Slappa
Rage closed inside!
Swish skrev:haha, en riktig snabbstädning då.. Jag ska ju dra till mc-huset.. Snart, snart... Ska bara förbereda mej mentalt!
Ska också dit har ja tänkt, åker snart dom stänger ju 4!
Swish skrev:haha, en riktig snabbstädning då.. Jag ska ju dra till mc-huset.. Snart, snart... Ska bara förbereda mej mentalt!
Slappa skrev:Ska också dit har ja tänkt, åker snart dom stänger ju 4!
JKay skrev:Va oxo på MC-huset och införskaffade nya knäpuckar till den 22 april...inte för att jag kommer att lyckas o skrapa..
Sen en ny posörtankpad...
Swish skrev:hehe, där ser man.. Jag har tramsat runt inne i huset i mitt skinnställ och stövlarna, i hopp om att det skulle töja sej lite.. Liiiite, liiiite kanske det töjde sej
Valinsky skrev:Var oxå inne i på MC-huset där jag såg ett gäng som rev å slet i några stackars (och tämligen fula) fransjackor. Jag för min del har alltid undrat hur det låter om ens armar när man blåser i 160 med sån jakka...????
Valinsky skrev:Var oxå inne i på MC-huset där jag såg ett gäng som rev å slet i några stackars (och tämligen fula) fransjackor. Jag för min del har alltid undrat hur det låter om ens armar när man blåser i 160 med sån jakka...????
Swish skrev:hehe, där ser man.. Jag har tramsat runt inne i huset i mitt skinnställ och stövlarna, i hopp om att det skulle töja sej lite.. Liiiite, liiiite kanske det töjde sej
Slappa skrev:Mitt nuvarande skinnställ köpte ja nytt för 2 år sen, det är först andra säsonge ja hade det som stället började bli riktigt skönt.
Kollade också på stövlar, vill ha sidis nya Corsa men dom går på 3500.
Fyller ju 20 snart så det kan bli en bra present
Maverick_ou812 skrev:Så... då bör väl diverse inköp på MC huset vara avklarat och vi kan återgå till trådens ursprung va?
JKay och PGH, listan boys, listan!
Maverick_ou812 skrev:Så... då bör väl diverse inköp på MC huset vara avklarat och vi kan återgå till trådens ursprung va?
JKay och PGH, listan boys, listan!
PGH skrev:Shit pomfritt, här sover man 2 timmar(totalt den senaste veckan) och trådens lista håller på att kantra direkt. Detta skall inte behöva ske. Man kan åka till månen men fan inte hålla rätt på en lista
TouchMan65 skrev:Geeeeeeezzz!! Undrar hur många vi blir som verkligen kommer att köra!!? De här blir maffigt o fett med alla dessa hojar! Screw flyttningen, ska ju flytta 19 april, så då ska det ju räcka att fixa en del tills 22 april!
Right on, riiiiight ooooon!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |