Skärpning

Mikael Cagiva

Ja, jävlar!
Gick med
2 May 2003
Hoj
Ducati 748 2002
cRoC skrev:
...då sitter inte jag och skriver i flera minuter för att hjälpa killen/tjejen.
Exakt, man tar inte alla inlägg lika mycket på allvar. Att skriva så korrekt som möjligt gör tillvaron lättare för läsare och minskar risken för missförstånd.

Messiah

My body, my temple
Gick med
22 Jan 2004
Hoj
Aprilia SXV550
lite väl mycket tjafs om stavning, däremot kan det vara jobbigt om nån skriver med mycket grammatik fel.
jaja, tycker ni gafflar om helt skruvade saker när ni tar upp nåt här på 125a forumet, förök få bort:
"mito vs rs" :zpy "hur snabbt accar rs125 0-100" :zpy "vilken hoj ska jag välja?" :zpy osv. osv.

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Hoj
Hojlös :(
För det mästa brukar jag trycka på förhandsgrandska inlägget innan jag postar det. Men ibland orkar man inte läsa igenom det då bli det lite fel ibland. Men vissa är ju extrema som sagt

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
:) :tummenupp :)
Freppa skrev:
Exempel:

_________
Ja tjöpte en nY håjj i vekkan. feTT va denn går nU ska ja tjöpa en jolly råger pipa ock trim te dEN *smajl* jAG kåmmer dra alla på stripen i såmmar! NU en fråga???? Hur forrt axxelerrerar en rd125:a utan drevning? min brårsa ha typp FETT med prylar på sin åck den görr typ 0-100 på 4,2 seckunder!
_________
Jag köpte en ny hoj i veckan. Den går fort som fan. Nu tänkte jag köpa en (sätt in valfri 125 pipa här) och trimma den. Jag kommer dra alla på strippen i sommar. Nu en fråga: hur fort accelererar en rd125:a utan att man har drevat om den? Min bror har kittat sin hoj med allt som går och den gör 0-100 på 4,2 sekunder!
_________

Vilken text var lättast att förstå?

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...