.
Subtil humor är ofta den bästa när inte ren lyteskomik är lämpligt.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|