Solid snake
Guest
Vi får inte köra där, kvittar mig då jag inte tycker att det är speciellt roligt att köra där.3117301hur e de nu med barsebäck?? får vi köra där eller kommer de nån vakt o kastar kottar på en då...
Vi får inte köra där, kvittar mig då jag inte tycker att det är speciellt roligt att köra där.3117301hur e de nu med barsebäck?? får vi köra där eller kommer de nån vakt o kastar kottar på en då...
Jag hittade en stor parkering vid tetra laval i Lund, tror jag det heter, om man kör ner i den lilla rondellen mot AG, om du vet vad AG är dvs (mobilia) så kör du höger in mot kobjer så finns där en parkering på högersidan, stor är den också.3117958finns de nåt annat bra ställe o köra konbana på där man får vara i fred?!
Jag hittade en stor parkering vid tetra laval i Lund, tror jag det heter, om man kör ner i den lilla rondellen mot AG, om du vet vad AG är dvs (mobilia) så kör du höger in mot kobjer så finns där en parkering på högersidan, stor är den också.
Sony Ericsson har stor parkering också, Center syd på söndagkvällar osv osv.
Det jag menar ligger vid kung oskars bro, och heter tetra laval vad jag kan minnas.3120179Säker på att det inte var Alfa Pack?!
Alfa Laval eller Tetra Pack heter det
någon som ska ut en rund i närheten av lund i dag
henke
ja e oxå ganska sugen på nån liten runda... eller konbana på nåt lämpligt ställe!
fuck.. måste fixa tillstånd för o köra i barsebäck.. jobbigt när snubben man ska ringa jobbar samma tider som jag
tillstånd? så de e inte helt kört att få köra där ändå...
om inte du kan ringa så kanske nån annan kan göra de!? (kanske till o med jag)
ja fixa vi tillstånd så var det fritt fram... Hans-åke persson heter gubben som ger sånt... 046-724205
jag provar ringa imorron...
ska köra med rr från staffanstorp
någon som ska med?
funderar på det. kommer det många motarder eller?
vet inte hur många vi blir allt från2 till 10
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |