Ska man sälja hojen och börja rida häst istället?

Bearwood

Medlem
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
Kronreif Trunkenpolz Mattighofen 350 exc-f Sixdays -14
Här i Stockholm kostar kallhyran för stallplatsen 4500 i månaden, sen ska det till foder, torv, sadlar, utrustning, kläder, hästsläp, försäkring, tävlingsavgifter, ja faan och hans moster.
Under förutsättning att hästen inte behöver till doktorn så snittar det runt 9 lax i månaden för ridningen.

Bitter, jag?

Fyfan, jag som tycker det är dyrt när det snittar på 4200kr/mån.:3freak:va

Frezer54

Ny medlem
Gick med
19 Sep 2011
Hoj
2002 suzuki gsx 600 r
På ngn häst forums sida skriver nog en tjej exakt lika som du nu fast tvärt om, tjejer som säkert inte ser så många killar på hästar. Sen skulle säkert en hästbrud antagligen inte ha tid för dig med tanke på att de säkert ska hänga i stallet och ta hand om hästfan:zpy

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Nej stecktech, såhär är det:

YvwES.jpg

Jag skulle kunna sätta en tjuga på att de 'mc-brudarna' inte har körkort.
Är det så många posörer inom hojfolket nuförtiden att man automatiskt blir en mc-kille/mc-tjej om man poserar?

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Är det så många posörer inom hojfolket nuförtiden att man automatiskt blir en mc-kille/mc-tjej om man poserar?

Fast nu fixar man ju inte "mc-brewdar" när man kör mc. Man fixar brewdar som får sitta bakpå ;). Stecktech har fel taktik i sitt kex-letande.

Spring inte dit kexen är, locka dem till dig.
- Orecic

Fixa min nya bok så får ni reda på allt!
xPQTS.jpg

Last edited:

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Fast nu fixar man ju inte "mc-brewdar" när man kör mc. Man fixar brewdar som får sitta bakpå ;). Stecktech har fel taktik i sitt kex-letande.

- Orecic

xPQTS.jpg

Du borde ha ditt alias som photoshop-mannen hahahahaha... Tippas det på att detta är nästa bestseller?

Kall3

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2011
Hoj
Ch Racing WSM 125-05,KTM 625 SMC-05
GuessWho: Damerna på bilden behöver inget körkort,dom har banhoj ser du väl:fakta

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Ååååååå!!!!! Två exemplar av: "homo sapiens singularis" även kallat, 'inbiten ungkarl'. En sällsynt art, som dessvärre är utrotningshotad då den har föga intresse av fortplantning.

:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl

Jag tror inte att TS delar erat intresse av att ligga ensam. :7peta :lol:lol:lol

Det du inte verkar förstå är att man inte vill gänga brudar 24/7, utan även behöver tid för sig själv och sina hobbies. Att dra ut och bomba eller köra bandagar är utmärkt sätt att få den fria tiden. Sen har det ju hänt mer än en gång att damer fått följa med på bönpallen eller hänga i depån, men primärt är det ett intresse för mig själv och inte någon plattform för att umgås med ladies. :tummenupp

Tinaplinius

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2012
Hoj
Kawasaki ZR 7S-04
Ja denna bilden är lite mer faktamässig, fast hon där häst tjejen ser mest ut som en nazist kärring...typ

Tinaplinius

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2012
Hoj
Kawasaki ZR 7S-04
Måste vara en jubelidiot som skrivit den boken, om den nu hade funnits....:banana

- Orecic

xPQTS.jpg

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Det du inte verkar förstå är att man inte vill gänga brudar 24/7, utan även behöver tid för sig själv och sina hobbies. Att dra ut och bomba eller köra bandagar är utmärkt sätt att få den fria tiden. Sen har det ju hänt mer än en gång att damer fått följa med på bönpallen eller hänga i depån, men primärt är det ett intresse för mig själv och inte någon plattform för att umgås med ladies. :tummenupp

Jo, jag fattar mer än du tror... :lol :lol :lol

Min man har åkt hoj så länge jag känt honom. Men först nu när jag själv börjat köra så inser jag det självklara i att han drar iväg på bandagar och annan bankörning. Man kan lugnt säga att jag har fått en helt annan förståelse för saken.

Min man kör Knix varannan söndag. Första gångerna tog jag bilen och åkte förbi och kollade, och var väl mest bara i vägen. Men det var kul att se. Numera tar jag egen hoj och hänger med. Självklart kör vi i olika grupper, och det är knappt att vi byter att ord med varandra medans körningarna pågår. Jag är upptagen med min grupp, och han med sin. :tummenupp :)

Man behöver faktiskt inte klänga på varandra bara för att man har ett gemensamt intresse. Däremot ökar förståelsen för att man lägger ner tid och pengar på sitt intresse.

Vem vet, någon gång efter 35 så kanske du också kommer på det praktiska med en livskamrat som man kan ha kul med, alla tider på dygnet. :tummenupp

Last edited:

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Börja styrketränar, gymet e där dom riktiga puddingar som finns ;)
och du lär ju inte få de lättare att ligga bara för du kan grensla ett stort kreatur :hihi

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
MC chey 2_1.jpg
MC chey 1_2.jpg

Det här är min MC chey...du gör fel någonstans ;-) hon skiter i hästar och kor och sånt skit ;)...

Såhär gör du...du letar upp en barbie som du vill ha och sedan väcker du hojintresse och sedan har du en egen MC chey ! Mycket enklare än att limma hem en custom tant som du ska köra igenom en bantningskur och avfransa ...

Last edited:
Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...