Skämmiga grejer!

Mechanic_D

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Ja
Del 2

11.
En av mina mackor fastnade i brödrosten å jag fick bara inte upp den. Testa att bända upp den med en gaffel men brödet gick bara sönder, så jag tar brödrosten, håller upp-och-ner å häller först ut alla smuler, sedan ska jag skaka ut min macka. Hela "skalet" på brödrosten lossnar och hela innehållet ramlar ner på golvet och gör ett par trevliga märken i det 2 veckor gamla golvet. Lagom nöjd och lagom glad så stod ja däroch höll i brödrosten utan att hajja nånting. Golvet samt brödrosten tillhörde mina svärföräldrar :tomten

12.
I yngre dagar gjorde jag en grej som min polare fortfarande blir arg på om man nämner... I den åldern var det väldigt populärt att fråga chans på varann och en lunchrast när vi satt i skolmatsalen sa han till mig "kan du fråga chans på hon (tjej 1) där borta åt mig" och pekar på en tjej. Jag antog mig uppgiften och gick fram emot tjejbordet, frågade och tjejen (tjej 2) svarade Ja.
Jag hade frågat helt fel tjej :kocko Varken min kompis eller tjej1 förstod det och tjej2 flörtade tillbaka med min kompis. Han lutade sig fram emot mig och undrade varför den andra tjejen kollade så konstigt på honom.
Efter skolan kommer tjej2 fram till honom och undrar om han har "lust att hitta på nåt". Då förstod han, jag hade frågat på fel tjej. Inte nog med det, skolans skabbigaste. Han hade lite svårt att få tillbaka sitt rykte efter den lilla incidenten.

13.
Var på Ikea för ett par år sedan med min mor som skulle köpa nya fåtöljer och behövde smakråd. Provsatt ett par stycken och till slut hittade jag en bra och gick för att hämta morsan. Jag satte mig ner och visade hur man lutade bak ryggstödet. Vad tror ni händer? Jo, det lossnar och jag gör en bakåtkullerbytta. Såg nog jävligt kul ut men det var det inte för mig kan jag säga.

14.
På väg ut från Ikea (samma dag som incidenten ovan) så hade jag köpt 4 korvar som jag höll i ena handen (!) medans jag hade en kasse i den andra. När jag ska gå av rulltrappan fastnar jag med skon och får en väldig fart frammåt. Brakar in i tanten och tappar 2 av min varmkorvar med senap och ketchup rätt ner i hennes kasse. I kassen låg det vita gardiner. Efter det var dom inte vita längre. :rolleyes:

15.
Som hämtad ur en Kalle Anka, satt på restaurang och skulle lägga servetten i knät. Stoppar in den i skärpet lite elegant och märkte förståss inte att bordsduken också fastnade. Efter 3 öl blir man kissnödig och jag beger mig till toaletten varpå bordsduken följer med. Som tur var ramlade inte alltför mycket.

16.
Skulle laga farmors gamla, antika (?) pendelklocka. Hon ville helst att jag skulle låta bli men jag var ca 15 år och fylld från topp till tå med självförtroende. "Kan väl inte va så svårt, får man isär den så får man ihop den" tänkte jag. Gick inte riktigt som jag hade tänkt mej utan började med att spräcka hela rutan på den, därefter tappar jag själva klockan i golvet.
Blev inget mer meckande med den klockan.

17.
Skulle leverera en dator till Uppsala men tar fel lass, råkar ta det som ska till Nynäshamn. Jag blev så glad när jag stod där å ringde på och möttes av ett "dedärharintejabeställt" så jag jobbade över ett par timmar den kvällen.
:Bugar

18.
Blev stoppad av polisen på en 70-väg, han påstår att jag körde för fort. Jag svarar "Nej, försök inte, jag höll inte en enda km/h över 90"... Trodde det var 90-väg. Därefter gav jag upp :yoparty

19.
Trampade av Cd-luckan på min kompis PS2 :3freak

20.
När hands-free till telefonen kom var det en jobbig period för mig. En gång som ja kommer ihåg extremt väl var när jag satt på tunnelbanan å snett emot mig sitter en kille i 25-års åldern och plötsligt börjar prata. Egoistisk som man är tror jag såklart att han pratar med mig.
Så hör löd vår konversation:
Killen- Hej
Jag- Hej
- Vad gör du?
- Ähh... Jag åker tunnelbana, vad ser det ut som?
Han ställer ganska många frågor varpå jag svarar men efter ett tag säger han:
- Vänta ett tag, det sitter en snubbe bredvid mig som håller på att jävlas.

Lite risigt läge när det säkert är 10-15 pers som har följt vår konversation.


Har fler på lager!
:banana
 
Last edited:

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Ort
Skåne
Hoj
Hojlös :(
Mechanic_D skrev:
Del 2

11.
En av mina mackor fastnade i brödrosten å jag fick bara inte upp den. Testa att bända upp den med en gaffel men brödet gick bara sönder, så jag tar brödrosten, håller upp-och-ner å häller först ut alla smuler, sedan ska jag skaka ut min macka. Hela "skalet" på brödrosten lossnar och hela innehållet ramlar ner på golvet och gör ett par trevliga märken i det 2 veckor gamla golvet. Lagom nöjd och lagom glad så stod ja däroch höll i brödrosten utan att hajja nånting. Golvet samt brödrosten tillhörde mina svärföräldrar :tomten

12.
I yngre dagar gjorde jag en grej som min polare fortfarande blir arg på om man nämner... I den åldern var det väldigt populärt att fråga chans på varann och en lunchrast när vi satt i skolmatsalen sa han till mig "kan du fråga chans på hon (tjej 1) där borta åt mig" och pekar på en tjej. Jag antog mig uppgiften och gick fram emot tjejbordet, frågade och tjejen (tjej 2) svarade Ja.
Jag hade frågat helt fel tjej :kocko Varken min kompis eller tjej1 förstod det och tjej2 flörtade tillbaka med min kompis. Han lutade sig fram emot mig och undrade varför den andra tjejen kollade så konstigt på honom.
Efter skolan kommer tjej2 fram till honom och undrar om han har "lust att hitta på nåt". Då förstod han, jag hade frågat på fel tjej. Inte nog med det, skolans skabbigaste. Han hade lite svårt att få tillbaka sitt rykte efter den lilla incidenten.

13.
Var på Ikea för ett par år sedan med min mor som skulle köpa nya fåtöljer och behövde smakråd. Provsatt ett par stycken och till slut hittade jag en bra och gick för att hämta morsan. Jag satte mig ner och visade hur man lutade bak ryggstödet. Vad tror ni händer? Jo, det lossnar och jag gör en bakåtkullerbytta. Såg nog jävligt kul ut men det var det inte för mig kan jag säga.

14.
På väg ut från Ikea (samma dag som incidenten ovan) så hade jag köpt 4 korvar som jag höll i ena handen (!) medans jag hade en kasse i den andra. När jag ska gå av rulltrappan fastnar jag med skon och får en väldig fart frammåt. Brakar in i tanten och tappar 2 av min varmkorvar med senap och ketchup rätt ner i hennes kasse. I kassen låg det vita gardiner. Efter det var dom inte vita längre. :rolleyes:

15.
Som hämtad ur en Kalle Anka, satt på restaurang och skulle lägga servetten i knät. Stoppar in den i skärpet lite elegant och märkte förståss inte att bordsduken också fastnade. Efter 3 öl blir man kissnödig och jag beger mig till toaletten varpå bordsduken följer med. Som tur var ramlade inte alltför mycket.

16.
Skulle laga farmors gamla, antika (?) pendelklocka. Hon ville helst att jag skulle låta bli men jag var ca 15 år och fylld från topp till tå med självförtroende. "Kan väl inte va så svårt, får man isär den så får man ihop den" tänkte jag. Gick inte riktigt som jag hade tänkt mej utan började med att spräcka hela rutan på den, därefter tappar jag själva klockan i golvet.
Blev inget mer meckande med den klockan.

17.
Skulle leverera en dator till Uppsala men tar fel lass, råkar ta det som ska till Nynäshamn. Jag blev så glad när jag stod där å ringde på och möttes av ett "dedärharintejabeställt" så jag jobbade över ett par timmar den kvällen.
:Bugar

18.
Blev stoppad av polisen på en 70-väg, han påstår att jag körde för fort. Jag svarar "Nej, försök inte, jag höll inte en enda km/h över 90"... Trodde det var 90-väg. Därefter gav jag upp :yoparty

19.
Trampade av Cd-luckan på min kompis PS2 :3freak

20.
När hands-free till telefonen kom var det en jobbig period för mig. En gång som ja kommer ihåg extremt väl var när jag satt på tunnelbanan å snett emot mig sitter en kille i 25-års åldern och plötsligt börjar prata. Egoistisk som man är tror jag såklart att han pratar med mig.
Så hör löd vår konversation:
Killen- Hej
Jag- Hej
- Vad gör du?
- Ähh... Jag åker tunnelbana, vad ser det ut som?
Han ställer ganska många frågor varpå jag svarar men efter ett tag säger han:
- Vänta ett tag, det sitter en snubbe bredvid mig som håller på att jävlas.

Lite risigt läge när det säkert är 10-15 pers som har följt vår konversation.


Har fler på lager!
:banana




Bring it on :yoparty
 

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Malmø
Hoj
Firestorm
Mechanic_D: :rofl

_____________________

Själv vinkar jag alltid på folk jag tror vinkar på mig, men i själva verket på folk bakom mig. Alltid lika hemskt. :rodnar
 

Mechanic_D

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Ja
Alex.J skrev:

Alltid kul när man kan glädja folk. Sitter just nu å tänker för fulla muggar efter skämmiga grejjor jag har gjort.

Kan komma på en, vi hade köpt en ny båt, större än den jag var van vid att köra och de blåste som Fn. Världens vindfång i "kovkiosken" där bak på båten så ja brakar in lagom hårt i bryggan och en av pålarna som håller upp bryggan slet sig. Så fort man gick där så vek sj hela bryggan sketamycket så det var nog en och annan som trillade i drickat pga min fina fullbacksmanöver :tummenupp
 

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Ort
Skåne
Hoj
Hojlös :(
Mechanic_D skrev:
Alltid kul när man kan glädja folk. Sitter just nu å tänker för fulla muggar efter skämmiga grejjor jag har gjort.

Kan komma på en, vi hade köpt en ny båt, större än den jag var van vid att köra och de blåste som Fn. Världens vindfång i "kovkiosken" där bak på båten så ja brakar in lagom hårt i bryggan och en av pålarna som håller upp bryggan slet sig. Så fort man gick där så vek sj hela bryggan sketamycket så det var nog en och annan som trillade i drickat pga min fina fullbacksmanöver :tummenupp



Detta är bara för roligt..... Dom där ändra med IKEA är ju riktigt heta
 

rougie

Smile you just got fucked 4 life!
Gick med
15 Apr 2003
Ort
Framför datorn!
Hoj
1000RR Repsol Replica
Var många år sedan och polarens farsans bror fyllde 40år och det var fest, både polaren och födelsedags barnet bodde i samma villaområde så på kvällen gick vi ner till den andra villan och började sakta med lite vodka.

Tog inte länge så var man full som ett svin i gammal god anda!

Kvällen blev natt och alla gäster hade gått inkl min kompis hos vem jag skulle sova på natten.

Nåväl tog en sista öl och gick hem till polaren som var ensam hemma, och jag skulle sova i hans mosas och farsas säng den natten, klädde av mig till kalsingarna och skulle krypa ner i sängen, när jag stöter på något!

Lampan tänds och en kvinna i 35års åldern börjar tjuta som en siren! Tar mig ca 2 sek att inse att det är en kvinna och en man som ligger i sängen och inte nog med det jag är i fel jävla hus!

Där står jag i någon annans hus som jag inte känner bredvid frun i huset med bara kalsingarna på mig och full som ett svin, staplar mig ur rummet men vet inte vart jag har lagt mina kläder!? Så tar mig någon minut att hitta mina kläder och springa ur ytterdörren och hem till polaren

Dagen efter märker jag att det var huset bredvid jag var inne i blir lätt fel när husen ser likadana ut och ingen låser ytterdörren.

Och kan nämna att jag inte hälsade på hos polaren på drygt ett år efter det.
 

toxic

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Ingen
rougie skrev:
Var många år sedan och polarens farsans bror fyllde 40år och det var fest, både polaren och födelsedags barnet bodde i samma villaområde så på kvällen gick vi ner till den andra villan och började sakta med lite vodka.

Tog inte länge så var man full som ett svin i gammal god anda!

Kvällen blev natt och alla gäster hade gått inkl min kompis hos vem jag skulle sova på natten.

Nåväl tog en sista öl och gick hem till polaren som var ensam hemma, och jag skulle sova i hans mosas och farsas säng den natten, klädde av mig till kalsingarna och skulle krypa ner i sängen, när jag stöter på något!

Lampan tänds och en kvinna i 35års åldern börjar tjuta som en siren! Tar mig ca 2 sek att inse att det är en kvinna och en man som ligger i sängen och inte nog med det jag är i fel jävla hus!

