_G_
Ny medlem
Vill bara tacka före en så jä**a rolig tur på lördagen, vi hadde bara lite otur med glidare i våran grupp.. Men det löste ju sig själv efter k-stad ... Tack alla som var med och arrangerade.
_G_ skrev:2110378Vill bara tacka före en så jä**a rolig tur på lördagen, vi hadde bara lite otur med glidare i våran grupp.. Men det löste ju sig själv efter k-stad ... Tack alla som var med och arrangerade.
FallenAngel skrev:2110111Jättekul å träffa dej å alla andra med!
Det ÄR lite svårt att hitta ställen när man inte bara kan hiva fram den som ni killar
Solid snake skrev:2110420Hiva fram den? Vafan är du sån där? Eller? Va? Nä det kan du ju inte vara? Eller? Nä, nää...
FallenAngel skrev:2110393På vilket sätt var det otur med glidarna?
Fluffig skrev:2110289Men vi måste dela våra gracer mellan flera småpojkar så att ni inte börjar slåss i sandlådan.
_G_ skrev:2110777Drog ner tempot å körningen blev ryckig, blev inget riktigt flyt. Fick vänta in dom..
_G_ skrev:2110777Drog ner tempot å körningen blev ryckig, blev inget riktigt flyt. Fick vänta in dom..
FallenAngel skrev:2111444Så sorgligt att du pekar ut dem, och kommenterar deras körning på ett offentligt forum. Om någon har synpunkter på om jag körde dåligt är jag glad att få höra det först, för att kanske kunna få ge en förklaring. Som det är nu så vet alla vilka du pekade ut eftersom det bara var två glidare med. Inte schysst på något sätt!
JKay skrev:2110786App app app
Kalla gärna MIG för lillgrabb men PGH är fan GUBBE!!!
Go inställning, exakt så jag menade man skulle ta det i mitt inledningstal. Alla kommer ju fram till slut ändå och om man rullar in på macken som tvåa eller 23:a spelar ju mindre roll, det skiljer ju ändå inte mer än 20 - 30 sekunder.[- sNaIjK -] skrev:2111468Håller med.. om nu glidarna "sinkade" ner någon så är det ju bara att fråga om man kan byta plats så man får dem bakom sig. Blev själv förpassad ner en placering & inget konstigt med det eftersom det var min första körning i större grupp.
Maverick_ou812 skrev:[det skiljer ju ändå inte mer än 20 - 30 sekunder.
JKay skrev:Kalla gärna MIG för lillgrabb men PGH är fan GUBBE!!!
Hur fan går din klocka? Du var ju 20 MINUTER efter din grupp!PGH skrev:2111506Där ser ni, jag var inte vilse. Man är ju inte vilse om det bara sklijer 20-30 sekunder. Snick snack, ni sa att jag kom flera minuter efter min grupp Tack för att du klargjorde detta M Snart dags att dra igång 6 juni-tråden. Den måste ju komma upp i 1500, vi misslyckas fatalt med denna...
Maverick_ou812 skrev:2111562Hur fan går din klocka? Du var ju 20 MINUTER efter din grupp!
Ang. 6:e juni tråden. Vi låter denna ebba ut först så slänger jag upp den nästa vecka, du och JKay hjälper till att rodda den. Oki?
anot skrev:2111676Klart att du håller måttet
Maverick_ou812 skrev:2111562Hur fan går din klocka? Du var ju 20 MINUTER efter din grupp!
Ang. 6:e juni tråden. Vi låter denna ebba ut först så slänger jag upp den nästa vecka, du och JKay hjälper till att rodda den. Oki?
JKay skrev:2111704Mavve...klart jag ställer upp!
En för alla, alla för en!
.....om min hoj håller tills dess...
PGH skrev:2111582Jepp, denna måste först självdö eller så stänger vi ner den så alla kan pusta ut lite. Om jag håller måttet så är jag gärna med o roddar, men det får ju andra avgöra?!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|