Skånes supermotard piloter

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Ort
staffanstorp
Hoj
Stor moppe
Jag har koner, sånna små man har när man tränar fotboll men dom funkar säkert.

dom funkar garanterat.

den delen av parkeringen vi körde på var rätt okey. inga hål eller grusfläckar.
men ericsons parkering duger nog utmärkt. o så slipper vi vakter som klagar.. förhoppningsvis :rolleyes:
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Usäkta mig lite såhär i blindo, är på besök i södern, (NV skåne) och har fått ett avlidet bakdäck på halsen... Behöver ett hyggligt 160/60-17 sisådär nyss, ingen som råkar samla på sådana och vill tömma lite i förrådet? Svårt att köra hem 30mil på sock...
/Jeppe
 

Solid snake

Guest
2868331 Usäkta mig lite såhär i blindo, är på besök i södern, (NV skåne) och har fått ett avlidet bakdäck på halsen... Behöver ett hyggligt 160/60-17 sisådär nyss, ingen som råkar samla på sådana och vill tömma lite i förrådet? Svårt att köra hem 30mil på sock...
/Jeppe
Hade jag fått mitt nya i denna veckan så hade du fått mitt gamla av mig helt gratis.

Jag tror du kan höra med nån i Radical Riders forum efter däck, de brukar kunna fixa bandäck, även om det är fel dimension så kan det ju kvitta bara du kan köra hem hojen.

2868610 Kul o kör litta idag solid,,du kör snart på slangen som en "maddafakka" jy :)
Snart? :hihi

Fick ju till och med i 5an idag, hade rakan bara varit längre så jävlar. :banana :yoparty

2868324 Jasså inte.... fan va elakt... får vällåka lite själv dåoch väsnas med acrat :tuttar
HAHA
Precis som tjocka boven sa, måndag på Barsebäcksrakan, Ljunghusen kommer dit och fotar då också.
 
Last edited:

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Last edited:

Solid snake

Guest
2868788 Måndag? nejje..... tisdag tidigast...e i Gbg på måndag jue.. det e röd dag jue...




Haha jasså.. ja det hade iof vart kul men måndag e det fett med åka i gbg så...
Skippa GBG, det är här det är fett med åka.

Jag har sett en motardfilm från GBG och den var inte mycket att hänga i granen, fifan, ner här och dra med dig dina polare så ska vi lära er att köra hoj. :tungan


Vaddå dra alla över en kam? Inte jag. ;)

Edit: kommer du inte dit så ser vi det som att du stannade hemma för att renovera motorn. :hihi
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Ja det må hända, vad e din ursäkt då ?

Det är lugnt, jag hittar inte heller i Lund..! :banana

Usäkta mig lite såhär i blindo, är på besök i södern, (NV skåne) och har fått ett avlidet bakdäck på halsen... Behöver ett hyggligt 160/60-17 sisådär nyss, ingen som råkar samla på sådana och vill tömma lite i förrådet? Svårt att köra hem 30mil på sock...
/Jeppe

Det är nog svårt att ragga rätt på ett begagnat däck här i södern, verkar som alla kör TOKSLUT på sina däck innan de byter (present company included :hihi) men Bröderna Hörbergs på Center Syd har faktiskt provkörningsdagar mellan 10 o 15 imorrn och på söndag och de säljer däck i mängder... Jag har själv licensuppkörning imorrn annars hade jag kunnat guida dig, var tvungen att handla ett nytt bakdäck i veckan pga uppkörningen och stack då dit. Betalade 1950 för ett Metzeler Rennsport inkl. krängning. Det var iofs på rea men fråga i disken om de har några readäck - låtsas som att du vet om att de hade rea för två veckor sen - kvar i din storlek. :tummenupp

Precis som tjocka boven sa, måndag på Barsebäcksrakan, Ljunghusen kommer dit och fotar då också.

Tid på måndag? Jag kan efter 11.
 
Last edited:

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Det är lugnt, jag hittar inte heller i Lund..! :banana



Det är nog svårt att ragga rätt på ett begagnat däck här i södern, verkar som alla kör TOKSLUT på sina däck innan de byter (present company included :hihi) men Bröderna Hörbergs på Center Syd har faktiskt provkörningsdagar mellan 10 o 15 imorrn och på söndag och de säljer däck i mängder... Jag har själv licensuppkörning imorrn annars hade jag kunnat guida dig, var tvungen att handla ett nytt bakdäck i veckan pga uppkörningen och stack då dit. Betalade 1950 för ett Metzeler Rennsport inkl. krängning. Det var iofs på rea men fråga i disken om de har några readäck - låtsas som att du vet om att de hade rea för två veckor sen - kvar i din storlek. :tummenupp



Tid på måndag? Jag kan efter 11.

men du hittade till ericsson, det var mer än vad jag gjorde :D:D
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Eiy, vaffan! Hojjta nästa gång ni ska brassa på Ericsson så ska jag lufta qvarnan med :)
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top