Skånes supermotard piloter

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Hehe.

Jag ska göra saker på kvällen också så jag hinner inte sova innan jobbet heller så jag behöver få min nattsömn... ;)

Men jag slår en signal till nån av er vid halv och ser var ni är!

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Hehe.

Jag ska göra saker på kvällen också så jag hinner inte sova innan jobbet heller så jag behöver få min nattsömn... ;)

Men jag slår en signal till nån av er vid halv och ser var ni är!

Okaj.. Trist. Jag o chuka ska smida lite kamerafästen, så vi kan filma helvet!! :=)

Rockern

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2007
Hoj
KTM Superduke R -12
Jag e gärna på nån dag om man får :rolleyes:
E inte så inkörd på den än, fick den i fredagskväll.. Men gasglad e jag :yoparty

Rockern

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2007
Hoj
KTM Superduke R -12
Fint det :)
Skulle bli hyffsat väder imorrn.. Var brukar ni va och köra?

Mackan_Hstd

Smack my bitch up!
Gick med
6 Aug 2006
Hoj
Hojlös
Hm mjo de va nog dags att byta bromsbelägg där ... :D

Sacke; Äsh.. slutar snart skolan ju. Då ska jag jobba ett tag troligen :) Då blir det fett med banåkning!!

Neda problema boys.. va gör man inte

Macke; Får köra nån mer gång. Snart är vi slangkungar, eller hur :) Nästa gång det är service/lagningsdags för bågen kommer du till mig istället!?

Min brorsa har börjat plåta en hel del så jag tänkte ut o köra lite bredställ och slangningar framför kameran imorn. Ni får haka på om ni vill förstås :tummenupp

Gissa om vi kommer vara slangkungar i sommar!! chukabowa kanske ser grym ut idag.. men haha han kommer se ut som en nybörjare när vi e klara! :yoparty :arsele

skulle vara kul att hänga på i morgon, förstår bara inte vad snackar om fint väder.. kollade på nyheterna innan och det ska bli regn och rusk!
men om det är fint, så kommer jag nog med!! har lite ont i röven nu bara men en skön natts sömn löser det:D

gällande att få meka lite och främst lära mig att meka skulle jag verkligen uppskatta!! :) slipper det bli så dyrt

Fint det :)
Skulle bli hyffsat väder imorrn.. Var brukar ni va och köra?

rocker du måste ju med!! vi måste stå stolta med våra blå/gula skönheter! som piskar skiten ur ktm!! hehe
:tuttar :7peta

Last edited:

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
Gissa om vi kommer vara slangkungar i sommar!! chukabowa kanske ser grym ut idag.. men haha han kommer se ut som en nybörjare när vi e klara! :yoparty :arsele

skulle vara kul att hänga på i morgon, förstår bara inte vad snackar om fint väder.. kollade på nyheterna innan och det ska bli regn och rusk!
men om det är fint, så kommer jag nog med!! har lite ont i röven nu bara men en skön natts sömn löser det:D

gällande att få meka lite och främst lära mig att meka skulle jag verkligen uppskatta!! :) slipper det bli så dyrt

rocker du måste ju med!! vi måste stå stolta med våra blå/gula skönheter! som piskar skiten ur ktm!! hehe

:whip

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen

Äh vädret spelar ingen roll! Syns kl 12? :)

Nästa gång de är servicedags visar jag dig hur du ska göra

Solid snake

Guest
Äh, det går att wheela på blött med. :)

Enligt smhi så ska det bara vara mörka moln fast det blir kanske lite stänk, men vad gör det?

Mackan_Hstd

Smack my bitch up!
Gick med
6 Aug 2006
Hoj
Hojlös
nej det är väl jag som är lite kärring! innekatt!! haha
åskulle behöva byta olja och filter i morgon! kandetta inhandlas i lilla lödde eller ska jag köpa i malmö?

ska försöka komma upp vid 10.00 imorgon... man är ju trots allt ledig! :)

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Jag kommer inte idag, måste till sjukan och banken och reda upp en massa oreda. Fekk. Imorrn kör jag gärna, då är jag 'ledig' på kvällen också.

Rockern

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2007
Hoj
KTM Superduke R -12
hmm jag kollade på smhi's hemsida igår och då skulle det bli fint idag.. men efter närmare eftertanke kanske jag kollade på fel dag.. Lite ivrig kanske :tungan

Jag fick mackes nummer så jag hojtar till... Fast jag jobbar till 16.30 typ...
Vi styr upp nåt helt enkelt

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
nej det är väl jag som är lite kärring! innekatt!! haha
åskulle behöva byta olja och filter i morgon! kandetta inhandlas i lilla lödde eller ska jag köpa i malmö?

ska försöka komma upp vid 10.00 imorgon... man är ju trots allt ledig! :)

Japp på Jonte Engdahl kan du handla olja och filter! Antar att dom har filter till husa hemma iaf

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...