Hmm... misstolka jag det där rätt...?Jävligt konstig teori då nästan alla brudar som kör hoj oxå rider.
Blir det inte billigare om du stryper dom?Min fru har egen häst och min dotter en ponny. De är inte billiga. Månadskostnaden ligger på omkring 5000kr. Året runt i många år. Skattade pengar...
Mjäh. Vet inte vad ni drar för fina grejer men försök få en snygg brud att gilla idén att kränga på sig ett skinnställ, ryggskygg, hjälm osv. en fin sommardag med 25 grader +.
Svar: nej
bye byeÄsch, vafan håller jag på med? Nu ska jag iväg och festa.
Hejs, svejs.
P.s. druckit vin
ExaktAsså man kör ju hoj för att komma ifrån alla bitches som drar i en och vill ligga hela tiden?!
bara på hästar jaJävligt konstig teori då nästan alla brudar som kör hoj oxå rider.
Sen är dom flesta hästcheyor jag träffat på relativt humorsbefriade också..
Blir oftast sura när man bjuder på gustafskorv (100%hästkött).. som sagt, den enda korv man brukar få möjlighet att bjuda på.
Ibland kan självinsikt vara en underbar sak.
Inte??? Men du har ju pojkvän Du bevisar bara att hästcheyer ÄR omskolningbara till mcbrewdar.
(även sedan de passerat 25 )
Jag räknade ut vad min frus häst har kostat "oss" de senaste åren. Det har snittat 4700kr i månaden, inkl allt som jag kunde hitta. Räknar ut det över 5 år det det blir en del. Utöver detta tillkommer all TID. Jag har iofs inte stenkoll men min uppskattning är ett snitt på två timmar varje veckodag och tre timmar varje lördag/söndag.
Någon hög lön har hon inte heller. Jag räknade ut om jag hade spenderat procentuellt lika mkt på mina "hobbies" under samma period skulle jag ha haft omkring 8000 varje månad att leka med. Gissa om jag har haft det?
Bitter, jag?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |