Ska ni med?=)

Pizzabagarn

Guest
Hörrdu Anja Pärson, kryp ned i den där grottan du kröp upp ur :tummenupp

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
välkommen!

som ny här på sh och användare av mycket (dvs långt hår), har du några initiala funderingar kring mjäll och hjälmbärandet du kanske skulle kunna dela med dig? hur har det påverkat dig alt. en plötslig uppkomst av mjäll pga hjälmen och dess beskaffenhet?

en tråd jag skapat för att en gång för alla reda ut vissa begrepp, men också få synpunkter och råd. jag hoppas du kan bidra, då ingen av det motsatta könet ännu svarat och delat med sig av sina erfarenheter.

_Sara_

Guest
ehm, förlåt mig gud!

:ligga?

Jag vill åka..ligga får du göra själv, äru säkert rätt bra på..självpökning

välkommen!

som ny här på sh och användare av mycket (dvs långt hår), har du några initiala funderingar kring mjäll och hjälmbärandet du kanske skulle kunna dela med dig? hur har det påverkat dig alt. en plötslig uppkomst av mjäll pga hjälmen och dess beskaffenhet?

en tråd jag skapat för att en gång för alla reda ut vissa begrepp, men också få synpunkter och råd. jag hoppas du kan bidra, då ingen av det motsatta könet ännu svarat och delat med sig av sina erfarenheter.

Håll dej borta med dina mjäll du tack

Last edited:

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Håll dej borta med dina mjäll du tack

mjaa alltså, jag tänkte att du snarare skulle bidra med dina erfarenheter kring ämnet och på så sätt får vi här på sh större underlag för statistik, som i sin tur innebär att vi (jag) kan presentera detta underlag (statistik) för hjälmfabrikanterna och på så sätt få till ett närmare samarbete mellan förare och tillverkare (av hjälmar).

_Sara_

Guest
mjaa alltså, jag tänkte att du snarare skulle bidra med dina erfarenheter kring ämnet och på så sätt får vi här på sh större underlag för statistik, som i sin tur innebär att vi (jag) kan presentera detta underlag (statistik) för hjälmfabrikanterna och på så sätt få till ett närmare samarbete mellan förare och tillverkare (av hjälmar).

ok kul jobb du har

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
ok kul jobb du har

men jag gör det för allas vår bästa (framförallt de som kanske inte vågat ställa en sådan fråga förut, jag har dessutom långt hår) och ser med fördel fram emot att du (förhoppningsvis!) också kommer bidra med din erfarenhet och kunnande. det är bättre med för många frågor (som kan få svar) än för få svar (på för många frågor).

Mabe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
DR650SE, FS E-bike
Hmm Falun, tjej och R1:a. Det var inte illa :)

Last edited:

fahlgren

Daniel "Snigeln" Fahlgren
Gick med
11 May 2007
Hoj
2012 ZX10R
Ang. ska ni med?

Jag som var helt övertygad om att ni hade snö uppe i norrland(Falun),
så fel man kan ha.
Det blir nog lite åka imorgon men det är lite långt till falun....

tuppel

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2005
Hoj
Inte ens en cykel
Falukorv. Kassaskrin. Skrivbord. Glasruta. Foppatoffel.

Vad är det här? Udda tråd. Jag är dalmas, hej hej.

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Förstår verkligen inte var alla muppar kommer ifrån, ni blir bara fler och fler på detta forum :(

MGT

Game over MC
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
2st Cbr1000rr-08
Ja ställde av igår =( ..bara för det kommer sommare nu! men falun! där e de ju snö på backen! hahah

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...