Den är såldpeter R1 skrev:2275577hoho,
Hitecfrollo< jag behöver dämparen nu, sälj den till mej, jag var först
Men kanske kan göra ett hyffsat pris genom en kompis på ett nytt pkt
HAr inte hojjen kvar, men mkt andra delar om det är ngt
Den är såldpeter R1 skrev:2275577hoho,
Hitecfrollo< jag behöver dämparen nu, sälj den till mej, jag var först
Men de jobbar varje år med att göra dem mindre och mindreThe blade skrev:2275811Rettan är jävligt fin
Honda är ju inte störst för intet.
Så är det
Hitecfrollo skrev:2275867Men de jobbar varje år med att göra dem mindre och mindre
Sorry var bara tvungen
The blade skrev:2275811Rettan är jävligt fin och har säkert riktigt bra drag men 954án ÄR snyggare från alla vinklar. Jag tål bara inte arslet på rettan av den årsmodellen. Sen kan väl hända att bladen har snällare motorkaraktär som alla säger men Honda är ju inte störst för intet.
Så är det
Hitecfrollo skrev:2275654Den är såld
Men kanske kan göra ett hyffsat pris genom en kompis på ett nytt pkt
HAr inte hojjen kvar, men mkt andra delar om det är ngt
Som du säger smaken är som baken bara att välja och vraka.The blade skrev:2275887ja sååå är det säkert. bara att kolla på moto gp.
Honda är störst bäst och vackrast
näro skämt och sido. alla japsar är finfina hojar och man köper det man vill ha. kommer nog inte va honda trogen hela livet. men det är något med just 954án som jag gillar. sen att folk snackar om att honda ligger efter när det gäller motorkaraktär skiter jag i för jag och 98% av alla här på sh kan ändå inte få ut all prestanda ur hojarna ändå. det jag inte kan förstå är att folk snackar så illa om cbr 1000 rr. folk säger att den är för snäll. 172 pållar är inte snällt! och att den inte är så wheeliebenägen. finstämmt chassie kanske. men vad vet jag
Kollar det i veckanpeter R1 skrev:2276041ja kolla det, yamahacenter i götet skulle ha 4500:- o då ingick inte fästet fattade ja det som, nåt för swedie o gruppköp maybe....
perfa, kraschar jag så vet jag var delarna finns : ): ): )
The blade skrev:2275811Rettan är jävligt fin och har säkert riktigt bra drag men 954án ÄR snyggare från alla vinklar. Jag tål bara inte arslet på rettan av den årsmodellen. Sen kan väl hända att bladen har snällare motorkaraktär som alla säger men Honda är ju inte störst för intet.
Så är det
RoLLER skrev:2276947/snip/
Sen måste jag få ur mig en sak.... Varför måste dom döpa hojarna till namn som "Fireblade" och "Ninja" Vaddå Ninja???
/snip/.
Kanske inte skulle vara något taktiskt genidrag att döpa hojen efter självmordsbombare.UltraMarine skrev:2276987Det finns fler än jag som reagerar över "NINJA"!!!
Varför döpa en hoj till "NINJA" efter nån japansk lönnmördartradition???
Vaddåå åkte dom sporthoj lr?
"Kamikaze" skulle faktiskt passa bättre på en motorcykel då det betyder "Den gudomliga vinden"!
(för att inte tala om hur en del framför sina motorcyklar)
Du är en mycket klok man rullarnRoLLER skrev:2276947Jag tycker R1'an knäcker utseendetmässigt. Möjligtvis att den inte e helt 100 raktframifrån + lite uppifrån. Arselet btw e snyggast av alla på 02 och 03'an. R1'an blev tyvärr fulare efter det.
RoLLER skrev:2276947Jag tycker R1'an knäcker utseendetmässigt. Möjligtvis att den inte e helt 100 raktframifrån + lite uppifrån. Arselet btw e snyggast av alla på 02 och 03'an. R1'an blev tyvärr fulare efter det.
Alla andra hojar har försökt likna R1'an mer och mer genom åren. Honda börjar lyckas (Kawasaki går det sämre för, mycket sämre ), och den nya Bladen e den snyggaste hittills i mitt tycke. Skulle gärna testa en sån, och köra sönder den.
Sen måste jag få ur mig en sak.... Varför måste dom döpa hojarna till namn som "Fireblade" och "Ninja" Vaddå Ninja???
Jag kan förstå det om målgruppen var 12 år, men man måste vara 21 för att få leka med dom här leksakerna.
Jag tycker att alla verkat hamna här i kungälv?espa skrev:2273653Är det nån hoj som är som sporthojarnas Volvo 240 så är det väll din gammla sukka, dom såg man ju överallt förut men nu ligger dom flesta utspridda i något garage eller står på skroten. precis som 240.
Stackars dig, måste vara jobbigt att hela tiden bli frånåkt av äldre hojar.tarmac skrev:2277561Jag tycker att alla verkat hamna här i kungälv?
Mr ProvokativWar-psycho skrev:2277578Stackars dig, måste vara jobbigt att hela tiden bli frånåkt av äldre hojar.
Håller med fullt.IronMike skrev:2277592Fråga, vad spelar det för roll om R1an är vanlig? Tycker alla 1000cc sporthojjar är relativt vanliga, oavsett om det är blade, gixxer eller yamma...
Dr.Bike skrev:2277715Ja det var en fin hoj han fick tag i den där r-uno'n... glömde fota bara fast jag hade kameran med mig...
Vi luftade den på 30 mil krokväg, och var hemma igen lagom till GP't.
Säga vad man vill om den där Rossi... men köra kan han!
Kör väl även han nåt som börjar på Y har jag för mig...
xfader skrev:2277818Haha, så det var GP du skulle hem till! Tyckte du sa: "måste hem och spendera lite tid med tjejen"
jaja...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |