Ska Ankan1 få fortsätta att posta sina videos?

Skall Ankan1 få fortsätta posta videos helt ohämmat?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

curb

Dekalhora
Gick med
29 Jul 2012
Ort
Borås
Hoj
KTM 450EXC-R, Honda CBR929RR Fighter
Med tanke på hur lite filmer som annars publiceras i den forumdelen så tycker jag att han kan gott fortsätta att lägga in saker, men skippa gärna klippen där folk dör/skadar sig allvarligt.

Jag kollar aldrig i samlingstrådar. Asjobbigt att försöka leta upp klipp i dem. Bättre med en massa separata trådar som gör att det känns som om SH har aktivitet.

Saken är den att 95% av de klipp han lägger upp skadar sig folk i :näsblod
Inte alls jobbigt med samlingstrådar, bara att redigera första inlägget som trådskapare och lägga in nya länkar :rolleyes:
 

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Ort
L-A
Hoj
Ducce M1200
Saken är den att 95% av de klipp han lägger upp skadar sig folk i :näsblod
Inte alls jobbigt med samlingstrådar, bara att redigera första inlägget som trådskapare och lägga in nya länkar :rolleyes:

Logga ut nu och gå och lägg dig! Låt grabben lägga in vad han vill. Du behöver ju som andra skrivit innan inte läsa hans trådar.
 

curb

Dekalhora
Gick med
29 Jul 2012
Ort
Borås
Hoj
KTM 450EXC-R, Honda CBR929RR Fighter
Logga ut nu och gå och lägg dig! Låt grabben lägga in vad han vill. Du behöver ju som andra skrivit innan inte läsa hans trådar.

I denna tråden diskuterar vi ju just om ankan, hans postar och vad folk tycker om dem. Varför skulle då inte jag få skriva vad jag tycker? Har du missuppfattat hela grejen med ett forum eller? Du borde gå och lägga dig. Jo och en sak till, du behöver inte läsa det jag skrivit :)
 

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Ort
Petersberg
Hoj
ZX10R
Ankan1:Det är lördagkväll, jag vet att du sitter med en whiskey och datorn i knät, du får givetvis kommentera men du får ta mig fan inte rösta:fakta
 

Toffe10

Presidetn No Limit Cruisers
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Åland
Hoj
-04 Husaberg 650FE SM-Utrustad
voted nr 1, finns väl inge som säger att man inte får starta en ny tråd för en ny film :fyllisar
 

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Ort
Norra B (Norsborg)
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
Även jag gillar Ankans flix, det jag dock ogillar är att dom är lånade från andra som redan lagt ut dom på youtube, ska det postas, posta då originalet varken forumet eller youtube förtjänar en hundratals kopior på samma film för att folk jagar klicks.
Eller varför inte nämna var du snodde den i varje fall, känns inte lika beige, på många av dom är det någon annan som har lagt ned tid på att lägga till musik och redigera som t.ex. TT klippet i inlägg #25
 

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Ort
Borås
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
Hade det stått på förstasidan vem som skapat tråden hade man ju aldrig klickat, nu är det dock lite lätt störande att råka klicka in på ännu en av ankans trådar, speciellt om man sitter på dålig internetlina så det tar lite tid.

Och som sagt tidigare JJ's videos är ju ungefär en miljon gånger bättre men han fick sluta post'a trådar, Ankans videos är rent skräp och kommer upp 2-3st om dagen, jämfört med JJ's tidigare 1-2 trådar i veckan som han fick sluta med.

Ignore funktionen känns ju lte tråkig att använda då man inte har nåt emot ankan i övrigt.
 

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Varför i h-vete ligger denna dynga under "mc-relaterade diskussioner"...???
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top