Skön rulle med bra musik...

mackyfr

...
Gick med
28 May 2005
Ort
stockholm
Hoj
ingen
mm måste citera alla andra " den e gammal å varit uppe förut " men håller me dig.. musiken+videon äger
 

labtec01

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Ort
småland
Hoj
gixxer 750
streetfire

är en rätt ny inloggare men varit daglig läsare sen 2004..har märkt mer å mer att varje användare som lägger in en videofilm är berädd att få skit om att filmen är gammal.själv har jag nog sett dom flesta,men kul att se dom igen...fast igentligen tänker jag på dom ny reggade eller dom som inte sett klippet......Vill bara säga att dom som sett klippet kan bara stänga ner istället för att gnälla att det är en gammal tråd.............ps..vet att det är fel tråd och lånad men vill ej starta ny..bara att låsas.............
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
har sett den över 20 gånger .och varje gång jag ser den så blir jag lika förbannad kåt varje gång ..
tamifan på att jag vill ut å köra nu men det regnar plus att jag ska börja jobba nu :huvet
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
labtec01 skrev:
2126577 är en rätt ny inloggare men varit daglig läsare sen 2004..har märkt mer å mer att varje användare som lägger in en videofilm är berädd att få skit om att filmen är gammal.själv har jag nog sett dom flesta,men kul att se dom igen...fast igentligen tänker jag på dom ny reggade eller dom som inte sett klippet......Vill bara säga att dom som sett klippet kan bara stänga ner istället för att gnälla att det är en gammal tråd.............ps..vet att det är fel tråd och lånad men vill ej starta ny..bara att låsas.............

trust me! Du kommer oxå gnälla efter ett tag då du ser "fjärde tråden om samma inlägg" :hihi
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
idiotjävla som skriver "gammal/old" vi bryr oss om att du sett filmen innan? idiot :huvet
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top