Där står jag i någon annans hus som jag inte känner bredvid frun i huset med bara kalsingarna på mig och full som ett svin, staplar mig ur rummet men vet inte vart jag har lagt mina kläder!? Så tar mig någon minut att hitta mina kläder och springa ur ytterdörren och hem till polaren

Dagen efter märker jag att det var huset bredvid jag var inne i blir lätt fel när husen ser likadana ut och ingen låser ytterdörren.

Och kan nämna att jag inte hälsade på hos polaren på drygt ett år efter det.


HAHAHAHAHAHAHAHA :rofl :rofl :rofl :rofl
 

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Ort
Skåne
Hoj
Hojlös :(
rougie skrev:
Var många år sedan och polarens farsans bror fyllde 40år och det var fest, både polaren och födelsedags barnet bodde i samma villaområde så på kvällen gick vi ner till den andra villan och började sakta med lite vodka.

Tog inte länge så var man full som ett svin i gammal god anda!

Kvällen blev natt och alla gäster hade gått inkl min kompis hos vem jag skulle sova på natten.

Nåväl tog en sista öl och gick hem till polaren som var ensam hemma, och jag skulle sova i hans mosas och farsas säng den natten, klädde av mig till kalsingarna och skulle krypa ner i sängen, när jag stöter på något!

Lampan tänds och en kvinna i 35års åldern börjar tjuta som en siren! Tar mig ca 2 sek att inse att det är en kvinna och en man som ligger i sängen och inte nog med det jag är i fel jävla hus!

Där står jag i någon annans hus som jag inte känner bredvid frun i huset med bara kalsingarna på mig och full som ett svin, staplar mig ur rummet men vet inte vart jag har lagt mina kläder!? Så tar mig någon minut att hitta mina kläder och springa ur ytterdörren och hem till polaren

Dagen efter märker jag att det var huset bredvid jag var inne i blir lätt fel när husen ser likadana ut och ingen låser ytterdörren.

Och kan nämna att jag inte hälsade på hos polaren på drygt ett år efter det.



Sånt läser man fan om på aftonbladet m.m. typ främmande man stod halv naken i 35årig kvinnas hus eller något....


Hehe vissa lyckas med ALLT


MORE
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Mechanic_D skrev:
Del 2

Så hör löd vår konversation:
Killen- Hej
Jag- Hej
- Vad gör du?
- Ähh... Jag åker tunnelbana, vad ser det ut som?
Han ställer ganska många frågor varpå jag svarar men efter ett tag säger han:
- Vänta ett tag, det sitter en snubbe bredvid mig som håller på att jävlas.

:banana

HAHAHHAH!!!! ASGARV!...får knappt luft här... så klockren så det kunde lika gärna varit jag :lol :hihi

/KaliZ
 

rougie

Smile you just got fucked 4 life!
Gick med
15 Apr 2003
Ort
Framför datorn!
Hoj
1000RR Repsol Replica
En annan gång när jag var runt 19 var jag ute och festade med mina polare, träffade en studerande tjej och vi gick hem till henne.

Vet inte vem av oss som kom på att vi skulle ha lite analsex men så blev det i alla fall.

Vaknade upp på morgonen och jag och sängen var dränkt i hennes skit och hon låg på golvet och sov.

Där ligger jag i en studentlägenhet som det bor 3 andra tjejer i och är dränkt i skit mitt framför hennes rumsdörr som står öppen och dom andra går förbi i tur och ordning och tittar lite kostigt på skit dränkta jag som ligger där och inte känner mig alltför attraktiv.

Duschar och hon bjuder på en väldigt tyst frukost och ber mig komma på återbesök.
 

Zormin

Aldrig under 10.000 rpm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
ZX-10R
Är på krogen med en polare. Vi spanar in ett gäng tjejer som sitter och snackar i en soffgrupp. Klart vi gick dit. Försöker vara så cool som möjligt när jag ställer drinken på soffbordet och sätter mig i soffan. Nu var det ju bara det att soffan var mjuk så in i vassen att jag sjönk ner en meter eller något. Det kändes som jag ramlade bakåt, så reflexmässigt greppade jag efter något att hålla fast i.....och fick så klart tag i soffbordet. Jag välter bordet och alla drinkar. Smidigt.
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Detta hände en kille på jobbet. Han ska gå hem till sig (hyreshus) och är ganska full. När han ska öppna porten så märker han att nycklarna är borta. Han går då runt huset och bestämmer sig för att slå sönder fönstret till toaletten och hoppa in där. Han kraschar rutan och kryper in, men rätt va det är när han ligger där på golvet och glas överallt så öppnar hans granne dörren och frågar va i helvete han håller på med. Fel lägenhet.
 

Smeddie

Gammal o äcklig
Gick med
4 Jun 2004
Ort
Hultafors
Hoj
Honda VT750DC
Åh fy fan, roligaste tråden någonsin. Måtte den leva för evigt. :yoparty

Har försökt rannsaka mig själv efter någon pinsamhet jag törs bjuda på men den enda jag kommer ihåg är så dålig att bara det är pinsamt nog. Here goes.

Är s.k. återfallsknutte, dvs åkte lättviktare i 16-årsåldern och höll sedan uppe i lika många år till. Så vid 32 års ålder fick jag ett ryck (och pengar över) och köpte kromsläde (jaja, jag vet, men det var inte det jag menade med pinsamt). Eftersom 16 års uppehåll är en ganska lång tid så var det lätt kallsvett och en lätt nervös attityd jag så äntrade MIN hoj och vinglade iväg från butiken. Tog en bakgata därifrån för att få vingla ifred. Gick ganska hyfsat så redan efter ett par kvarter så började man känna sig lite kaxig. Fan, gick ju hur bra som helst det här .. inga problem. Så, nu skulle man bara börja träna på att se cool ut .. körde omkring i timmar och bara log (när ingen såg, så fort det fanns människor i närheten var det cool-minen som gällde). :cool:

När jag så småningom tvingades parkera hojen upptäcker jag i ögonvrån något stort vitt som anfaller min vänstra fot. Livrädd hoppar jag två meter i sidled men det där vita bara följer efter, fast inställt på att äta upp min fot är jag övertygad om. Hoppar ytterligare två meter baklänges denna gång, faller handlöst in i ett buskage. NU upptäcker jag att det fasansfulla odjuret som försöker mörda mig är en prislapp modell STÖRRE som hela tiden suttit på min vänstra (nyinköpta) stövel. :rodnar

Plötsligt inser jag att all min posade coolhet hade varit fullkomligt förgäves, det fanns inte en enda människa som inte efter en snabb blick insett att här kommer en loser med stort L ..

Ja .. jag sa ju att den var dålig .. förlåt för fan .. :(
 

[KoRn]

www.mc-kompaniet.se
Gick med
6 Jan 2004
Ort
Skövde, tyvärr...
Hoj
Ingen & alla...
En liten till då...

När jag hade min Yamma tt600 för ett par år sedan så skulle skiten besiktigas.
Åkte väl snällt dit och ställde mig i kön (drive in för hojar..).
Blev min tur och det blev som tur var inte den griniga gubben, utan den hojintresserade killen på c:a 25-30 år. Man bredde väl på om sina enorma hojkörarkunskaper :dummer medans han kollade lite slött på tt'n.

"Det gick ju bra de'här" sa han när det var klart och flinade lite....

Överförfriskad av mitt eget pepptalk drog jag iväg de 10 metrarna från bilprovningen till första korsning på bakhjulet :huvet missbedömmer hastighet och sträcka, så jag får nita järnet samtidigt som det kommer en bil från vänster i korset....
Nita järnet och svänga höger på en tt med en usel förare på = VURP.....

Besiktningskillen vinkar och asflabbar....
Bilisten missar och skakar på huvudet...

Jag klarade mig utan fysiska skador... de psykiska sitter i än :brinnerup
 

elvin2008

Ny medlem
Gick med
21 May 2004
Ort
hgjd
Hoj
adgd
Ett par år sedan pendlade jag mellan Trollhättan och Arlanda rätt så flitigt med dom där små propellernaplanen som skyways flyger med. Det är trångt och det låter något förskräckligt högt i dom.
Min stamisplats var alltid längst fram på flygplanets högra sida om man tittar frammåt, men inte denna gång. Den här gången sa flygvärdinnan åt mig snällt att klämma mig ner ett par rader längre bak trots att det var tomt framför mig. När vi väl har lyft och är på väg vräker jag ur mig personen bredvid mig att jag minsann alltid brukar sitta längst fram där jag kan sträcka på benen och att flygvärdinnan hade allvarliga problem.
Med tanke på den höga ljudnivån så mer eller mindre skriker jag detta precis som kaptenen drog av på gasen så det blev knäpptyst i flygplanet. Alla tittar på mig medans jag sjunker ner i stolen och önkar jag kunde hoppa av. Flygvärdinnan kom fram till mig och sa att det berodde på att dom ville fördela vikten. Gissa om jag kände mig dum. :tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top