Solid snake
Guest
Ja hur gick det för swish? Hoppas hon klarade det!
Hjärnskakning?!? Hur fan gick det till? Har du sån?CeltaniC skrev:2093211Hej och Hjärnskakning! Ja vilken underbar tur Mavve! en riktigt fullträff! förutom det tråkiga slutet..... men i'll be back.
//Cel
Du kan inte ha kört samma runda som jag gjort?! Bara vilse två gånger? Du har fuskat och plottat den på GPS din rackare!PGH skrev:2094245FAN vad gött det är o köra!
Efter dagens race lämnas ju så klart en rapport. Körde vilse endast 2 gånger Snirklade mellan regnskurarna. Tycker en del av gruset har försvunnit Testade lite andra småvägar men ju mindre vägar/mer kurvor desto mer grus o tjälknölar finns det Det är klart att rundan kan bli kurvigare på vissa sträckor men inte ännu, VV får laga först.
Vill påpeka för alla att detta INTE blir nån tävling, jag tänker köra med rejäla marginaler, alla är mer eller mindre ringrostiga och vägarna är inte 100% återställda efter vintern. Vi ska vara sociala och ha trevligt.JKay skrev:2094076NEJ för fan! Det är inte hållbart.
Det blir 3 grupper:
Maverick_ou812 Grupp 1 (Troligtvis den snabbare gruppen)
PGH Grupp 2 (Troligtvis en mellan/långsam grupp)
JKay Grupp 3 (Definitivt den långsammaste gruppen)
Sen bilder som jag tar under trippen kommer att läggas upp på www.jkay.se
Maverick_ou812 skrev:Vill påpeka för alla att detta INTE blir nån tävling, jag tänker köra med rejäla marginaler, alla är mer eller mindre ringrostiga och vägarna är inte 100% återställda efter vintern. Vi ska vara sociala och ha trevligt.
Maverick_ou812 skrev:2094507Sen var det ju det här med vädret....
Solid snake skrev:2094253Ja hur gick det för swish? Hoppas hon klarade det!
Maverick_ou812 skrev:
Du kan inte ha kört samma runda som jag gjort?! Bara vilse två gånger? Du har fuskat och plottat den på GPS din rackare!
Vill påpeka för alla att detta INTE blir nån tävling, jag tänker köra med rejäla marginaler, alla är mer eller mindre ringrostiga och vägarna är inte 100% återställda efter vintern. Vi ska vara sociala och ha trevligt.
Du kan vara lugn. Det blir blandad kompott och jag kommer iallafall att försöka samla ihop mitt gäng på de längre transportsträckorna som trots allt måste finnas på ett sånt här gazz. Kommer också att hålla stenhårt på hastighetsgränsen i 50 områden, vi på sporthojar har tillräckligt dåligt rykte redan innan så det där behöver vi inte spä på.Coola Ola skrev:2094509Vad för sorts vägar räknar du med att köra? Och hur snabb i snabbaste gruppen? Brukar nog gasa rätt friskt men känner ju inte till vägarna. Dessutom, med tanke på motarden så är ju kurviga nittiovägar inte så spännande för mig så om det blir mycket sånt kanske jag borde välja en långsammare grupp.
Det hoppas jag verkligen inte.Coola Ola skrev:2094513Om allt gick som det skulle är hon nog ute och och premiärklotar sin hoj på egen hand
Ja det undrar jag med, mådde rätt ok på hemvägen men det blev lite värre senare på kvällen när jag var på akuten. Ingen allvarlig men en liten som gör mig bunden att vara hemma resten av veckan..Maverick_ou812 skrev:2094468Hjärnskakning?!? Hur fan gick det till? Har du sån?
Nåja, slutet gott allting gott, shit happens. Jag vet att du snart är tilbaka. Har en rulle silvertejp om det hjälper nåt...
Maverick_ou812 skrev:2094468Vill påpeka för alla att detta INTE blir nån tävling, jag tänker köra med rejäla marginaler, alla är mer eller mindre ringrostiga och vägarna är inte 100% återställda efter vintern. Vi ska vara sociala och ha trevligt.
CeltaniC skrev:2094550Ja det undrar jag med, mådde rätt ok på hemvägen men det blev lite värre senare på kvällen när jag var på akuten. Ingen allvarlig men en liten som gör mig bunden att vara hemma resten av veckan..
så tyvärr får ni ta bort mig från listan pga and no bike
//Regards Cellieboy
Maverick_ou812 skrev:2094507Sen var det ju det här med vädret....
Valinsky skrev:2094605Apropå vädret..... om det nu (gud förbjude!!), mot all förmodan, skulle råda hagel och drivis på lördan - v.b. att turen ställs in på obestämd framtid.
Vad är då alternativplanen?? Vi ska möjligtvis inte gå på krogen å tillsammans ljuga ihop hur jävla kul å fantastisk rundan egentligen var??
....nähä, inte det nä....
Bara undrade lixom. Ursäkta..
JKay skrev:2094607Vilket innebär att det kommer MYCKET folk!!!
Blir det kasst väder häcklar jag gärna någon på krogen!
JKay skrev:2094586Nu sa du det jag tänkte säja på lördag. Så då slipper jag det....*visslar*
Nä, skämt och sidor....det ÄR viktigt att vi inte kör över vår egen förmåga att hålla oss kvar på vägen. Därför ingen buskörning!!
Men...hujedamej!! Klotade du på VÅR tänkta runda??
Var? Hur illa?
Sniper skrev:2094639vad är buskörning Förklara
PGH skrev:2094693Ja, kom med en bra definition på "buskörning" nu va JKay Usch, sån fråga vill inte jag få. Kommer bara leda till vilda diskussioner o senare slagsmål med tillhörande fläskläpp vilket leder till inställda runda osv Miljoner hojåkare=miljoner definitioner... Egentligen vet dock alla vad det innebär, för att avrunda på ett snyggt sätt.
kom igen nu va, vi har över 500 inlägg kvar innan fredag
Sniper skrev:2094748Jag tror han menar att vi inte får sladda runt i rullgrusen
Nä det var inte på "eran" fantastiska runda som jag fick veta hur det kändes på att göra en dubbel backflip ala' deluxe med svårighetsgraden: Landa på en åker utan på Mavves omvägskörning hem requested by me men till eran runda säger jag "Sweet!" tillJKay skrev:2094586Nu sa du det jag tänkte säja på lördag. Så då slipper jag det....*visslar*
Nä, skämt och sidor....det ÄR viktigt att vi inte kör över vår egen förmåga att hålla oss kvar på vägen. Därför ingen buskörning!!
Men...hujedamej!! Klotade du på VÅR tänkta runda??
Var? Hur illa?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |