Skånegrappar! Lelleträffen - 08

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Vadå hur fan går det? :hihi

Eftersom stugorna verkar fulla får ni själv fixa. Bara att köpa biljett nu ju ;)

Ses där! (tror jag :hihi)

Jag orkade inte läsa hela tråden! Så, hur går vad? :tungan
Ähh, jag trodde ju att det fanns stugor kvar...

Men nu när det inte finns kan ju var och en fixa själv ist.

See you in my tält :D

Last edited:

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
Lelleträffen äger!

Varit där 3 år i rad nu, vi bokade vår stuga för -08 innan vi åkte därifrån denna sommaren! :yoparty

Läste att nån skrivit "sova ordentligt". Existerar inget sova ordentligt där, du bara leker och super..!
Tävlingarna är sjukt coola, vi vann pris för bästa klädsel förra året :)
Tävlade i 3-kampen i klädda plastpåsar som bikinis :D
Haha. :yoparty

När det blir tält som sovplats gick chanserna för att sova bra från små till obefintliga kändes det som. :hihi

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Eftersom stugorna verkar fulla får ni själv fixa. Bara att köpa biljett nu ju ;)

Stugorna var slut redan på söndagen när Lelle var slut för detta året!

Men häng på luren runt mars - maj, för då börjar folk inse att de inte kommer få ledigt och alla andra anledningar som gör att de avbokar stugan! Har ni tur och är snabba där så får ni en, innan någon annan rycker den!

Haha, är nog större chans att vi ses vid min stuga, vi har ju fan musik, börnbräda och hela kittet! :tummenupp

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03

Jaha, du överger oss bara sådär? :hihi

Får fan klura lite på hur detta ska funka... Förutsättning för att jag ska med är ju att vi kör ihop dit, annars kan det vara för min del. :)

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Stugorna var slut redan på söndagen när Lelle var slut för detta året!

Men häng på luren runt mars - maj, för då börjar folk inse att de inte kommer få ledigt och alla andra anledningar som gör att de avbokar stugan! Har ni tur och är snabba där så får ni en, innan någon annan rycker den!

Haha, är nog större chans att vi ses vid min stuga, vi har ju fan musik, börnbräda och hela kittet! :tummenupp
Haha, okej! :)

Ja, får fixa biljetten nu så kan man ringa som fan sen och se om man har tur.

Haha, låter najs med börnbräda, :D Ska du dit med Skånefolk eller?

Jaha, du överger oss bara sådär? :hihi

Får fan klura lite på hur detta ska funka... Förutsättning för att jag ska med är ju att vi kör ihop dit, annars kan det vara för min del. :)
Japp, jag överger er :hihi

Givetvis får vi köra dit tillsamans om det blir av.

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Haha, okej! :)

Ja, får fixa biljetten nu så kan man ringa som fan sen och se om man har tur.

Haha, låter najs med börnbräda, :D Ska du dit med Skånefolk eller?

Japp, jag överger er :hihi

Givetvis får vi köra dit tillsamans om det blir av.

Nej, Lelle 06 träffade jag 2 gäng från Karlskrona och Kalmar, typ, och vi 3 gäng (jag hade en kompis med mej) slog ihop oss till Dundedaden.
Dundedaden är (ö)kända på Lelle, så ni lär höra och se oss! Detta året hade vi med oss en uppblåsbar Barbara, vid namn Babbsan, som någon STAL (hujeda mej...) så vi fick efterlysa henne i högtalaren på en tävling! :tummenupp

Till råga på allt var vi måttligt bannade av vakterna för allt börnande, för hög musik mitt i natten, samt att en av våra members snodde sin kompis banhoj och börnade INUTI en stuga och en annan körde full och börnade utanför Rotundan (där det festas var kväll).

Dessutom utgör vi ett stort hot för alla andra under tävlingarna! Jag slog en tjejajävel från R-Sex i huvudet för att hon försökte fälla mej hela tiden i en tävling.

Men Lelleträffen är oslagbart! :D

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Nej, Lelle 06 träffade jag 2 gäng från Karlskrona och Kalmar, typ, och vi 3 gäng (jag hade en kompis med mej) slog ihop oss till Dundedaden.
Dundedaden är (ö)kända på Lelle, så ni lär höra och se oss! Detta året hade vi med oss en uppblåsbar Barbara, vid namn Babbsan, som någon STAL (hujeda mej...) så vi fick efterlysa henne i högtalaren på en tävling! :tummenupp

Till råga på allt var vi måttligt bannade av vakterna för allt börnande, för hög musik mitt i natten, samt att en av våra members snodde sin kompis banhoj och börnade INUTI en stuga och en annan körde full och börnade utanför Rotundan (där det festas var kväll).

Dessutom utgör vi ett stort hot för alla andra under tävlingarna! Jag slog en tjejajävel från R-Sex i huvudet för att hon försökte fälla mej hela tiden i en tävling.

Hahaha :hihi

Jag kommer besöka er stuga iaf :D

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo

Du låter inte som någon bra förebild för pojkarna:D

Men att ge dom hopp om att få tag på en stuga är nog taskigt, tror aldrig man lyckas med det.

Att sova i tält går jätte bra. Är man trött så sover man, varit med om mycket värre ( motogp tävling i spanien )

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Du låter inte som någon bra förebild för pojkarna:D

Men att ge dom hopp om att få tag på en stuga är nog taskigt, tror aldrig man lyckas med det.

Att sova i tält går jätte bra. Är man trött så sover man, varit med om mycket värre ( motogp tävling i spanien )

Det är jag inte heller..! :cdevil

Nja, man ska aldri säga aldrig..!

Vi fick ingen stuga till denna träffen, men Jocke hängde flitigt på luren var dag i över en månad, och då var där till slut några som släppte sin stuga, och Jocke var först att ringa och höra om där var nåt ledigt, så vi fick faktiskt den! :tummenupp

Sov i tält både -06 och -05, usch usch... Aldrig mer! :rolleyes:

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Uhh, nu är jag yr :hihi

Mellan vilka datum är träffen -08? Har sett lite olika :gnissla

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Det är ALLTID veckan innan midsommar. V.24 går Lelleträffen av stapeln och har varit så de åren jag deltagit. Tror att det är sön 8/6-sön 15/6.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det är ALLTID veckan innan midsommar. V.24 går Lelleträffen av stapeln och har varit så de åren jag deltagit. Tror att det är sön 8/6-sön 15/6.

Precis, stundenterna här hemma. Så ni som är i studenttagen, känn er snuvade på antingen student eller Lelleträffen..! :näsblod

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Precis, stundenterna här hemma. Så ni som är i studenttagen, känn er snuvade på antingen student eller Lelleträffen..! :näsblod
Det är just där problemet ligger. Själv tog jag studenten i år men ALLA polare tar den i år. :gnissla

Gaaah! Vill vara på båda ställena :D

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...