elwe
Att veta och kunna är inte samma sak ...
Klimat genomgår en ständig förändring och har alltid gjort det, både upp och ner i temperaturerna.
Så kan du ju inte säga!!!
Du tar ju bort argumenten för att höja diverse skatter!!
Klimat genomgår en ständig förändring och har alltid gjort det, både upp och ner i temperaturerna.
Så kan du ju inte säga!!!
Du tar ju bort argumenten för att höja diverse skatter!!
Det som stör MIG mest är att tidningarna nu hittat ett nytt fenomen att använda begreppet "kaos" på.
Förr hette det "oväder", och inte "kaos". Om Aftonpladdret får som de vill, så kommer man om 10 år att ropa "åh, titta, det är regnkaos ute" när det börjar duggregna.
Nja, där tanten drunkande eller i alla fall dog var det inga 2 meter utan det är en rak väg med kanonbra sikt och hon hade kört ut i diket där vattnet nådde halvägs upp på dörren. Hade hon varit frisk så hade hon öppnat dörren och vadat upp till torr vägbana.Inte en enda väg öppen knappt till malmö och någon tant drunknade när hennes bil stod 2m under ytan (ja på vägen).
Skåningar och våra vänner från Sveriges framsida påpekar gärna vad som är dåligt i Stockholm, men en sak är klar här har vi bra mycker väder i alla fall
Har åkt varje dag den här veckan, så välkomna till det soliga Stockholm.
Precis, det är ju inte så att människan bara dör ut för att det blir klimatförädringar. Bara att anpassa köttet efter klimatet!
Äta jak istället för ko menar du?
Funderar lite på att sälja hojen o köpa mig en vattenskoter istället.....
Det som dock skiljer den tidigare klimatförändring som nu sker är att det sker i högre tempo än tidigare. Vad det beror på låter jag däremot vara osagt.
http://myter.speechtime.com/
Sant eller inte, jag är 1000 gånger mer benägen att tro på det som står där än vad Aftonbladet dagligen basunerar ut.
Det som dock skiljer den tidigare klimatförändring som nu sker är att det sker i högre tempo än tidigare. Vad det beror på låter jag däremot vara osagt.
Nej det är förjävla tråkigt väder här nere just nu. Kallt som fan och det regnar. Inte verkar det bli bättre heller.
Varför är alla som inte tror på det här "klimathotstjaffset" moderater? Därmed ej sagt att alla moderater inte tror att på klimathotet.
Krossa nu mina fördomar är ni snälla.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |