Mulles
MedLem
Swedie skrev:jo jo jo jo
Snyggt ! Ett alternativ är att byta ut allt vitt mot silver !
Nej, nej, nej! Såg en retta till salu här på SH med krom överallt och det är inte snyggt, ser bara larvigt ut.Mulles skrev:Snyggt ! Ett alternativ är att byta ut allt vitt mot silver !
sandstream skrev:Nej, nej, nej! Såg en retta till salu här på SH med krom överallt och det är inte snyggt, ser bara larvigt ut.
Vita fälgar är grymt snyggt!
sandstream skrev:Nej, nej, nej! Såg en retta till salu här på SH med krom överallt och det är inte snyggt, ser bara larvigt ut.
Vita fälgar är grymt snyggt!
@Zilversurfer: Min treåriga son håller med
Swedie skrev:nej, gathojen. det ser du väl.. fakk. GATHOJ! racehojen ser ut såhär ju redan. Onödigt att göra om...
gathojen är förövrigt en vanlig silver 04.
.... suck... var är din kreativitet?b-man skrev:Tar du illa upp om jag lackar min -01 fighter likadan (nästan)??
Blir kanske samma lackerare i så fall....
Tony Tiger skrev:This is it!!
det är vinter snart. all tid i världen att bygga upp muskler. Kör hobby-byggande av muskler just nu. Håller de senorna jag har i form.. =)hermes skrev:snyggt ja, men Swedie, faan vad du verkar ha tid över.glöm inte att lägga den stora kraften 25min intevaller, så att du orkar hålla i pallplatsen (gälleråsen 5/9) följ med till Thiland i mars så kommer du att göra 9or på åsen i vår men det kommer att krävas järn fysik, 9dagar på rad på 400or i stekande värme, av en kostnad på 20 000:- allinclouded.
jag var på väg dit i våras men fick förhinder.
400 racer på bana så klart och då har du inte ork att fila med småbrudar, jag ska ju bli pappaSwedie skrev:det är vinter snart. all tid i världen att bygga upp muskler. Kör hobby-byggande av muskler just nu. Håller de senorna jag har i form.. =)
öh, var den där thairesan i syfte att rejsa 400or på bana eller cruisa beachen o betala 5 dollar för en skön stund? eller umh.. =)
Swedie skrev:nä ingen kellogshoj tack. Sen kommer alla säga "din hoj ser ut som bajs". När den är röd diggar brudarna det... i sfär!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|