SKÖN omkörning i WSBK!!!!

tomsta

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jul 2007
Hoj
Honda CBF600 -04
Jag ser på Eurosport som visar i efterskott. Oftast blandar dom som skriver tablån ihop Supersport och Superbike, och ofta så är det biljard lr annat skit i stället för hojåkning, så dålig ordning men med litet tålamod så lyckas man få se racen. Ibland flera dagar senare

CBR1

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Feb 2015
Hoj
aprilia
Jag ser på Eurosport som visar i efterskott. Oftast blandar dom som skriver tablån ihop Supersport och Superbike, och ofta så är det biljard lr annat skit i stället för hojåkning, så dålig ordning men med litet tålamod så lyckas man få se racen. Ibland flera dagar senare
Som igår och inatt runt 04:20 ungefär, jädra tid och sitta och vänta på.
Håller med dig om att andra sporter har betydligt bättre tider såsom biljard och tennis osv.
Har endast Eurosport 1 och ingen smart-tv.

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
YZF-R7
Som igår och inatt runt 04:20 ungefär, jädra tid och sitta och vänta på.
Håller med dig om att andra sporter har betydligt bättre tider såsom biljard och tennis osv.
Har endast Eurosport 1 och ingen smart-tv.

Vill minnas att det var ungefär likadant när den skitkanalen hade MotoGP på 90-talet och början av 2000-talet. Oftast visade man bara 500 / MotoGP live. De som ville se 125 eller 250 fick vänta till någon obskyr tid, typ tisdag morgon 02.30. Och när man väntade till tisdag morgon 02.30 fick man veta att 250 hade utgått och blivit ersatt av pilkastning, konstsim, orientering eller något annat riktigt intressant...

Oneyet

Sporthojsnörd
Gick med
27 Nov 2022
Hoj
2001 KTM Supermoto
Vem fan i sitt fullaste medvetna tillstånd KOLLAR på biljard?
Hahahaha! Så tänkte jag med tills vi var hemma hos en brittisk kompis som följde VM i snooker. När han förklarade alla regler samt allt tjuv och rackarspel blev det plötsligt intressant. Och jag kollar ALDRIG på sport i vanliga fall. ?

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S
WSBK och Bautista levererar! Igen!

Riktigt snyggt, även om han inte höll ihop det hela vägen. Gick alla andra brett i första kurvan eller vad hände? Vidöppen dörr för Alvaro ju.

Tidigare i år snackades det om att han skulle få ett wildcard i MotoGP (Bautista själv ville väl helst få köra på Sepang), har det sagts något mer om det?

NisseHt

Yamaha samlare
Gick med
11 May 2004
Hoj
MT10, FZR1000, RD350, DT125
Vill minnas att det var ungefär likadant när den skitkanalen hade MotoGP på 90-talet och början av 2000-talet. Oftast visade man bara 500 / MotoGP live. De som ville se 125 eller 250 fick vänta till någon obskyr tid, typ tisdag morgon 02.30. Och när man väntade till tisdag morgon 02.30 fick man veta att 250 hade utgått och blivit ersatt av pilkastning, konstsim, orientering eller något annat riktigt intressant...
På söndagarna fick man åtminstone tidvis se 125 och 250 live också men det var tre-fyra reklamavbrott i alla lopp. Skulle man se WSBK eller MotoGP i efterhand stämde nästan aldrig tablåerna. Skitkanal var ordet

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Här kommer jag att tänka på Thåströms album Det e ni som är dom konstiga, det e jag som är normal och hur jag ibland (eller rätt ofta) slås av att det kanske inte är så.
Jag tror att det finns en anledning till att "pilkastning, konstsim, orientering eller något annat riktigt intressant" får bättre sändningstid än WSBK och WSSP, och det är väl för att fler ser på det. Alltså, vi är konstiga helt enkelt...:jisses

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Här kommer jag att tänka på Thåströms album Det e ni som är dom konstiga, det e jag som är normal och hur jag ibland (eller rätt ofta) slås av att det kanske inte är så.
Jag tror att det finns en anledning till att "pilkastning, konstsim, orientering eller något annat riktigt intressant" får bättre sändningstid än WSBK och WSSP, och det är väl för att fler ser på det. Alltså, vi är konstiga helt enkelt...:jisses
Och plötsligt kände jag mig ännu mer tacksam för att inte vara som den stora massan! :fakta

katana83

Med lem
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Katana 1100 sedan -87
Tidigare i år snackades det om att han skulle få ett wildcard i MotoGP (Bautista själv ville väl helst få köra på Sepang), har det sagts något mer om det?
Jag läste på Motogp.com i augusti att han ska göra det. Kan inte hitta artikeln nu dock. Nya motogp.com är riktigt dålig.

Shah Of Iran

Medlem
Gick med
2 Jul 2023
Hoj
Z900

CBR1

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Feb 2015
Hoj
aprilia
Satan vilken kul natt detta blir, Eurosport 1 visar SBK från 00:48 till 02:44 (lördag mot söndag)
Tack, tack, tack.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Omöjligt, dt kan helt enkelt inte finnas fler som vill se gubbar med ölmage rulla såna där tillplattade bollar som rullar krokigt på slutet (vet inte vad sporten heter) men sist jag hade Eurosport så användes en hel del sändningstid till det.

Men det är billigt att producera, två gubbar med kamera, och förmodligen får man betalt av dom tävlande om man sänder det.

Inga helikoptrar, inte 40 man utspridda på en bana, och inga rättigheter behöver köpas...

NisseHt

Yamaha samlare
Gick med
11 May 2004
Hoj
MT10, FZR1000, RD350, DT125
Eller så var det cykling som drog över på tiden så när väl MotoGP började sändas så hade halva loppet eller mer redan gått. Det fanns faktiskt inga gränser på hur dålig den kanalen var och antagligen fortfarande är

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...