Nisse Järnet
pschyy =D
Nej men för helvete, sluta snacka skit nu!
Håller med Tysken.
Håller med Tysken.
Robban_C skrev:Det är ok att inte greppa vad han har skrivit eftersom han har stavat fel.
(sorry, kunde inte låta bli)
Flera av er som svarar så tänker fel, ett sånt här forum är inte en demokrati utan det finns de som styr som äger forumet och bestämmer vad som får sägas och inte.Webspy skrev:Hörde en gång att sverige var ett fritt land med yttrandefrihet..... men jag kanske hörde fel.
Silwer skrev:Då var det fredag igen.
Tänkte hålla ett val här i samma klass som det på söndag.
Jag har hängt här nåt år nu snart och det har väl varit kul på sitt sätt, men på senare tid upplever man att allt går ett varv runt och börjar om igen, då kan det bli sura svar och ironi mm.
Man har ju haft lite nytta av SH med speciellt meckforumet som för mig innehåller de som jag respekterar mest (ja kunnandet altså).
Sen finns ju de som nästan alltid skriver inlägg man kan garva åt eller som lyckas skriva presis det man själv skulle velat skriva.
Alla kan ju inte gilla alla andra på forumet och jag har säkert fler ovänner här än de flesta.
Jag har spammat och skrivit en hel del dumma saker det erkänner jag, men det lustiga tycker jag är att de som oftast är de argaste är sådana som när man kollar upp deras inlägg ser att de kan vara totalt innehållslösa spam till största del, polarspam är vanligt osv.
Man har kanske sagt sitt här nu?
Eller vad tycker ni?
OBS jag sitter inte och gråter, men man har väl börjat fundera om "Silwer" har gjort sitt här.
McB skrev:Nej, du ska vara kvar. Ut med alla moppefuckon, skenförsäkringsfuckon, vurpfuckon och resterande andel löst folk istället. Efter den operationen är slutförd så är vi ungefär 50 medlemmar igen.
Chronic skrev:Stod inte du o eldade på en hoj utanför El-Giganten igår?
McB skrev:Nej, du ska vara kvar. Ut med alla moppefuckon, skenförsäkringsfuckon, vurpfuckon och resterande andel löst folk istället. Efter den operationen är slutförd så är vi ungefär 50 medlemmar igen.
Nej för fan, jag vill inte slänga ut nån av dom, jag tycker ju de är viktiga för forumet.Wip skrev:Ställ dig motfråga. Skulle du vilja att MCB, Noice, Chrille eller någon av de andra storspammarna skulle försvinna? Nej tänkte väl det.
Äsch, om det är så som du säger passar vi nog inte in här längre.Mavve skrev:Jag upplever ett paradigmskifte här på SH nu - stanna o se vad som händer Silwer
Silwer skrev:Flera av er som svarar så tänker fel, ett sånt här forum är inte en demokrati utan det finns de som styr som äger forumet och bestämmer vad som får sägas och inte.
Det accepterar jag helt, det kan aldrig bli så att alla ska få bestämma allting.
Ja men alltså det kan aldrig bli en demokrati, nån eller några kommer bestämma över de andra.Webspy skrev:Men om man inte får säga sin åsikt i ett forum.... vad e då vitsen med ett forum ?? bara få fram vad en person tänker ?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|