BlöjRäsern
Gränsfall
Vet inte, men hon är SINGEL iaf.
Ditt hjärtas makaDAM?
Vet inte, men hon är SINGEL iaf.
Ditt hjärtas makaDAM?
Tror hon skulle GRUSA såna idéer.
Du vet hur det är, hon har ett hjärta av STEN.Hon är så hård att men knappt tror det är sand.
Du vet hur det är, hon har ett hjärta av STEN.
Men egentligen varför ska man klicka gilla för att något är roligt? Okej jag gör det själv men det är ju för att man inte orkar kommentera.Osämja eller inte, jag är skeptisk till "ogilla", till viss mån även "gilla".. det tar död på diskussioner genom att det är lättare att bara trycka på ogilla/gilla än att faktiskt komma med en motivering, eller förklara sin syn på vad det nu är man diskuterar, och förklara varför man tycker att någon har rätt/fel.
Gilla är lite bättre då den även kan fungera när nån t ex skriver något roligt, lägger upp en kul bild/video eller liknande. Där kanske det inte finns samma vits att också kommentera.
Jag ser inte på vilket sätt det skulle lyfta forumet till något bättre.
Tror det skulle bli en tråkigare stämning med en massa minus osv
Men OM en sån knapp skulle bli aktuell igen så kanske det skulle vara så att man måste motivera varför man "Ogillar" ett inlägg
För om jag fick ett "Ogilla" utan förklaring så skulle jag fundera på vad det var som var "fel"
Jag blir irriterad varje gång en mupp får ett Gilla, tycker dom också ska motiveras.
När vi ändå är igång och vill få tillbaka saker så kan vi ju ta tillbaka denna =>
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|