Hornet
Poserpotatis
Vet inte, jag slutade så jag åkte hemBadToy skrev:Precis det var ju den jag ringde dig om... Var det nån från BRK som åkte dit?
Vet inte, jag slutade så jag åkte hemBadToy skrev:Precis det var ju den jag ringde dig om... Var det nån från BRK som åkte dit?
BadToy skrev:Gjorde du det i dag? & isf i Bromma?
Hoppsan skrev:Snälla, säg att du kör oförsäkrat så jag slipper betala dina lekar på min premie!
R1_Neo skrev:Jag klotade med min R1 -04 Jag föll av hojen när jag gjorde en 12a i ca 60km/hr. Det konstiga är att båda fälg kanterna blev intryckta ca 1cm på vänster sida..
Hur är detta möjligt Ska inte fälgarna palla med en 12a? Ok..Fram fälgen kan jag förstå men bakfälgen var ju i backen hela tiden och hojen slog aldrig i nått..
Kan det vara så att hoj-banntningen har gjort att kvaliten på fälgarna har blivit klenare??? Blir en aning orolig att det kan va så!!!???
//Neo
R1_Neo skrev:Nix.. Det var ute på Rindö...
Tack nu känns det bättre! Krya på dig.R1_Neo skrev:Nix.. Det drabbar inte dig! Står för hela kalaset... Så det drabbar inte dig som är fattig!
Hoppsan skrev:Snälla, säg att du kör oförsäkrat så jag slipper betala dina lekar på min premie!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|