*Madmax*
Ny medlem
Tja. kan någon säga mig om det är någon skillnad på R6 -99 och R6 -01 när det gäller olje byte. Allså om det går i mer olja i en 01-a än 99-a. tacksam för svar snarast. mvh Nicke.
ÖHHH kolla i instruktionsboken om du har en....Ronja skrev:Tja. kan någon säga mig om det är någon skillnad på R6 -99 och R6 -01 när det gäller olje byte. Allså om det går i mer olja i en 01-a än 99-a. tacksam för svar snarast. mvh Nicke.
öööööh det e ju jävligt ofta man har två instruktionsböcker till två olika hojar hemmaKillerB skrev:ÖHHH kolla i instruktionsboken om du har en....
Tog bara för givet att han bytat från en 99:a till en 01:a. Eller var jag för snabb där kanske? Annars skulle jag chansa på att det är mer olja i 01:an.....yonsson skrev:öööööh det e ju jävligt ofta man har två instruktionsböcker till två olika hojar hemma
Bytte du filter med?Ronja skrev:Nej jag har en 99-a men kompisen har en 01-a och det gick i ca 3,9l i hans hoj men i min fick jag ej i så mycket! så nu undrar jag om det är jag som är dum i huvvet el om det är skillnad på dessa!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|