Ska Silwer vara kvar på forumet?

Ska Silwer vara kvar?

• Antal röstningar
    0

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Robban_C skrev:
Det är ok att inte greppa vad han har skrivit eftersom han har stavat fel. :D

(sorry, kunde inte låta bli)

Japp, det har du rätt i. Jag har alvarliga problem med dubbelstavning i vissa ord. Får väl skylla på en latent ordblindhet som ligger i släkten.

Men åter till topic och Silwer.

Man kanske kan starta en kampanj.
"Rör inte min Silwer"
"Fyra till sex skivor Silwer om dagen rekomenderas av ironistyrelsen"
"Silwer, om katten får välja"
"Silwer, cause you're worth it"

gladh

Advance4Stroke

Law enforcement agent
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha Majesty Scooter :)
Som i alla sammanhang inehåller SH en självutnämnd elit som mest babblar massa skit, och dessa är man ju ganska less på.

Minska antal onödiga inlägg så skulle vi alla må bättre, när man öppnar Sporthoj.com och av de trådar som är listade på startsidan inte har ett skit med hojåkning att göra kan man ju börja undra vad man gör här.

Ett flertal av de personer som skriver dessa trådar borde hålla sig till n chatkanal där de kan prata strunt direkt och lämna forumet till mer relaterade trådar, eller varför inte träffa varandra IRL?

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
De som skriver mycket på ett forum kommer alltid ogillas av många andra.
Det finns ju folk här som i 90% av alla sina inlägg svarar på svårare tekniska frågor men de får ändå skit av annat folk, de märks mycket och det kan en del inte med helt enkelt.
Tolleransen för tramsfrågor av karraktären "vicken håj ska ja ha" eller "drog snutten" är väldigt hög på det här forumet och sätter en rätt stor prägel på alltihop imho.
Oftast slutar det med att några svarar ironiskt på dessa inlägg och så blir andra arga på dessa.
Utan profiler på forumet är det för mig stendött, jag respekterar att man har forumdelar som är rena från skitsnack men att helt få bort alla allmänt inriktade inlägg som skämt, ironi eller liknande käns rätt värdelöst imho.

en chattkanal finns och där håller väl de flesta jag personligen tycker är roligast att snacka med på forumet till.

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Hörde en gång att sverige var ett fritt land med yttrandefrihet..... men jag kanske hörde fel.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Webspy skrev:
Hörde en gång att sverige var ett fritt land med yttrandefrihet..... men jag kanske hörde fel.
Flera av er som svarar så tänker fel, ett sånt här forum är inte en demokrati utan det finns de som styr som äger forumet och bestämmer vad som får sägas och inte.
Det accepterar jag helt, det kan aldrig bli så att alla ska få bestämma allting.

Warrior

Gasar tills det rasar
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Gsxr
Silwer skrev:
Då var det fredag igen.
Tänkte hålla ett val här i samma klass som det på söndag.

Jag har hängt här nåt år nu snart och det har väl varit kul på sitt sätt, men på senare tid upplever man att allt går ett varv runt och börjar om igen, då kan det bli sura svar och ironi mm.
Man har ju haft lite nytta av SH med speciellt meckforumet som för mig innehåller de som jag respekterar mest (ja kunnandet altså).

Sen finns ju de som nästan alltid skriver inlägg man kan garva åt eller som lyckas skriva presis det man själv skulle velat skriva.

Alla kan ju inte gilla alla andra på forumet och jag har säkert fler ovänner här än de flesta.
Jag har spammat och skrivit en hel del dumma saker det erkänner jag, men det lustiga tycker jag är att de som oftast är de argaste är sådana som när man kollar upp deras inlägg ser att de kan vara totalt innehållslösa spam till största del, polarspam är vanligt osv.

Man har kanske sagt sitt här nu?
Eller vad tycker ni? :lol

OBS jag sitter inte och gråter, men man har väl börjat fundera om "Silwer" har gjort sitt här.

Brukar göra en egen uppfattning om människan innan jag dömmer ut honom! Du är helt okej Silwer. Om alla människor skulle va lika, skulle det inte va kul!
Du är dig själv, inget fel med det :tummenupp

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
McB skrev:
Nej, du ska vara kvar. Ut med alla moppefuckon, skenförsäkringsfuckon, vurpfuckon och resterande andel löst folk istället. Efter den operationen är slutförd så är vi ungefär 50 medlemmar igen.

Ja det låter bra :ätapiller

:död

EDIT: jag röstade för att du ska va kvar, aj lajk ypu i vill smör your bulle :tummenupp

Wip

Minst 2 mil.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC
Brukar inte blanda mig i sånna här diskusioner, men i detta fallet gör jag det. Jag räknas inte som storspammare, men nån slags minivariant kanske, :va Min syn på det hela är att trådskaparen tillför betydligt mer än vad de 3000 registrerade användarna som inte skickat något inlägg. Att det spammas, det hör väl till om man känner sig hemma. Ska man bli utslängd hemmifrån?

Klart Silwer ska vara kvar SH skulle inte vara sig likt utan. Bättre? Nej. Sämre, troligen, men knappast mätbart.

Ställ dig motfråga. Skulle du vilja att MCB, Noice, Chrille eller någon av de andra storspammarna skulle försvinna? Nej tänkte väl det.

Om du mot förmodan i alla fall skulle lämna oss "måste" du överlåta din avatar till någon. Den skulle saknas lika mycket. :hihi

Mitt kampanjbidrag blir "Mer Silwer åt folket".

// Microspammaren Wip

Last edited:

HanneZ

Guest
Smörj inte upp honom för mkt då blir han om möjligt ännu jobbigare framöver :D

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
McB skrev:
Nej, du ska vara kvar. Ut med alla moppefuckon, skenförsäkringsfuckon, vurpfuckon och resterande andel löst folk istället. Efter den operationen är slutförd så är vi ungefär 50 medlemmar igen.

:yoparty :fakta

/Ickeskenförsäkrande-A-kortsägande-motorcyckägande-förare :tungan

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Jag upplever ett paradigmskifte här på SH nu - stanna o se vad som händer Silwer :rolleyes:

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Wip skrev:
Ställ dig motfråga. Skulle du vilja att MCB, Noice, Chrille eller någon av de andra storspammarna skulle försvinna? Nej tänkte väl det.
Nej för fan, jag vill inte slänga ut nån av dom, jag tycker ju de är viktiga för forumet.
Men om en majoritet inte tycker en person ska finnas kvar så är det ju rätt korkat att stana och förstöra mer.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Mavve skrev:
Jag upplever ett paradigmskifte här på SH nu - stanna o se vad som händer Silwer :rolleyes:
Äsch, om det är så som du säger passar vi nog inte in här längre.

Det är möjligt att den nya "eliten":lol kommer avsky och/eller inte förstå ironi och skämt överhuvudtaget.

Last edited:

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Silwer skrev:
Flera av er som svarar så tänker fel, ett sånt här forum är inte en demokrati utan det finns de som styr som äger forumet och bestämmer vad som får sägas och inte.
Det accepterar jag helt, det kan aldrig bli så att alla ska få bestämma allting.

Men om man inte får säga sin åsikt i ett forum.... vad e då vitsen med ett forum ?? bara få fram vad en person tänker ?

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Webspy skrev:
Men om man inte får säga sin åsikt i ett forum.... vad e då vitsen med ett forum ?? bara få fram vad en person tänker ?
Ja men alltså det kan aldrig bli en demokrati, nån eller några kommer bestämma över de andra.
Men det är ju heller inte så allvarligt, jag menar det fins fler forum och passar det inte så kan man ju byta.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024