ska jag åka stunthoj 05?

peter the great

P-nutz in da hus(peterpain)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000+cbr900rR och 1"mindre fälgar än rigge(slalomåkarn)
är det någon över huvudtaget som vill se det alls? lagt några 12or..... pepa mig annars skiter jag i det...finns det intresse?

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
peter the great skrev:
är det någon över huvudtaget som vill se det alls? lagt några 12or..... pepa mig annars skiter jag i det...finns det intresse?
Vad? Är detta en tråd för att fiska moppefukkon eller?

*Åh, ja, vi vill se 12:eek:r!!!!!*

Vadå stuntar du för att imponera eller för att det ger dig kickar?

Ger det dig kickar så fortsätt stunta.... på vilken hoj du vill... Gör du det för att imponera på fjortisarna utanför Mc Donalds så skiter jag i vilket...

Gör som du vill................

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
peter the great skrev:
Pepa?

Ska jag köra med kåpor nästa år? Finns det något intresse av att se mig på en hoj med kåpor? Pepa mig, annars fortsätter jag att köra naket.

Hälsningar signatur "osäker på hojval"

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Hahaha att du ens klarade av att skriva i tillståndet du va i när du ringde är ju otroligt! Klart du ska åka stunthoj, men jag vill inte hämta dig på akuten fler gånger.

Fireblejd

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kommer snart
Firefly skrev:
Gör du det för att imponera på fjortisarna utanför Mc Donalds så skiter jag i vilket...

[Personangrepp]
Och han lägger upp bollen på straffpunkten, man tackar!
Nä, jag orkar inte vara elak idag...:krama
[/Personangrepp]

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Åk mera stunthoj, stunthoj är kul .... bara för det så har jag ingen :rolleyes:

Och sen ska man alltid vara elak, så elak som möjligt. Då hatar folk en och då har man uträttat nånting bra.

Hälsningar en ovän i världen ;)

kan finnas en skvätt (bakfylle)ironi i detta inlägg

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
fortsätt stunta om du tror att du kommer bli nått. annat är det slöseri med kroppen (den tar skador) och pengar.

Beanise

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Vit plastraket
Swedie skrev:
fortsätt stunta om du tror att du kommer bli nått. annat är det slöseri med kroppen (den tar skador) och pengar.

Vilket lysande resonomang :kocko Men då borde ju gälla RR och all annan sport för den delen också, att om man inte tror att man kan bli nya Rossi. Ja då ska man inte hålla på med RR. För det kostar pengar, tar tid och kan göra ont.

För man kan ju inte göra något för det är kul eller?

Jocke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW
sgtpepper skrev:
Pepa?

Ska jag köra med kåpor nästa år? Finns det något intresse av att se mig på en hoj med kåpor? Pepa mig, annars fortsätter jag att köra naket.

Hälsningar signatur "osäker på hojval"
:lol :hihi

peter the great

P-nutz in da hus(peterpain)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000+cbr900rR och 1"mindre fälgar än rigge(slalomåkarn)
:va va nog lite full när jag skrev inlägget det jag funderar på är om det kan vara värt att slänga ner så mycket pengar på att ha sönder kroppen....men det är kul som fan...jag är duktig på att göra illa mig :3freak och jag har inga planer på att bli nått bara ha kul

Evil_Henke

Nyrakad pung!!
Gick med
7 Sep 2003
Hoj
TTR 125 -05 CBR 600 -02 Er6-n 07
peter the great skrev:

klart som fan du ska.. du kan ju inte låta mej ta över kraschtronen!!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Beanise skrev:
Vilket lysande resonomang :kocko Men då borde ju gälla RR och all annan sport för den delen också, att om man inte tror att man kan bli nya Rossi. Ja då ska man inte hålla på med RR. För det kostar pengar, tar tid och kan göra ont.

För man kan ju inte göra något för det är kul eller?
läs vad jag skrev. Tror han på sig själv, så ska han fortsätta... Samma sak med RR o annan sport. Tror man inte på sig själv och endast kör för att "jag måste" så är det varken kul eller hälsosamt.

sen så går det att ställa upp för att man tycker att det är kul och inte känner nån press att bli "bäst"... det är en annan grej. För mig lät det som att han försöker skaffa en karriär osv...

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...