Strongliquid
Gudomlig sporthojare
Ja, som topic.
Strongliquid skrev:2123057Ja, som topic.
Chris Ash skrev:2123306Japp, hembränt till 11-13 åringar.
Jag kommer ihåg en nyårsafton för ett gäng år sedan. Vi hade en kille som skulle köpa ut systemsprit åt oss, men det sket sig i sista stund.Fräd skrev:2123134Nej jag tänker inte langa. När jag tänker efter kan jag inte ens köpa öl här även fast jag är närmare 19 år. Alla matbutiker har 20 år och en även 24.
"Socialstyrelsen rekomenerar alla butiker till att inte sälja öl till personer under 20 år."
lätt?Freddola skrev:2123712Kan tyvär bara köpa 3.5or så jag får väll bli langad själv o langa om någon stackars krake vill ha 3.5or.
Man vet ju hur det var själv när man var under 18 o skulle fixa pilsner.
Biifer skrev:2123125Att langa till en person över 18år har jag nog inga problem med. 20års gränsen på systemet är ju löjlig.
Esquire skrev:2123406
Tips till alla knattar med A1-kort: det är ganska ofta som kassörskor skiter i att titta på hur gammal man är när man stoppar fram ett körkort. De tittar i stort sett bara på bilden och att det är ett körkort. Sedan är det fritt fram att handla folköl och snus.
Twosaint skrev:2123118Snygg poll, du är från boden och du missar "Moonshine"
chrilla skrev:2123770Den körde jag med.
En gång tittade den trevliga men mindre begåvade kassörskan på födelsenumret och konstaterade efter en stunds tänkande att jag ju bara var sjutton. Hon blev dock osäker och ändrade sig till slut då jag påstod att körkortet var gammalt.
Dr.Bike skrev:2123722En del blir aldrig gamla nog att dricka sprit öht...
-Rosen- skrev:2123716lätt?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |