Skånes supermotard piloter

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Nu har jag iaf min hoj hemma! Idag blir inget köra, imorrn ska jag ev. norrut o hämta ett nytt skinnställ men i helgen sen kan det bli åka av..! :banana

Solid snake

Guest
Jag vill ha ett helt bromshandtag! Nån som har ett liggandes kan höra av sig, det ska vara hela stycket fram till bromspumpen!

kN_KY

Rock on!
Gick med
24 Jul 2006
Hoj
Yamaha YZF250
Jag vill ha ett helt bromshandtag! Nån som har ett liggandes kan höra av sig, det ska vara hela stycket fram till bromspumpen!

Läste att du hade varit omkull...mindre trevligt. :pannkyss Men du klarade dej utan svårare skador antar jag?!

Finns inte delen/delarna du behöver att chacka hos Jonte? Eller e det ap-dyrt med orginal KTM?

Solid snake

Guest
2977859 Läste att du hade varit omkull...mindre trevligt. :pannkyss Men du klarade dej utan svårare skador antar jag?!

Finns inte delen/delarna du behöver att chacka hos Jonte? Eller e det ap-dyrt med orginal KTM?
Han har inte bromshandtag som passar min hemma, får ett på torsdag tidigast.

Gick väl hyfsat, inget brutet, bara skrapsår och blåmärken.

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Ser ni en Husaberg 650-06 där föraren ser lätt förvirrad ut och har zebra randiga byxor. Tveka inte att stanna honom och förklara vart man kan leka lite och gärna med ett par kompisar :D

Det är bara jag... eller så ringer ni mig på 0704-322214 så ses vi någonstans.
Nu är hojen lastad och åker strax till malmö så busa redan ikväll? Kommer inte åt internet under dan så då får ni höra av er på mobilen.

kN_KY

Rock on!
Gick med
24 Jul 2006
Hoj
Yamaha YZF250
Det e minsann inte mkt drag i den här tråden denna veckan. Underligt när det e så bra väder, då borde ju alla som kunde va ute o köra, illa :fatta! Dessvärre så e jag och jobbar hela denna vecka annars hade jag varit ute och bööörnat varje dag typ! Nästa vecka....dåå e jag minsann ledig och då ska det köras, om vädret e fortsatt bra då vill säga. Men det hoppas vi ju på....sommaren e ju här = öl, brudar och rock´n roll...och hojkörning :yoparty

Jepp.....vi cs/hörs antingen här eller på vägarna i nästa vecka!

Solid snake

Guest
En annans hoj har varit trasig fram tills i torsdags, och dessutom så har ägaren varit skadad (i huvudet) så körning hade ändå uteblivit om hojen var hel.

Men nu är den hel iaf, och speciellt ont har jag inte heller så imorgon blir det körning! :yoparty

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Är ledig måndag - onsdag, och då ska det brassas helvet!

Om den går igenom bes dvs :rolleyes:

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping