Ska man sälja hojen och börja rida häst istället?

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Hej Sporthoj. Nu har jag fanimej fått en uppenbarelse som jag ska dela med mig.
En sak det saknas inom motorsport-communities så som sporthoj är brudar, eller iaf riktigt fina brudar. Många som kommer hit hakar på sina gubbar och är way past best före datum om ni förstår vad jag menar.

Träffade en gång en tjej som gillade att rida häst. Fine tänkte jag, vilken pärla hon var, men ändå. Fick träffa hennes vänner som också gilla att rida häst :kär:kär

Borde pluggat på det naturbruksgymnasiet istället alltså, där tjejerna gillar hästar. Där det finns häst finns det goa tjejer. Blev min slutsats. Woah!

För att citera Borat: "Oh waah wah wiiii wahh".

Så ledes har jag kommit fram till slutsatsen att hästar är awesome. För att de delvis för med sig vältränade tjejer. (ofta hälsosamma och sånt skit som får dem att se attraktiva ut).

Motorcyklar? Well, man ser en tjej då och då. Ibland där bak, ibland någon som sällan kör. Ofta någon dekal som killen med sin R1 gärna har där på bönepallen för att visa vad han jagat hem med sin stora sporthoj. En trofé skulle man kunna uttrycka sig :p

Men det är alltför ofta äldre tanter som hängt på sina gubbar och skaffat någon glidarhoj. :(

Så ledes VILL jag förändra samhället. Jag vill VARA med och starta revolutionen. REVOLUTIONEN i tell you!

Alla föräldrar jag uppmanar er att ge era söner hästleksaker och era döttrar en fiddy-moppe-sak vid 3 års ålder.

Äsch, vafan håller jag på med? Nu ska jag iväg och festa.
P.s. druckit vin
Hejs, svejs. :arsele:arsele

Google: MC-Tjej
mctjej.jpg

Google: Häst-Tjej
hästtjej.jpg

Last edited:

Lotek

5F(Fortare,fortare, fortare,fan,fel) #82
Gick med
7 Jan 2008
Hoj
En Italiensk drömhoj "Il Duce", Skramlaha 450 och en Italiensk Racehoj.

Jimmy

Guest
Kör Er6F, dricker vin, känner sig nedvärderad av R1-ägare och vill köpa sig en c-ponny. Du är hardcore du! :D

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
Jag har varit inne på det länge, att ha som bruksfordon alltså. billig i drift, miljövänligt och vad jag har förstått det kan man inte åka på fyllestyrning heller.
Tjejjerna lär garanterat komma fram och snacka när man parkerar på sveav, utan att man ens behöver ha några speciella riding-skills.
Som det är nu finns det inte en tjejj som har en chans att springa ikapp för tala om hur imponerad hon blev när man wheela förbi på hojen.

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Vad f*n har brudar med hojkörning att göra? :va Eller rättare sagt, det är asfränt med de tjejer som är med och spakar bana och bombar apex. :yoparty

hEst får jag nog av ändå med ett hEstfucko i hemmet. :näsblod

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jävligt konstig teori då nästan alla brudar som kör hoj oxå rider.

Badsituation

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2008
Hoj
Dnepr
"Alla föräldrar jag uppmanar er att ge era söner hästleksaker och era döttrar en fiddy-moppe-sak vid 3 års ålder."
Trodde det var brudarna du ville åt å inte hästarna? E du inte tbax på ruta 1 här..?

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Mjäh. Vet inte vad ni drar för fina grejer men försök få en snygg brud att gilla idén att kränga på sig ett skinnställ, ryggskygg, hjälm osv. en fin sommardag med 25 grader +.

Det är inte lätt. Hehe

Repsekt till de b-rudar som gillar att svettas i skinnstället :> :fyllisar
Nej nu måste jag med tåget,
vi hörs!

dominator91

Sporthojsnörd
Gick med
19 Feb 2009
Hoj
GSX 1100 F 92, BMW F650GS Dakar, Vespa GTS300Ie
Jag har varit inne på det länge, att ha som bruksfordon alltså. billig i drift, miljövänligt och vad jag har förstått det kan man inte åka på fyllestyrning heller.
Tjejjerna lär garanterat komma fram och snacka när man parkerar på sveav, utan att man ens behöver ha några speciella riding-skills.
Som det är nu finns det inte en tjejj som har en chans att springa ikapp för tala om hur imponerad hon blev när man wheela förbi på hojen.

Du har inte haft häst misstänker jag? Billig i drift är inte riktigt min bild av öken:7peta

jonaska80

Medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
Ducati Monster 620s -03
Alla föräldrar jag uppmanar er att ge era söner hästleksaker och era döttrar en fiddy-moppe-sak vid 3 års ålder.

Hur skulle detta fixa problemet? :hihi
Naturbruksgymnasiet skulle vara fyllt av grabbar och majoriteten av medlemmarna i sporthoj skulle vara kvinnor, och om du har tur så kan du då och då hitta en man som sitter bakpå

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
3-4' /månaden är inte helt långt från sanningen på en havremoped, exkl soppa till/från stallet - för att inte tala om all tid, jisses, men då får jag å andra sidan leka med min plastraket nästan så mycket jag vill. Inte nöter vi på varandra i förhållandet heller. :hihi

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...