Sjysst jacka på ebay.

EvilPepe

Son of perkele
Gick med
15 Apr 2006
Hoj
Wildstar 1600 -03
Köpte en kawasaki jacka på vinst och förlust på ebay, det är en fritdsjacka men jävligt snygg. Betalade 435pix inkl.frakt hem till dörren. Beställde söndagkväll och iförmiddags stog en snubbe från fedex och plinga på med jackan i ett paket, det var helt klart värt vartenda öre. Jag är 175cm 81,12kilo höhö..och beställde en Large som sitter som smäck. Kan rekommenderas, dom skickas från bangkok så kvaliten kan jag inte uttala mig om än. Men planen är jau att glida runt på stan och se fräck ut..
MvhPepe

Last edited:

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
EvilPepe skrev:
2268885 Köpte en kawasaki jacka på vinst och förlust på ebay, det är en fritdsjacka men jävligt snygg. Betalade 435pix inkl.frakt hem till dörren. Beställde söndagkväll och iförmiddags stog en snubbe från fedex och plinga på med jackan i ett paket, det var helt klart värt vartenda öre. Jag är 175cm 81,12kilo höhö..och beställde en Large som sitter som smäck. Kan rekommenderas, dom skickas från bangkok så kvaliten kan jag inte uttala mig om än. Men planen är jau att glida runt på stan och se fräck ut..
MvhPepe

Du gör rätt, jag hade en lika dan fast Camel Honda innan ;)

Som du skriver

-image framför allt-

=)=

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
He he! Helt rätt! Man kan ju inte bara köra hoj, man måste ju se snygg ut åxå.

:D

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Hoj
GSXR1000 K7
EvilPepe skrev:
2268885 Köpte en kawasaki jacka på vinst och förlust på ebay, det är en fritdsjacka men jävligt snygg. Betalade 435pix inkl.frakt hem till dörren. Beställde söndagkväll och iförmiddags stog en snubbe från fedex och plinga på med jackan i ett paket, det var helt klart värt vartenda öre. Jag är 175cm 81,12kilo höhö..och beställde en Large som sitter som smäck. Kan rekommenderas, dom skickas från bangkok så kvaliten kan jag inte uttala mig om än. Men planen är jau att glida runt på stan och se fräck ut..
MvhPepe

Akta dig för att visa dig i Linköping eftersom du då kan missuppfattas fel eftersom en av LKPG´s Pundare/avskum/idiot/klantig-kåkfarare-som-inte-fattar-att-han-syns-i-jackan-när-han-gör-klantiga-bryt kille... :huvet

EvilPepe

Son of perkele
Gick med
15 Apr 2006
Hoj
Wildstar 1600 -03
DaLorD skrev:
2268950 Akta dig för att visa dig i Linköping eftersom du då kan missuppfattas fel eftersom en av LKPG´s Pundare/avskum/idiot/klantig-kåkfarare-som-inte-fattar-att-han-syns-i-jackan-när-han-gör-klantiga-bryt kille... :huvet
Då kan ju jag åka upp och göra bryten och han åker dit på dem :rofl

BabyBlade

-Oxygenium-
Gick med
3 Jul 2005
Hoj
CBR 600RR 2003 (köper man rätt fr början behöver man inte byta !)
snyggt

Det var en snygg jacka!
Schysst att det gick smidigt att få hem den också! :tummenupp

(själv har jag inte listat ut än hur man lyckas ro hem grejerna fr Ebay.
Hittat en grym kutskåpa där, men har inte reggat mig än)

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Hoj
GSXR1000 K7
Doktor.S skrev:
2268984 @ Dalord: Den matchar ju din punghållare på bilden perfekt!

...men.... kan det va så att det helt sonika är min pung som e ute och gör klantiga bryt... :näsblod

vilket as.... och jag som räknat med att han skaver venusberg hela dagarna.. :hihi

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Lägg gärna en länk till säljaren på ebay, så vi andra får kika också :tummenupp

EvilPepe

Son of perkele
Gick med
15 Apr 2006
Hoj
Wildstar 1600 -03
BabyBlade skrev:
2268991 Det var en snygg jacka!
Schysst att det gick smidigt att få hem den också! :tummenupp

(själv har jag inte listat ut än hur man lyckas ro hem grejerna fr Ebay.
Hittat en grym kutskåpa där, men har inte reggat mig än)
Det är gansak omständigt innan man fattar hur de det fungerar, passa på att lägga upp ett konto på paypal samtidigt så går det lite säkrare. Det är också lite mek med att komma igång med, men helt klart värt det när man hittar billiga prylar. jag har köpt ett avgassystem till den förra cykeln (HD) kostade 6000 hemma i sverige, jag gav 700spänn för ett nytt i kartong på ebay. Jag har även köpt en ny Bandithjälm och fick med skivbromslås och kedjespray för 1500bagis

tarmac skrev:
2269094 Lägg gärna en länk till säljaren på ebay, så vi andra får kika också :tummenupp
http://search.ebay.co.uk/_W0QQfgtpZ1QQfrppZ25QQsassZmnd0508QQssPageNameZADMEQ3aBQ3aEOIBSAQ3aMTQ3a46

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha