nice, har du kortet då?Niick skrev:2282290Snart kan jag också vara med och köra!!! Med min Aprilia RS125 06a![]()
![]()
HannesH skrev:2282066Nix, men de e lite svårt/dummt o köra utan kort+att ert snitt ligger nog över min topp..
![]()
![]()
ah okejNiick skrev:2282309Nä tyvärrmen har lämpet så ska dit til körskolan så fort så möjligt,
![]()
lycka tillfast_aprilia_rs skrev:2282500Heej på er!!!
Skall göra mitt teoriprog imorgon, eller hmm det blir ju idag kl 13:50 i Helsingborg..
Ifall jag klarar det så blir det uppkörning nästa vecka sen kommer jag oxå med...
wish my luck every body!!!!
fast_aprilia_rs skrev:2282500Heej på er!!!
Skall göra mitt teoriprog imorgon, eller hmm det blir ju idag kl 13:50 i Helsingborg..
Ifall jag klarar det så blir det uppkörning nästa vecka sen kommer jag oxå med...
wish my luck every body!!!!
ska inte du med ikväll?Mr_haak skrev:2282959hoppad det går bra![]()
![]()
nä meande Haak, fast du får gärna följa med om du vågar utan kortet ( tycker dock inte att du ska göra detfast_aprilia_rs skrev:2283200jag??
Där tycker jag andra motorcyklister ska ha nollvision, har man inget kort så ska man inte köra, men det är ju bara vad jag tycker...-Rosen- skrev:2283948nä meande Haak, fast du får gärna följa med om du vågar utan kortet ( tycker dock inte att du ska göra det)
Solid snake skrev:2284325Där tycker jag andra motorcyklister ska ha nollvision, har man inget kort så ska man inte köra, men det är ju bara vad jag tycker...
Kan ju säga som så att jag kör inte med nån som inte har kortet.
stoooffe skrev:2284583Håller med till fullo.
Jag vill inte åka med en drull som inte blivit godkänd av VV. Vem vet vad han kan göra för misstag?
Edit:
20 mil blev det idag.
Jävlar vad vi fick köra för att hänga på.![]()
menade mest på att det är hans val om han vill köra utan kort, men jag vill inte uppmuntra någon till att göra detSolid snake skrev:2284325Där tycker jag andra motorcyklister ska ha nollvision, har man inget kort så ska man inte köra, men det är ju bara vad jag tycker...
Kan ju säga som så att jag kör inte med nån som inte har kortet.
stoooffe skrev:2286538Svårt att hänga med på rakorna med CRMen?![]()
Loy skrev:2286548Ja, ett par kugg ner på bakdrevet hade fixat biffen. Saken är att den orkar inte köra på sexan alltid och i femman är maxfarten 110-120. Men hade man fått i 6:an lite fler gånger så.
stoooffe skrev:2286555Jaja okej.
Men kolven får fan ta o komma snart.![]()
Har du ringt och frågat varför det tar sån helvetes tid?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |