Skånevåren-turen 22 april

_G_

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2005
Ort
Ljungbyhed
Hoj
TL1000R
Vill bara tacka före en så jä**a rolig tur på lördagen, vi hadde bara lite otur med glidare i våran grupp.. Men det löste ju sig själv efter k-stad :yoparty ... Tack alla som var med och arrangerade. :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp
 

Willow

vinterhatare
Gick med
9 Dec 2005
Ort
NV Skåne
Hoj
Kawa - äntligen hemma igen
_G_ skrev:
2110378 Vill bara tacka före en så jä**a rolig tur på lördagen, vi hadde bara lite otur med glidare i våran grupp.. Men det löste ju sig själv efter k-stad :yoparty ... Tack alla som var med och arrangerade. :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

På vilket sätt var det otur med glidarna?
 

Solid snake

Guest
FallenAngel skrev:
2110111 Jättekul å träffa dej å alla andra med!

Det ÄR lite svårt att hitta ställen när man inte bara kan hiva fram den som ni killar :huvet

Hiva fram den? Vafan är du sån där? Eller? Va? Nä det kan du ju inte vara? Eller? Nä, nää... :3freak

:pannkyss
 

Willow

vinterhatare
Gick med
9 Dec 2005
Ort
NV Skåne
Hoj
Kawa - äntligen hemma igen
Solid snake skrev:
2110420 Hiva fram den? Vafan är du sån där? Eller? Va? Nä det kan du ju inte vara? Eller? Nä, nää... :3freak

:pannkyss


*fniss* sån där vadå? ultrafeminist? Näe, jag menar bara att ni killar kan göra det precis var o när som helst...vi har det lite bökigare

O därmed har tråden sjunkit till K och B-stadiet :arsele :pannkyss
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Fluffig skrev:
2110289 Men vi måste dela våra gracer mellan flera småpojkar så att ni inte börjar slåss i sandlådan.

App app app :mattias

Kalla gärna MIG för lillgrabb men PGH är fan GUBBE!!!
 

Sad Glad

Kolestrolet som täpper till dina artärer
Gick med
1 Feb 2005
Ort
Lund
Hoj
Ducati Multistrada 1000DS, Bimota DB2
_G_ skrev:
2110777 Drog ner tempot å körningen blev ryckig, blev inget riktigt flyt. Fick vänta in dom..

När de låg efter mig på de kurvigaste partierna så var det nog jag som bromsade ner dem. De låg som på ett radband efter mig hela tiden medans jag såg Anot och killen på Fazern dra ifrån. Sen körde jag ikapp dem när vägen rätades ut. Jag tror de framför mig fick lite problem med omkörningar så att det var därför gruppen delades.

Jaja, det var skoj som fan och något jag kommer att minnas länge! Nästa gång skall jag försöka hänga på hela rundan, jag drog ju hemmåt efter Kristianstad.

Tack för en jävligt rolig tur. Ni verkar vara ett bra gäng allihopa!
 
Last edited:

Willow

vinterhatare
Gick med
9 Dec 2005
Ort
NV Skåne
Hoj
Kawa - äntligen hemma igen
_G_ skrev:
2110777 Drog ner tempot å körningen blev ryckig, blev inget riktigt flyt. Fick vänta in dom..

Så sorgligt att du pekar ut dem, och kommenterar deras körning på ett offentligt forum. Om någon har synpunkter på om jag körde dåligt är jag glad att få höra det först, för att kanske kunna få ge en förklaring. Som det är nu så vet alla vilka du pekade ut eftersom det bara var två glidare med. Inte schysst på något sätt! :mad:
 

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Stulen
FallenAngel skrev:
2111444 Så sorgligt att du pekar ut dem, och kommenterar deras körning på ett offentligt forum. Om någon har synpunkter på om jag körde dåligt är jag glad att få höra det först, för att kanske kunna få ge en förklaring. Som det är nu så vet alla vilka du pekade ut eftersom det bara var två glidare med. Inte schysst på något sätt! :mad:


Håller med.. om nu glidarna "sinkade" ner någon så är det ju bara att fråga om man kan byta plats så man får dem bakom sig. Blev själv förpassad ner en placering & inget konstigt med det eftersom det var min första körning i större grupp.
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
JKay skrev:
2110786 App app app :mattias

Kalla gärna MIG för lillgrabb men PGH är fan GUBBE!!!

Nu blev jag riktigt sårad, att ge sig på äldre på det viset och kalla mig gubbe. Dagens ungdom, dekadens så det visslar om det. Snorunge där :tungan
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
[- sNaIjK -] skrev:
2111468 Håller med.. om nu glidarna "sinkade" ner någon så är det ju bara att fråga om man kan byta plats så man får dem bakom sig. Blev själv förpassad ner en placering & inget konstigt med det eftersom det var min första körning i större grupp.
Go inställning, exakt så jag menade man skulle ta det i mitt inledningstal. Alla kommer ju fram till slut ändå och om man rullar in på macken som tvåa eller 23:a spelar ju mindre roll, det skiljer ju ändå inte mer än 20 - 30 sekunder.
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
Maverick_ou812 skrev:
[det skiljer ju ändå inte mer än 20 - 30 sekunder.

Där ser ni, jag var inte vilse. Man är ju inte vilse om det bara sklijer 20-30 sekunder. Snick snack, ni sa att jag kom flera minuter efter min grupp :rolleyes: Tack för att du klargjorde detta M :tummenupp Snart dags att dra igång 6 juni-tråden. Den måste ju komma upp i 1500, vi misslyckas fatalt med denna...
 

Fluffig

Vill men kan inte
Gick med
19 Jul 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
SV 650
JKay skrev:
Kalla gärna MIG för lillgrabb men PGH är fan GUBBE!!!

Jasså är det flera månaders skillnad på er eller?
Tänk på att jag enligt min bror numera tillhör "thebig4" så om han är gubbe vad f..n är då jag :huvet

Vi ses snart igen på fler underbara turer
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
PGH skrev:
2111506 Där ser ni, jag var inte vilse. Man är ju inte vilse om det bara sklijer 20-30 sekunder. Snick snack, ni sa att jag kom flera minuter efter min grupp :rolleyes: Tack för att du klargjorde detta M :tummenupp Snart dags att dra igång 6 juni-tråden. Den måste ju komma upp i 1500, vi misslyckas fatalt med denna...
Hur fan går din klocka? Du var ju 20 MINUTER efter din grupp!

Ang. 6:e juni tråden. Vi låter denna ebba ut först så slänger jag upp den nästa vecka, du och JKay hjälper till att rodda den. Oki?
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
Maverick_ou812 skrev:
2111562 Hur fan går din klocka? Du var ju 20 MINUTER efter din grupp!

Ang. 6:e juni tråden. Vi låter denna ebba ut först så slänger jag upp den nästa vecka, du och JKay hjälper till att rodda den. Oki?

Jepp, denna måste först självdö eller så stänger vi ner den så alla kan pusta ut lite. Om jag håller måttet så är jag gärna med o roddar, men det får ju andra avgöra?!
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Maverick_ou812 skrev:
2111562 Hur fan går din klocka? Du var ju 20 MINUTER efter din grupp!

Ang. 6:e juni tråden. Vi låter denna ebba ut först så slänger jag upp den nästa vecka, du och JKay hjälper till att rodda den. Oki?

Mavve...klart jag ställer upp!
En för alla, alla för en! :tummenupp



.....om min hoj håller tills dess...
 

SirBarret

Medlem
Gick med
13 Aug 2004
Ort
Ystad
Hoj
BMW R 1250R -21
JKay skrev:
2111704 Mavve...klart jag ställer upp!
En för alla, alla för en! :tummenupp



.....om min hoj håller tills dess...

Klart den håller... det är ju en Sukka.... :)

PGH skrev:
2111582 Jepp, denna måste först självdö eller så stänger vi ner den så alla kan pusta ut lite. Om jag håller måttet så är jag gärna med o roddar, men det får ju andra avgöra?!



Joddå du kan va lung, du håller måttet.....

Fast de gjorde ni alla... Var en rikitgt grym runda..... :Bugar
 

Magoozi

Lärare om fyra dyra år!
Gick med
28 Aug 2003
Ort
Malmoe!
Hoj
GSX-R 600
Samtliga reseleiters håller definitivt måttet. Jkay, hur var middagen hos mormor? Själv däckade jag i soffan efter en styck elefantöl. Lömska jävlar de där elefanterna.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top