Swish skrev:Om alla "eventuellare" med kompisar dyker upp blir det ju över 60 st....
Hur många är det som ska starta från lilla Preem...?
Det blir en hel del därifrån med. Sen gör det inget. SCAN har sin parkering rakt över vägen!
Swish skrev:Om alla "eventuellare" med kompisar dyker upp blir det ju över 60 st....
Hur många är det som ska starta från lilla Preem...?
JKay skrev:Det blir en hel del därifrån med. Sen gör det inget. SCAN har sin parkering rakt över vägen!
Nexor skrev:Förresten, är det bara jag eller går forumklockan fel?
Argyle skrev:Altså hade gärna sett alla köra, men paserar ni Ängelholmstrakten så ställer jag mig och hakar på
Ap ap ap ap!!! Om du läser ordentligt så ser du att jag bara kopierat JKays lista där du var nedflyttad till OM. Jag har inte tagit bort något alls!Anarchist skrev:Hehe, inte för att vara sån men var det inte du som tog bort mig första gången?
Jag var bara tvungen..
Fredchen skrev:Ska inte Fredde med och köra skånevåren-turen?
Välkommen till MCK Vilse!! Du verkar vara klippt och skuren för turen.Edvardsson skrev:staffanstorp e ju inte stort, men var ligger statoil där vi ska träffas???
Gatunamn gärna så man kan kolla eniro........
Maverick_ou812 skrev:Välkommen till MCK Vilse!! Du verkar vara klippt och skuren för turen.
Vi ska samlas vid Preem i Kävlinge....
Du blandar ihop detta med Onsdagsgazz med RadicalRiders som är något helt annat.
Maverick_ou812 skrev:Välkommen till MCK Vilse!! Du verkar vara klippt och skuren för turen.
Vi ska samlas vid Preem i Kävlinge....
Du blandar ihop detta med Onsdagsgazz med RadicalRiders som är något helt annat.
[- sNaIjK -] skrev:Hmm.. ligger det i närheten av slakteriet. Det närmaste jag varit kävlinge är tågstationen
Maverick_ou812 skrev:2039516Ap ap ap ap!!! Om du läser ordentligt så ser du att jag bara kopierat JKays lista där du var nedflyttad till OM. Jag har inte tagit bort något alls!
Men jag håller med, jag har noll koll...
Sad Glad skrev:2041483Här är ett nummer till:
53. Sad Glad (om jag vågar hehe)
Kävlinge hittar jag till men Preem? Är det den stora macken nära Br. Hörbergs?
Swish skrev:2041517haha, ännu en aspirant till mck vilse
br hörbergs ligger i löddeköpinge.
preem i kävlinge men det ligger längs 104:an, liksom på vägen mellan kävlinge och gårdstånga. enkelt förklarat. (tycker jag)
Briljanto skrev:2041561ajdå, den vägen verkar inte säker... inte om man tittade på nyheterna igår.. dom kör ju som galningar där borta..?
Mvh Mattias
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |