Skånevåren-turen 22 april

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Valinsky skrev:
2098632 Eftersom jag varit gift och lärt mig att följa minsta motståndets lag så säger jag; - Jag tycker samma som ni andra gör! :nicka

Ha ha, jag är gift. Så jag gör också som alla andra. Fast ibland e jag surig o gör tvärtom :tungan

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
PGH skrev:
2098613 Jävla bra fråga! Vill du ha ett lika jävla bra svar :va Nja, vet ej faktiskt. Kan tänka mig att ta en paus där, vilket gör att grupperna samlas. Jag har ingen brådska. Jag är flexibel. Vet ej heller hur många som dyker upp i den hålan heller, jkay har kanske koll... Vad tycker ni andra?
Jag tycker det skulle vara kul att samla alla på de platser där vi ska stanna men det krävs ju liiiiite plats för att hysa 80 hojar så frågan är bara, finns det plats?

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Maverick_ou812 skrev:
2098649 Jag tycker det skulle vara kul att samla alla på de platser där vi ska stanna men det krävs ju liiiiite plats för att hysa 80 hojar så frågan är bara, finns det plats?

Kan hålla med, snacka lite om kurvorna o få lite fiiiidback på tempot osv. Det rymms lätt 20000000000 hojar där. Runt kiosken finns det gott om plats. Då har du spikat det Maverick. Noterar det i protokollet.

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
wonderwizard skrev:
Alla mina OM är nu avklarade....

hojen ihop - check
jag jobbar inte - check
barnvakt ordnad - check

då är det bara vädret som skall bockas av också :banana

ett till OM är klart

hojen besiktad & godkänd - check :yoparty

Last edited:

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
wonderwizard skrev:
2098677 Alla mina OM är nu avklarade....

hojen ihop - check
jag jobbar inte - check
barnvakt ordnad - check

då är det bara vädret som skall bockas av också :banana

Gött jue, då rockar det :yoparty Låt mig ta hand om vädret så roddar jag det :)

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Råkade ut för nåt som ABSOLUT inte fick hända igår. Drog sönder backventilen på bränslereturen. Ner och kolla om det fanns en ny hos lokala handlaren. "450 kr, 3 veckor." Fakk. Well, ringde till Loctite idag och hörde om de hade nåt plastlim som stod emot bensin."Visst, inga problem" sa de. Så ikväll har jag limmat ihop skiten tillsammans med ett litet mässingsrör inuti så imorrn förmiddag får vi se vad det säger... Det ser bra ut...

Sen måste jag nog sticka lite tidigare, eller kanske till och med mycket tidigare. Jag har match på eftermiddagen, vet inte om den är 14.00 eller 15.00 men jag fixar det och låter er veta det på lördag så det är mitt problem...

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Bumpa rumpa. Upp med tråden nu. 1500 inlägg, yeh sure :fatta! 80 åkare borde kunna fixa 20 inlägg per skalle men men Jag hade högre förhoppningar om er :gnissla Är det bara 20 st som skall ha mat på lördag, er mamma kanske redan har gjort matsäck :tungan

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
PGH skrev:
2099516 Bumpa rumpa. Upp med tråden nu. 1500 inlägg, yeh sure :fatta! 80 åkare borde kunna fixa 20 inlägg per skalle men men Jag hade högre förhoppningar om er :gnissla Är det bara 20 st som skall ha mat på lördag, er mamma kanske redan har gjort matsäck :tungan

:hihi :hihi

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
PGH skrev:
2099516 Bumpa rumpa. Upp med tråden nu. 1500 inlägg, yeh sure :fatta! 80 åkare borde kunna fixa 20 inlägg per skalle men men Jag hade högre förhoppningar om er :gnissla Är det bara 20 st som skall ha mat på lördag, er mamma kanske redan har gjort matsäck :tungan
Ok, jag lyfter tråden en gång. Räknar man inte när jag anmälde så har jag nu bara 18 gånger kvar. Återkommer i ämnet...

Ser ut att bli risk för regn på morgonen men bra för övrigt, 10 grader plus får man väl vara nöjd med i denna kalla vår...

TRX85r

Gasar inte så ofta,bara ibland !!
Gick med
11 Nov 2003
Hoj
Fiskebåt

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Kolla in söndagen.... :huvet

RejseImageServlet

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Hoj
Thruxton, röd!
Jag vill ha käk, men är en trädkramande veganhippie (läs: vegetarian), så ingen av menyerna passar.
Gissar att det blir á la carte för min del då va? ;)

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
xyx skrev:
2099822 Jag vill ha käk, men är en trädkramande veganhippie (läs: vegetarian), så ingen av menyerna passar.
Gissar att det blir á la carte för min del då va? ;)

Amen e du en sån jobbig militant vegan :tungan Kolla in deras hemsida o välj ngt från träden då :) www.frasses.se

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
HbgQ skrev:
2099889 Var snäll mot honom..Han kommer att bli en stor kille iaf.. :D

Ups, tänkte inte på det. Jag är snäll, faktiskt, alltså tro mig nu va, egentligen. Fråga tomten :tomten

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år