Ska ringa USA, vad kostar det?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Tjosan! Måste ringa en advokat i USA. Hur mycket kostar det att ringa via vanlig telefon samt via min Comviq kontant mobil? Jag har 100kr på telen.

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Enduro
Swedie skrev:
Tjosan! Måste ringa en advokat i USA. Hur mycket kostar det att ringa via vanlig telefon samt via min Comviq kontant mobil? Jag har 100kr på telen.

Lär ju vara billigare att ringa från den fasta telefon!!

KIRE

Guest
Swedie skrev:

1.10/minu kostar det med fast telefon till Miami säger min tjejkompis som brukar ringa dit

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Puh! Nu har jag ringt. Kul att komma tillbaka till å snacka Engelska. Fick fart på Calidialekten lite oxå när väl pratat en stund. :banana

suck.. vad gör man inte för att försöka komma tillbaka till Cali.. bannemig jag var inte klar där.

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Enduro
Swedie skrev:
Puh! Nu har jag ringt. Kul att komma tillbaka till å snacka Engelska. Fick fart på Calidialekten lite oxå när väl pratat en stund. :banana

suck.. vad gör man inte för att försöka komma tillbaka till Cali.. bannemig jag var inte klar där.

Hur många år tar det innan du får komma in i landet "över there" igen då?? =)
Vad faan gjorde du egentligen???

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
mindre än ett år om jag verkligen vill åka tillbaka.

jag var där för länge. åkte fast för jag var inte speciellt försiktig när jag körde hoj. blev stoppad för många gånger och tvingad till att ta Californiskt körkort... jag tog det och .. sen kom INS å satte på handbojor på en å skicka hem en. (dem tar foto och fingeravtryck när man tar körkort där)

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Swedie skrev:
mindre än ett år om jag verkligen vill åka tillbaka.

jag var där för länge. åkte fast för jag var inte speciellt försiktig när jag körde hoj. blev stoppad för många gånger och tvingad till att ta Californiskt körkort... jag tog det och .. sen kom INS å satte på handbojor på en å skicka hem en. (dem tar foto och fingeravtryck när man tar körkort där)

Jag trodde man åkte ut i 10 år, är det mest en skröna??

Ett år låter ju smaskigt! :tummenupp

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
puttefnutt... :D jag har 10 års banning .. lol från USA jepp. Men det går att komma tillbaka om man blir förlåten för sin .. öh Synd.

Jag har fortfarande papper på att jag har körkort i Californien. Dock fick jag aldrig själva kortet (det var där jag väckte misstankar om att nått lurt var på gång).

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...