Ska man sälja hojen och börja rida häst istället?

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
Du har inte haft häst misstänker jag? Billig i drift är inte riktigt min bild av öken:7peta

tänker mig inte en fullblods-arab, kör nog såna fall en liten äldre risig ponny jag inte behöver va rädd om. kör oförsäkrat å låter han äta det gräs han kommer över.

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Finns väl en del av det (mjuka) könet med som kör hoj.Att alla sedan inte skriver på SH är ju en annan femma.Finns även singelkvinnor på SH och dom skulle nog vilja piska dig en aning efter ditt (bäst före datum) skrivande. :whip

dominator91

Sporthojsnörd
Gick med
19 Feb 2009
Hoj
GSX 1100 F 92, BMW F650GS Dakar, Vespa GTS300Ie
3-4' /månaden är inte helt långt från sanningen på en havremoped, exkl soppa till/från stallet - för att inte tala om all tid, jisses, men då får jag å andra sidan leka med min plastraket nästan så mycket jag vill. Inte nöter vi på varandra i förhållandet heller. :hihi

Min värld exakt:) Resten av familjen har hästar och ingen av dem kan med att protestera vid diverse inköp till MC:n:banana Har stallet på gården så transporterna tynger ju inte sååå mycket trots allt.

MotherTrucker

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2009
Hoj
na
Eller så skaffar man döttrar som gillar snela hestar och på så sätt har en legitim anledning att vistas bland stalltjejernas snygga trevliga mammor, och alla ridinstruktörer som gärna hjälper malplacerade och "hästrädda" singelpappor som har massor med sporthestar mellan benen..

TS kanske kan börja fundera på att regga sporthest.com..

Fuzaneko

馬鹿は死なな&#
Gick med
25 Nov 2009
Hoj
Italiensk läckerhet... ja, hon läcker, därav namnet...
Asså man kör ju hoj för att komma ifrån alla bitches som drar i en och vill ligga hela tiden?! :yoparty

Skrapar man både sig själv och hoj mot asfalten tillräckligt många gånger slipper man det där problemet med alla bitches har jag hört :arsele :tuttar

Tommy.exe

Guest
www.bukefalos.com :hihi

Miljövänligt vettefan. Jag lästa nånstans nångång att en normalstor hund belastar miljön lika mycket eller mer än en stor SUV. Om man räknar transportkostnader för mat, utrustning osv.

Tänk vad en tävlingshopphäst ska belasta miljön bara i transportkostnader. :näsblod

Lajo

Same same but different..
Gick med
26 Aug 2010
Hoj
-00 Suzuki TL1000S
Sen är dom flesta hästcheyor jag träffat på relativt humorsbefriade också..
Blir oftast sura när man bjuder på gustafskorv (100%hästkött).. som sagt, den enda korv man brukar få möjlighet att bjuda på.

CDM

BikerBoyz
Gick med
2 Sep 2009
Hoj
Slagskeppet
Det jag inte förstår är att jag har typ 150 hästar, ändå får jag inga tjejer :confused::(

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Jag har varit inne på det länge, att ha som bruksfordon alltså. billig i drift, miljövänligt och vad jag har förstått det kan man inte åka på fyllestyrning heller.
Tjejjerna lär garanterat komma fram och snacka när man parkerar på sveav, utan att man ens behöver ha några speciella riding-skills.
Som det är nu finns det inte en tjejj som har en chans att springa ikapp för tala om hur imponerad hon blev när man wheela förbi på hojen.

Billig i drift...? Eh, nej du :p Det är hovslagare och veterinär och hö och foder (en häst kan inte bara äta gräs för då kan den bli sjuk, och det blir dyrt för dig om du inte ska försäkra ;) )

Last edited:

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Nej passa dig för fan. Häst- och hundmänniskor är jättekonstiga. Den ena är värre än den andra och de verkar leva för sina olika konflikter om ditten o datten. Nu är väl hojfolk en aning udda om man jämför med normalpopulationen, men ändå hästlängder bättre än ponnyfolket.

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Varför?
Dom är så upptagna av sina jävla hästar så det blir dåligt med ligga ändå..

Men när det väl blir ligga av är det bara att ligga på rygg, för ni vet att tjejer som rider både orkar och gör det rytmiskt!:hihi

Sen behöver man ingen retta för att få kött där bak men en när man har en söt 24 åring bak så känns livet ändå rätt okej! Speciellt när man står vid röd ljusen och killars med pappas BMW glider upp och kollar på köttet bakom sig är det bara att smiska henne på rumpan och "små lek åt bilarna" även gubbar tappar hakan när man gör så:tungan

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
Billig i drift...? Eh, nej du :p Det är hovslagare och veterinär och hö och foder (en häst kan inte bara äta gräs för då kan den bli sjuk, och det blir dyrt för dig om du inte ska försäkra ;) )

Förstår inte problemet, det funkade ju för cowboysen? Fanns inga veterinärer då, tror det är nåt hästförsäljarna bara försöker pracka på en, precis som hojförsäljare försöker lura på en att det är viktigt med service var 600:e mil

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Jävligt konstig teori då nästan alla brudar som kör hoj oxå rider.

Så du rider? :brynad

Varför?
Dom är så upptagna av sina jävla hästar så det blir dåligt med ligga ändå..

Ja, min erfarenhet av hest-brudar är att dom fan är fast i 12-13 års stadiet mentalt, när det gäller intresset i varje fall. Jävla häst snack från morgon till kväll. Jag snackar inte ens så mycket bil,hoj,motorer,ligga sammanlagt. :dummer

Nej passa dig för fan. Häst- och hundmänniskor är jättekonstiga. Den ena är värre än den andra och de verkar leva för sina olika konflikter om ditten o datten. Nu är väl hojfolk en aning udda om man jämför med normalpopulationen, men ändå hästlängder bättre än ponnyfolket.

För att inte tala om kattmänniskor! :dummer

Sen behöver man ingen retta för att få kött där bak men en när man har en söt 24 åring bak så känns livet ändå rätt okej! Speciellt när man står vid röd ljusen och killars med pappas BMW glider upp och kollar på köttet bakom sig är det bara att smiska henne på rumpan och "små lek åt bilarna" även gubbar tappar hakan när man gör så:tungan

Längtar tills jag har kortet! :rofl Finns fan inget roligare än att driva med människor på det där sättet. :D Sensate ragget är helt med på noterna också. :tummenupp

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Förstår inte problemet, det funkade ju för cowboysen? Fanns inga veterinärer då, tror det är nåt hästförsäljarna bara försöker pracka på en, precis som hojförsäljare försöker lura på en att det är viktigt med service var 600:e mil

Nä, då dog hästen istället :tungan

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Låters om en bra idé, snacka om att du kommer få ligga när du startat sporthest.com och är admin där! :yoparty

dominator91

Sporthojsnörd
Gick med
19 Feb 2009
Hoj
GSX 1100 F 92, BMW F650GS Dakar, Vespa GTS300Ie

Tror det lite är som med alla "hobbys", häst, mc, segling eller kasta pil. kommer man in i sporterna så går det att lägga hela lönen på det. Oavsett vad man tjänar:huvet

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...