speedmonster
bonn råtta
Bara jag som direkt tänker på 500 2t ?
[YOUTUBE-ID]AZr-PncUjnk[/YOUTUBE-ID]
Bara jag som direkt tänker på 500 2t ?
Tyvärr inte...
Men passageljud är da shit. Tie fighters-ljuden i Star wars är ett annat ljud man blir alldeles knäsvag av.
Ety nämnda motor brukar vara med på motorns dag i Målilla, så sökte jag på det.Jag tycker Kawasaki H2 har ett jävligt svårslaget ljud.
[YOUTUBE-ID]5qROwMqCLAw[/YOUTUBE-ID]
För länge sedan såg jag ett klipp med RR Merlin motor utan propeller. Kan inte hitta det nu, någon som vet var det finns?
För övrigt undrar jag varför radiosporten inte sänder tractor pulling och drag racing.
Jag hoppas verkligen att du skämtar.5 cylindrigt är det bästa som finns.
Lyssna och njut
En helt underbar tråd. Den bästa jag kollat på SH. Har lyssnat på ett flertal av ljuden om och om igen. Riktiga favoriter är Honda RC166 och Chrysler 426Hemi. Tack alla som skickat in ljud, det har berikat mitt liv att lyssna på detta nu.
Håller med! Har aldrig upplevt en forumtråd som gett mig SÅ många utlösningar innan...
Som gammal husqvarnapilot känner jag mig tvungen att proklamera för det vassa, obehagliga, ouppfostrade missljudet från en stor, luftkyld tvåtaktare.[YOUTUBE-ID]RZLlhZIXfSQ[/YOUTUBE-ID]
Skitkvalitet på videon men i verkligheten torde några hår resa sig i nacken då V12:an hamrar förbi på några meters höjd....
[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/yrDWYOlLA-w&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/yrDWYOlLA-w&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|