Skånes supermotard piloter

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
den "okända" parkeringen vid mobilia (den på andra sidan vägen västerut) är nyasfalterad om någon är intresserad :tummenupp tvivlar iofs på att den kommer att vara linjefri så länge :(
 

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Dalarna
Hoj
KTM 540 SMR -06
Skall göras! Vi var 2st som körde o 4st som drack kaffe!
Nästa tisdag ska det köras igen!
//h-street

Är racehouse stängt för allmänheten på tisdagar eller går personerna före som skall köra gokart?

Är det 150 SEK I avgift eller är det köra gratis? Kommer det vara körning varje Tisdag?

Många frågor nu :D
 

KLobble

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSXR 750 -07
hallå moppetjockisar!!
kraschade min hoj för ett tag sen o får nog pengar från fb snart... innan har jag varit fast besluten att fortsätta på plastraket ett tag till. men efter att jag upptäckt att man kan hitta bl a husa 650 för dryga 40' så börjar få beslutsångest o lite ont i magen! dom e ju så förbannat läckra... här e väl nån som tuffar runt på en fs 650 eller?? de e kanske inte så billigt som de låter (service tex?)
behöver tips o kanske lite hjälp med motivera ett sånt köp... för jag menar, liiiite gay e de ju ändå med motard :rolleyes:


PS: säg inget till dom andra att jag smugit förbi här...
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
behöver tips o kanske lite hjälp med motivera ett sånt köp... för jag menar, liiiite gay e de ju ändå med motard :rolleyes:


PS: säg inget till dom andra att jag smugit förbi här...

Gay är det ju knappast, gay är färgmatchat skinnställ till en välpolerad sporthoj... :tungan

Provkör sâ är du fast, it's that easy... :tummenupp
 

Dartman

Von Dartman egentligen....
Gick med
31 Mar 2005
Ort
Helsingborg(Påarp)
Hoj
Yamaha WR450F 2003
Finns det någon som sitter inne på en skåpbil typ Mercedes Vito eller Sprinter?

Det är jag och imaster som skall åka till Åland på träningsläger 28 April till 2 maj och behöver hyra en skåpbil, det skall få plats med två motarder samt en hel del packning. Givetvis betalar vi en skälig hyra för skåpbilen och återlämnar bilen handtvättad! Hyresavtal skrives självklart...

Skicka gärna PM om ni känner Er träffad och inte behöver Er skåpbil under dessa fem dagarna... Tack

Jag vet en som har en skåpbil men det är inte en Vito och jag vet inte om han vill låna ut den och jag har nog tappat killens nummer, det var inget :rolleyes:
 
Gick med
11 Apr 2004
Ort
saxtorp
Hoj
några
Är racehouse stängt för allmänheten på tisdagar eller går personerna före som skall köra gokart?

Är det 150 SEK I avgift eller är det köra gratis? Kommer det vara körning varje Tisdag?

Många frågor nu :D

Gokart går tyvärr före men vi ringer dagen före o kollar om de har några bokningar! På tisdagar brukar det vara helt dött, någon dropin. Lågsäsong!
De 2 senaste tisdagarna har de haft en dropin! 150kr o miljösoppa.
//h-street
 

Rockern

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2007
Ort
Malmö
Hoj
KTM Superduke R -12
hallå moppetjockisar!!
kraschade min hoj för ett tag sen o får nog pengar från fb snart... innan har jag varit fast besluten att fortsätta på plastraket ett tag till. men efter att jag upptäckt att man kan hitta bl a husa 650 för dryga 40' så börjar få beslutsångest o lite ont i magen! dom e ju så förbannat läckra... här e väl nån som tuffar runt på en fs 650 eller?? de e kanske inte så billigt som de låter (service tex?)
behöver tips o kanske lite hjälp med motivera ett sånt köp... för jag menar, liiiite gay e de ju ändå med motard :rolleyes:


PS: säg inget till dom andra att jag smugit förbi här...

Husan är nog det roligaste du kan köpa för pengarna :yoparty

Visst är det lite meck, men servicen går snabbt och det är billigt... Ramlar du så är det billigt.. Bara fördelar :tungan
 

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Dalarna
Hoj
KTM 540 SMR -06
Gokart går tyvärr före men vi ringer dagen före o kollar om de har några bokningar! På tisdagar brukar det vara helt dött, någon dropin. Lågsäsong!
De 2 senaste tisdagarna har de haft en dropin! 150kr o miljösoppa.
//h-street

Kanon, skönt att slippa att köra på söndagar med 20 minimotarder...

Vet dock ej om jag kommer att köra denna tisdag då jag skall iväg på träningsläger den 28, vill inte krascha motarden :näsblod

Kanske mysköra lite och rugga upp de nya däcken!? Men hör av dig i denna tråd om det blir åka av :tummenupp

hallå moppetjockisar!!
kraschade min hoj för ett tag sen o får nog pengar från fb snart... innan har jag varit fast besluten att fortsätta på plastraket ett tag till. men efter att jag upptäckt att man kan hitta bl a husa 650 för dryga 40' så börjar få beslutsångest o lite ont i magen! dom e ju så förbannat läckra... här e väl nån som tuffar runt på en fs 650 eller?? de e kanske inte så billigt som de låter (service tex?)
behöver tips o kanske lite hjälp med motivera ett sånt köp... för jag menar, liiiite gay e de ju ändå med motard :rolleyes:


PS: säg inget till dom andra att jag smugit förbi här...

Du är gay
 
Last edited:

Solid snake

Guest
2896633 hallå moppetjockisar!!
kraschade min hoj för ett tag sen o får nog pengar från fb snart... innan har jag varit fast besluten att fortsätta på plastraket ett tag till. men efter att jag upptäckt att man kan hitta bl a husa 650 för dryga 40' så börjar få beslutsångest o lite ont i magen! dom e ju så förbannat läckra... här e väl nån som tuffar runt på en fs 650 eller?? de e kanske inte så billigt som de låter (service tex?)
behöver tips o kanske lite hjälp med motivera ett sånt köp... för jag menar, liiiite gay e de ju ändå med motard :rolleyes:


PS: säg inget till dom andra att jag smugit förbi här...
Köp ingen husa som är äldre än 03 bara...
 

KLobble

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSXR 750 -07
Köp ingen husa som är äldre än 03 bara...

finns nåra -04:eek:r som jag blev jävligt sugen på... :tummenupp

sen undrar jag om man skulle kunna få prova någons motard lite grann? e nog inte så dumt o prova innan man börjar sväva bort allt för långt i dagdrömmandet! (kanske inte alls e min grej egentligen...)
 
Last edited:

Rockern

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2007
Ort
Malmö
Hoj
KTM Superduke R -12
jag ska ut med min imorrn så du kan testa min om du vill :)
det blir framåt middag

slå en pling om du e sugen
0704-151576
 

KLobble

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSXR 750 -07
jag ska ut med min imorrn så du kan testa min om du vill :)
det blir framåt middag

slå en pling om du e sugen
0704-151576

vore jävlit schysst!!
ska du ta en sväng förbi lund?? e student i lund som inte har några transportmedel o tillgå (förutom en cykel med punka på)
sen har jag ingen utrustning heller :näsblod (försäkringbolaget tog nästan allt) så om man får låna hjälmen oxå skulle jag kunna provköra runt i en liten cirkel :tungan
 

Solid snake

Guest
2897794 vore jävlit schysst!!
ska du ta en sväng förbi lund?? e student i lund som inte har några transportmedel o tillgå (förutom en cykel med punka på)
sen har jag ingen utrustning heller :näsblod (försäkringbolaget tog nästan allt) så om man får låna hjälmen oxå skulle jag kunna provköra runt i en liten cirkel :tungan
Ja då är du snart motardpilot också då. :tungan
 

Lilleman_82

Husa 4 Ever
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Lund
Hoj
Husa FS650E
Klart du ska köra Husa!
Finns ingen roligare hoj att köra!
Har haft min husa 650 i 3 år nu och jagf e grymt nöjd.
Bara du sköter servicen ska det inte vara några problem.
Jag kör en Husa -02 uppdatterad till -03 ans vippor osv...
Kul isåfall óm det blir ytterligare en som kör husa!
 

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Malmö
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Ta det lugnt där ute! En jävla massa blåbär ute idag. Såg att Rockern hade problem med dem på Amiralsgatan i förmiddags. Hoppas att det löste sig!
 

Rockern

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2007
Ort
Malmö
Hoj
KTM Superduke R -12
Ta det lugnt där ute! En jävla massa blåbär ute idag. Såg att Rockern hade problem med dem på Amiralsgatan i förmiddags. Hoppas att det löste sig!

Haha, såg du det? :rolleyes:

Jodå, dom var sjysta, trodde det var en cross... hehe... Dom e observanta :tummenupp

Jag slapp böter mot löfte att jag bytte reggplåten mot en original...
- "ok, jag fixar det"
 

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Malmö
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Haha, såg du det? :rolleyes:

Jodå, dom var sjysta, trodde det var en cross... hehe... Dom e observanta :tummenupp

Jag slapp böter mot löfte att jag bytte reggplåten mot en original...
- "ok, jag fixar det"

Jo jag stod snett bredvid dem vid rödljuset innan när de fick värsta rycket och bara stack iväg. Sen såg jag att det var en riktig värsting de hade haffat:tungan .
Tur att du slapp böter iaf:tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top