Jäklar va tidigt ni ska ut...
Jag kommer hem från jobbet strax innan sju, kan komma ner till två om ni håller på då...
Nja de vetefan.... Men skolka
"ingen minns en fegis"!!!
Jag kommer hem från jobbet strax innan sju, kan komma ner till två om ni håller på då...
Nja de vetefan.... Men skolka
"ingen minns en fegis"!!!
Skolka o skolka, jag slutar jobbet 06.30 så det är min sovtid jag tar död på...
Hehe.
Jag ska göra saker på kvällen också så jag hinner inte sova innan jobbet heller så jag behöver få min nattsömn...
Men jag slår en signal till nån av er vid halv och ser var ni är!
Jag laddar min kamera idag då...2800087Okaj.. Trist. Jag o chuka ska smida lite kamerafästen, så vi kan filma helvet!! :=)
Jag e gärna på nån dag om man får
E inte så inkörd på den än, fick den i fredagskväll.. Men gasglad e jag
Fint det
Skulle bli hyffsat väder imorrn.. Var brukar ni va och köra?
Om du inte vet var det är så kan du få möta upp mig på shell i lödde så ska jag guida dig efter att jag tankat.2800282Fint det
Hm mjo de va nog dags att byta bromsbelägg där ...
Sacke; Äsh.. slutar snart skolan ju. Då ska jag jobba ett tag troligen Då blir det fett med banåkning!!
Neda problema boys.. va gör man inte
Macke; Får köra nån mer gång. Snart är vi slangkungar, eller hur Nästa gång det är service/lagningsdags för bågen kommer du till mig istället!?
Min brorsa har börjat plåta en hel del så jag tänkte ut o köra lite bredställ och slangningar framför kameran imorn. Ni får haka på om ni vill förstås
Fint det
Gissa om vi kommer vara slangkungar i sommar!! chukabowa kanske ser grym ut idag.. men haha han kommer se ut som en nybörjare när vi e klara!
skulle vara kul att hänga på i morgon, förstår bara inte vad snackar om fint väder.. kollade på nyheterna innan och det ska bli regn och rusk!
men om det är fint, så kommer jag nog med!! har lite ont i röven nu bara men en skön natts sömn löser det
gällande att få meka lite och främst lära mig att meka skulle jag verkligen uppskatta!! slipper det bli så dyrt
rocker du måste ju med!! vi måste stå stolta med våra blå/gula skönheter! som piskar skiten ur ktm!! hehe
Gissa om vi kommer vara slangkungar i sommar!! chukabowa kanske ser grym ut idag.. men haha han kommer se ut som en nybörjare när vi e klara!
skulle vara kul att hänga på i morgon, förstår bara inte vad snackar om fint väder.. kollade på nyheterna innan och det ska bli regn och rusk!
men om det är fint, så kommer jag nog med!! har lite ont i röven nu bara men en skön natts sömn löser det
gällande att få meka lite och främst lära mig att meka skulle jag verkligen uppskatta!! slipper det bli så dyrt
rocker du måste ju med!! vi måste stå stolta med våra blå/gula skönheter! som piskar skiten ur ktm!! hehe
nej det är väl jag som är lite kärring! innekatt!! haha
åskulle behöva byta olja och filter i morgon! kandetta inhandlas i lilla lödde eller ska jag köpa i malmö?
ska försöka komma upp vid 10.00 imorgon... man är ju trots allt ledig!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|