PGH skrev:Ja ja, kopierade en icke komplett lista från ngn annan. vissla vissla Men nu är väl alla med som vill vara med?!
Thank You very good, Mister!
Ang. "Eventuellt" fråga din brother in crime, det är hans lista från förstasidan jag kompletterar och rättat till så att alla hamnar där dom ska.PGH skrev:Varför finns det "eventuella", är vi inte alla det? Va f-n jorden kanske störtar innan den 22 april o då dyker nog inte jag upp men ni andra kanke kommer oavsett vad som händer Hm, snacka om onödigt inlägg! Maverick, var du i Västra Hamnen med hojen, såg ut som det på bilden iaf?
potato potatoMaverick_ou812 skrev:Fel.... jag var i Skanörs hamn. Jefla skillnad... Falsterbo har nämligen ingen hamn.
stoooffe skrev:Pallar ni med en 125a?
Sad Glad skrev:Låter skojigt. När är deadline för anmälan och hur många får plats?
Ni är ju redan en karavan
pakopak skrev:Jag vill också med, hakar på i höganäs om ni har någon ungefärlig tid när ni ska vara där, ska försöka ta med lite polare.
pakopak skrev:Jag vill också med, hakar på i höganäs om ni har någon
ungefärlig tid när ni ska vara där, ska försöka ta med lite polare.
PGH skrev:Tilläggas skall, att det är viktigt att det blir flyt i körningen också, varför vi väljer en lite kortare tur(Kävlinge-Lund-Kävlinge ). Blir vi en JÄTTEgrupp så delar vi upp den i mindre vilket gör att allting tar längre tid. Allting kommer klarna när vi rekat rundan, pusselbitarna kommer på plats, vädret blir kanon, alla hojar spinner som pumor, miljöhoten försvinner och det blir fred överallt
Edit: det e ju inte klokt vad du spammar tråden JKay, 3 inlägg på kort tid
JKay skrev:Jag gör väl vad jag vill med VÅR egen tråd!!
Ni andra har ju kunnat sitta hemma och rita i denna tråden...tänk på stackars mig som fått sitta i en datorlös bil på väg till Gbg!
EDIT: VArför slår inte forumet ihop inläggen NU DÅ?!?!?!
Funkar ju alltid annars!!
Briljanto skrev:Jahaja, men då kan ni nog inte räkna med mig iaf, jag har ju 35 min till Lund, sen ska jag upp till kävlinge också, de är det knappt värt om det inte blir en rejäl runda ju. Menar om jag flänger halva skåne runt för att köra med er 1 timme. Såååå häftiga är ni väl inte??
Mvh Mattias som såg fram emot en lång och njutbar runda.
Briljanto skrev:Jahaja, men då kan ni nog inte räkna med mig iaf, jag har ju 35 min till Lund, sen ska jag upp till kävlinge också, de är det knappt värt om det inte blir en rejäl runda ju. Menar om jag flänger halva skåne runt för att köra med er 1 timme. Såååå häftiga är ni väl inte??
Mvh Mattias som såg fram emot en lång och njutbar runda.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|