Skåne, tillhör sverige?

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Jag tycker man kan stoppa Sverige och Skåne i en liten ask, och sedan föra denna upp i konungens arsle!!

Om tre år flyttar jag och min familj till värmen.. för gott!!!

Solid snake

Guest
2783662 Vi har väldigt hög koncentration av nysvenskar så det kan kanske vara mer rättvisande om du kollar namn på den som lagt ut annonsen....
:D

De e tack vare oss som ni inte tillhör damnark nu, Allt norr om kalmar satt i fina balkläder o sminkade sig när vi slogs mot Kristian Tyrann... :arsele
Tyrann? Du har läst för mycket Svensk historia, pfft.

Heja Danmark!

its play time

Clutch it up or die trying!!
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
ducati 900ss
skåne rockar. hade man bara tatt bårt stockholm från svarje hade det oxå gått. ta era stållpapäror å dra stockholmare

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Ägnar en tanke till alla annonser från Skåne, både på blocket och i SH köp&sälj, vad betyder:

fälj
fäljar
bytat
bytade

Ser de i var och varannan annons, går ni i skolan?:tungan

:hihi d va d bästa jag läst på länge :hihi

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Som det ska vara, vi latar oss och bestämmer, ni gör skitgörat!:)

Kan vara därför ni kallas för fjollträsk :tungan

Där sa du något.

Ni skulle lyssna på när storbönderna börjar snacka här nere i Skåne.
Knappt jag som är äkta skåning fattar något......

Haha,, de finns två sorter,, Skånska och sen de dom snackar på 100,6 "Din gata. Alla talar konstigt" :)

Har inte skåne tillhört finland eller något annat konstigt land :confused:

Jag tar 450:- per lektion i historia.. Bara hör av dig vilsne stackare :pannkyss

Last edited:

semper

Wheeliebars är fegt
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Panigale
Tack.. men jag tänker inte låta min dotter växa upp på en internationell-soptipp där hon riskerar att bli våldtagen av någon utsläppt dåre, som sedan benådas för att han skyller på sin morgonrock!

ah, du flyttar från sjöbo eller?

aja alltid skönt att bli av med lite trångsynt folk..

Meeeen tebaka till ämnet,

Jag va i malmö för första gången i mitt liv igår/förrgår, är inbiten stockholmare, men fan va riktigt najs, och tjejer med malmö dialekt va fan porrigt :)

peppureikä

Guest
danmark....

Hade gärna tillhört Tyskland. Lite friare, lite bättre :) Men Danmark... nej.
Väldigt få kör MC i Danmark och de som kör har sällan något över 600cc, eftersom det är SVINDYRT att försäkra något med större motor. Dessutom kör de flesta gamla skrothögar, eftersom t.ex. en ny R1:a kostar över 300 000:-!!!!! De flesta tillverkare släpper bara enklare och billigare modeller till den danska marknaden. Kolla själv de danska hemsidorna för respektive märke.
Dessutom är det så att danskar AVSKYR Sverige och svenskarna som de ser som något slags Östtyskland där det mesta som är kul är förbjudet. Många svenskar åker till Danmark och super och slår runt. Danskarna HATAR det!
Ärligt talat ...varför är man så kubikfixerad....spelar ju väl ingen roll om du har en 600 kubikare eller 1800 här i storstaden...eller e det bara fråga om en k..förlängare...bara en tanke..;-)

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
2783978 ah, du flyttar från sjöbo eller?

aja alltid skönt att bli av med lite trångsynt folk..

Meeeen tebaka till ämnet,

Jag va i malmö för första gången i mitt liv igår/förrgår, är inbiten stockholmare, men fan va riktigt najs, och tjejer med malmö dialekt va fan porrigt :)
Följande gäller.. (Sjöbo, trångsynta människor, tillbaka osv).. Tydligen är landet även en nationell soptipp!!
Dessutom är jag från Helsingborg och ämnar flytta till ett land där man vet att högakta sitt ursprung..

2784012 Lugna er nu, våren är här om några veckor!
Hey.. lite OT men hur trivs du med TLR??

Last edited:

Fredde83

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
Vitpil
Följande gäller.. (Sjöbo, trångsynta människor, tillbaka osv).. Tydligen är landet även en nationell soptipp!!
Dessutom är jag från Helsingborg och ämnar flytta till ett land där man vet att högakta sitt ursprung..

Hey.. lite OT men hur trivs du med TLR??

Har inte kört många hojar, men trivs fruktansvärt bra med min TLR.
Orginal är hojen en plåga att köra, men med lite justering av fjädring, byta till 180däck och höja baken eller rent utav byta stötdämparen är den underbar att köra. Kommer inte byta hoj på många år.

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
2784032 Okej... men vad gör du själv med ditt ursprung...?
Flyttar...

/Fredde

ps. Jag förstår dej ;) d.s
Tyvärr måste jag ju flytta för att få hedra mitt ursprung.. Man kan ju knappt dricka en "nubbe" i Sverige förrän någon "integrations-ansvarig" kommer och skriker.. - Hets mot fooolkgruuupp!!!!

Last edited:

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Men ska man vara helt korrekt med detta om språket i landet så föreslår jag att dom som bor i stockholm eller nära stoskholm att ta en tur till Vasa och lyssna på Pampesiskan. Så talades svenskan förr. De ni talar är en blandning av de handelsspråk som invaderade era hamnar under Hansans tid.. Vi talar mer rent än vad ni gör.. Sug på den fjollträsk :D

Tyvärr måste jag ju flytta för att få hedra mitt ursprung.. Man vågar ju knappt dricka en nubbe i Sverige!

Ahhh,, en finne? :D

Last edited:

semper

Wheeliebars är fegt
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Panigale

Du förstog inte vad jag menade kanske, men spelar ingen roll, soptippen krymper.. bai bai

edit: stavfle

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar